Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 2:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 29, 2009 7:46 pm
Berichten: 13
Woonplaats: Haarlem
=D)
Ik heb me gisteren gelukkig goed uit de problemen gehouden :)
heb er wel wat voor me af zien teteren :lol: maar ben wel happy met mijn super resultaten 8)

Ja, next Eindhoven, ga er vrijdags al heen denk ik om beetje te trainen en daar weekendje te blijven in de buurt :D


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 5:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
@lauwtj ja heb genoeg foto's gemaakt ook van jou wel tazboy :) zal vanavond nog wel ff wat online zetten

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 7:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 23, 2009 10:45 am
Berichten: 296
Oke leuk ben benieuwd :lol:
Als je er 1 met PDB Pak tegen kom dan ben ik dat

_________________
Gillard Charlotte / MRC XTR X1 KF3
www.veldhuisenracing.tk

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 13, 2009 9:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
sorry vanavond gaat niet lukken, misschien morgen en anders dinsdag!

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 9:56 am 

Geregistreerd: do jun 21, 2007 3:58 pm
Berichten: 69
Wat een perfecte dag zaterdag.
Casper super!!!!!!
 
De hele dag is perfect verlopen.
 Het weer was perfect, de deelnemers en de sfeer!!!
 
Op naar de volgende keer!!!!!!!!!!!!!!
 
Hendrik1985 Ik zag dat je met een open filter reed.
Er werd gereden volgens regelend van de 2taktclub Twente. Daarin is het originele filter verplicht.
 
Ik denk verder persoonlijk dat het bestaande reglement goed te gebruiken is.
Heb gehoord dat Gerard Roelink van TKS nou betrokken is bij de organisatie van de gp4 races. Dan zou hij gelijk de motoren kunnen verzorgen.
De motoren zoals ze nu zijn erg goed te gebruiken.
Kort samengevat:
Zou de kleine Noram koppeling verplicht willen stellen.
Max 3de overmaat zuiger (wat nu ook geld)
Timing mag men aanpassen (binnen de marges), of te wel timing is vrij. Zoals iedereen de motoren nu aanpast.
Verder dient de hele motor standaard te zijn.
Door de timing zo te laten kan iedereen het optimaal maken (zoals bijna iedereen al heeft) en heb je geen discussie – sjoemel punten.
Verder denk ik dat het vrijgeven van de sproeier en timing vliegwiel/ ontsteking ook beter vrij gegeven kan worden. Het is nu te makkelijk om “even”een andere sproeier te monteren. Of om even het vliegwiel zonder spie te monteren. Als je dit vrij zou gaan geven (aan TKS zou overlaten) heeft iedereen hetzelfde. Dus de motoren met de originele onderdelen perfect af te stellen. Dan kan je nzo min mogelijk sjoemelen.
Ben ook voorstander om de motoren door TKS/ Organisatie te laten verzegelen.
En het MKS principe wan wissel is ook erg goed.
 
Gr. Bob
 
 
 


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 10:30 am 

Geregistreerd: vr maart 07, 2008 10:30 pm
Berichten: 69
Ik vond het ook erg leuk. Echt races voor de deelnemers, om van te genieten. Precies genoeg organisatie eromheen om het in goede banen te leiden zonder vervelend te worden. Zijn de uitslagen ergens op internet te vinden?

Over de motoren: Kan het kloppen dat er toch wel geluidsverschil tussen de karts is? Sommige blokken leken een wat donkerbruiner geluid te maken? Da's natuurlijk snel te controleren met een dB meter.

Maurice


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 10:41 am 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
@Bob, versta je onder timing, kleptiming?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 10:46 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm
Berichten: 474
Woonplaats: Oldenzaal
Citaat:
Ik vond het ook erg leuk. Echt races voor de deelnemers, om van te genieten. Precies genoeg organisatie eromheen om het in goede banen te leiden zonder vervelend te worden. Zijn de uitslagen ergens op internet te vinden?

Maurice


Uitslagen zijn te vinden op www.kartbaanoldenzaal.nl --> Downloads --> GP390

_________________
TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 12:24 pm 

Geregistreerd: do jun 21, 2007 3:58 pm
Berichten: 69
Idd de kleptiming.
Die wordt verzet. DWZ  het tandwiel op de krukas word verdraaid. Bij alle TKS motoren staat die optimaal. Daardoor is alles gelijk en kan met niet meer sjoemelen want er is geen betere timing.
 
En het geluidsverschil komt waarschijnlijk door een ander tandwielverhouding. Heeft niet direct iets met de motor van doen. Al is het wel zo, wanneer men  de motor aanpast zodat die meer toeren draai of zoiets dergelijks dat de motor meer toeren maakt/kan maken als de “TKS motoren” (maar laten we daar maar niet vanuit gaan, dat zo illegaal zijn).
 


