Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 61  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jun 25, 2009 9:53 pm 

Paul...

Weet jij of we daar ergens water kunnen tappen ??
Ik moet mijn HotTub wel vol krijgen voor de avond zodat we lekker kunnen relaxen.... of......

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2009 9:13 am 

haha ja er zit een kraan bij de trap ;) (nee niet de tap, de tRap :P)

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 27, 2009 6:55 pm 

Ik ben net terug van de meeting,
de rest zit er denk ik nog aan de bbq..
Was een heel geslaagd weekend vind ik,
heb het erg naar de zin gehad en veel gereden.
De groep was niet supergroot, maar wel supergezellig.
Wat betreft het weer hebben we echt geluk dat Paulo mee was,
niet 1 regendruppel, maar wel steeds volop zon en 25+ graden :)

op naar de volgende meeting,

grtz Bas

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 27, 2009 7:34 pm 

srry peoples door een wat verschoven planning was ik te laat om nog te komen kijken :(
Ik heb iig wel ff mijn onderdelen binnen :D

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 27, 2009 9:46 pm 

Nou, zoals bask al zegt. Een super gezellige dag en avond op emsburen gehad.
BasK had voor de jongens die bleven slapen alles geregeld en ze hadden een topplek.

Tevens had bask een verlengstuk (volgens david een taartschep) op zijn kart gezet waardoor ik een fantastische dag had op die kart en veel rondjes heb kunnen rijden. Waarvoor Dank!

alles bij alles een lekkere dag... veel zweet.... en nu brak.
Iedereen die aanwezig was bedankt voor de gezellige tijd.
Op naar een volgende meeting.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 27, 2009 11:58 pm 

Ben net terug, even een kort verslagje want ben toch wel een beetje moe :P
Vrijdagmiddag flink mijn best gedaan om op tijd te kunnen vertrekken, en nadat ik alle spulletjes ingepakt had om 1 uur vertrokken.
Onderweg ergens afgesproken met Paulo en samen richting Emsbüren gereden.
Helaas hadden we heel erg veel file onderweg, waardoor we pas 5 uur op Emsbüren aankwamen!
Bask, Rudi, Paul en Kevin (en Agnes en Collin) waren er toen al, en na het één en ander uitgepakt te hebben kon er begonnen worden met het opzetten met de eerste tent.
Toen de tent zo'n beetje stond hebben we even tegen Kevin gezegd dat ie zo lief mogelijk naar de baanbeheerder moest kijken, en dat is em goed gelukt want hij mocht nog even de baan op zonder te betalen :D
Ik heb zelf ook nog een paar rondjes gereden, maar dan in de kart van Bas. Dat schakelen met een crossblokje is toch wel leuk eerlijk gezegd :D
Daarna zijn Bas en ik even de BBQ spullen en een tafel en wat stoelen gaan halen, en toen we terug kwamen waren inmiddels ook de heren van DH-Karting gearriveerd en hadden ze al een beginnetje gemaakt met het opzetten van tent nummer 2. Met wat klimwerk op mijn aanhangertje stond die tent ook best vlot. We hebben toen nog wat aan de karts gesleuteld en daarna hadden we allemaal honger dus ging de BBQ aan.
Bas had overal voor gezorgd, allerlei soorten vlees, salades en sauzen! Vaak is Rudi de grilchef maar dit keer heeft Paulo flink zijn best gedaan :D
Het heeft in ieder geval uitstekend gesmaakt.
De snelste rondetijden hebben we allemaal wel op de zaterdag gereden, maar op de vrijdag kwamen in ieder geval de langzaamste rondetijden tot stand. Na het eten hebben we maar even een wandelingetje gemaakt over het circuit (baan was inmiddels dicht en wij waren de enige aanwezigen). Is best wel leuk om eens een keertje te doen op zo'n baan.
Toen we eenmaal ons rondje afgemaakt hadden hebben we nog lang buiten gezeten onder het genot van een hapje en een drankje verzorgd door Paul en Paulo om uiteindelijk toch maar de luchtbedden op te pompen en rond een uur of 2 te gaan slapen.

Na een korte nachtrust (kan niet zeggen dat ik goed geslapen heb op dat luchtbed, en het was nieteens lek :P ), om 7 uur al weer opgestaan. Nog maar een keertje een rondje gelopen over de baan. De rest was inmiddels ook wakker en Paulo had koffie gezet. Even later kwam Bask ook aan met het ontbijt. Broodjes, beleg, melk, sinasappelsap alles zat erop en eraan dus we hebben prima ontbeten!
Het duurde niet lang voordat Bob (Bob77), Arthur (Art) en Edwin (Kartje) ons kwamen vergezellen. De baan zou bijna open gaan dus ik ging me maar omkleden. Ik had pas 1 schoen uitgetrokken toen ik geroepen werd door de heren Kartforumleden, en voor ik het wist stonden ze allemaal om me heen :D Na een korte speech van Paulo volgden er vele felicitaties met het vijfjarige bestaan van het Kartforum, en kreeg ik zelfs een cadeau overhandigd! Natuurlijk snel uitgepakt, en het bleek een nieuwe bandenspanningsmeter te zijn! Echt een hele leuke verrassing!

Nu zal niet iedereen het weten, maar al sinds het begin van het forum heb ik geen bandenspanningsmeter (en daarvoor ook niet trouwens :P), en was ik die dus steeds van iedereen aan het lenen. Vorig jaar had ik er zelf eentje gemaakt, maar het voelde toch een beetje als breken met een traditie, en toen het ding begon te lekken (vloeistofgevulde meter) nam ik em dus niet meer mee :D
Maar goed, dit is natuurlijk een prima reden om met de traditie te breken, dus ben heel blij met het cadeau!

Na de bandendruk gecontroleerd te hebben snel omgekleed en de baan op. Rijden viel behoorlijk tegen, superweinig grip, en de banden werden veel te warm. Uiteindelijk werd het wel beter na wat afstelwerk en naarmate er meer rubber op de baan kwam. Het probleem met de bandjes bleef trouwens wel, heb nog nooit zovaak gebruik moeten maken van een bandenspanningsmeter, wat een toeval he (of zou het wat te maken hebben met de aanwijzing van Paulo en Bob om het rode deel van de scala te gebruiken? )
Helaas nog vrij hard de bandenstapels in gereden nadat iemand vond naar rechts te moeten gaan terwijl ik daar al reed, en een wat minder mooie voorspoiler en een wat stijve nek opgelopen, maar uiteindelijk toch nog verder kunnen rijden. Het was wel vrij druk, dus weinig vrije rondjes gehad (in ieder geval later op de middag niet).

Na het rijden snel even de kart opgeladen en mijn spulletjes gepakt, en ondertussen stond de BBQ alweer aan en was Agnes (de vrouw van Paul) de grilchef. Na het eten nog wat zitten kletsen en uiteindelijk de tenten afgebroken en langzamerhand ging iedereen op weg naar huis.
We hadden zowel vrijdag als zaterdag droog weer, met veel zon (en errug warm), en alleen op de terugweg begon het even flink te plenzen.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde Kartforummeeting die zeker voor herhaling vatbaar is! Ik zou dan ook graag iedereen willen bedanken die daarvoor gezorgd heeft, met in het bijzonder:
Bask, voor het overleg met het baanbeheer, het regelen van de erg lekkere BBQ en het zeer complete ontbijt!
Paul en familie, voor het verzorgen van een tent en het nodige drinken!
DH-Karting, eveneens voor het verzorgen van stroom en van een mooie grote tent zodat alle karts overdekt konden staan.
Paulo, voor de snacks, de koffie, en natuurlijk het mooie weer!