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 2:45 pm 

Geregistreerd: vr maart 07, 2008 10:30 pm
Berichten: 69
Uitslagen gevonden, dank daarvoor. Al zie ik iedereen in de uitslag staan, terwijl ik meende te zien dat iemand onder de 165 kg zat na race 3. Ik was benieuwd hoeveel dat er zijn, of dat we dat voor deze eerste keer vergeven.
Ik zat net onder de 185 kg :oops: en voor mijn formule 1 aspiraties maakt het niet uit, maar elk plekje helpt om respect af te dwingen bij m'n kinderen :D

Geluid: Tandwielverhouding zou kunnen, al zat ik ook te denken aan inlaat of uitlaat. Het timbre was wat lager en overstemt het mechanische geluid van het blok. Al ken ik het geluid van mijn kart ook alleen vanuit de stoel, buitenstaanders kunnen dat beter beoordelen.

Maurice


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 2:51 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm
Berichten: 474
Woonplaats: Oldenzaal
Citaat:
Uitslagen gevonden, dank daarvoor. Al zie ik iedereen in de uitslag staan, terwijl ik meende te zien dat iemand onder de 165 kg zat na race 3. Ik was benieuwd hoeveel dat er zijn, of dat we dat voor deze eerste keer vergeven.
Ik zat net onder de 185 kg :oops: en voor mijn formule 1 aspiraties maakt het niet uit, maar elk plekje helpt om respect af te dwingen bij m'n kinderen :D


Er zat inderdaad iemand onder de 165kg na race 3, aangezien hij onderweg lood was verloren. Dit is allemaal wel verwerkt in de puntentelling voor het algemeen klassement.
Hetgene dat nu online staat zijn puur en alleen de raceuitslagen zonder enige aanpassingen. In de loop van deze week zal ik even zorgen voor het algemeen klassement.

_________________
TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 2:52 pm 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Ik woog totaal 172 kg, met miniaal benzine. Ik zag trouwens in de uitslagen dat je gedurende de dag het meeste vooruitgang hebt geboekt!

Groeten Piet


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2009 11:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
Citaat:
Wat een perfecte dag zaterdag.
Casper super!!!!!!

De hele dag is perfect verlopen.
Het weer was perfect, de deelnemers en de sfeer!!!

Op naar de volgende keer!!!!!!!!!!!!!!

Hendrik1985 Ik zag dat je met een open filter reed.
Er werd gereden volgens regelend van de 2taktclub Twente. Daarin is het originele filter verplicht.

Ik denk verder persoonlijk dat het bestaande reglement goed te gebruiken is.
Heb gehoord dat Gerard Roelink van TKS nou betrokken is bij de organisatie van de gp4 races. Dan zou hij gelijk de motoren kunnen verzorgen.
De motoren zoals ze nu zijn erg goed te gebruiken.
Kort samengevat:
Zou de kleine Noram koppeling verplicht willen stellen.
Max 3de overmaat zuiger (wat nu ook geld)
Timing mag men aanpassen (binnen de marges), of te wel timing is vrij. Zoals iedereen de motoren nu aanpast.
Verder dient de hele motor standaard te zijn.
Door de timing zo te laten kan iedereen het optimaal maken (zoals bijna iedereen al heeft) en heb je geen discussie – sjoemel punten.
Verder denk ik dat het vrijgeven van de sproeier en timing vliegwiel/ ontsteking ook beter vrij gegeven kan worden. Het is nu te makkelijk om “even”een andere sproeier te monteren. Of om even het vliegwiel zonder spie te monteren. Als je dit vrij zou gaan geven (aan TKS zou overlaten) heeft iedereen hetzelfde. Dus de motoren met de originele onderdelen perfect af te stellen. Dan kan je nzo min mogelijk sjoemelen.
Ben ook voorstander om de motoren door TKS/ Organisatie te laten verzegelen.
En het MKS principe wan wissel is ook erg goed.

Gr. Bob


Hey bob, ff voor de duidelijkheid.. ik heb helemaal niet gereden :P ik denk dat je iemand anders bedoelt.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 7:14 am 

Geregistreerd: ma jun 02, 2008 8:34 pm
Berichten: 42
Woonplaats: IJmuiden
Bob doelde op de foto met de carburateur met gebroken inlaatspruitstuk die in de kuipstoel lag, deze is niet van een 390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2009 10:50 am 

Geregistreerd: do jun 21, 2007 3:58 pm
Berichten: 69
idd PJ

Hoe heeft iedereen de banden ervaren?

Vind zelf dat de band zich nette heeft gehouden op het punt van levensduur.
Ook was de band was buiten de ideale lijn constand. Daardoor kon er goed ingehaald worden.
Hierdoor zag men mooie inhaal acties en weinig problemen met achterblijvers.

Ben benieuw hoe de band zich heeft gehouden bij jullie.
Soms wil het per kart nog wel eens uitmaken. En vooral bij de wat oudere of minder afgestelde/ uitgelijnde karts kunnen sommige banden snel slijten.

Hopelijk kunnen we via deze weg Casper van meer informatie voorzien zodat hij dit in zijn keuze kan meenemen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David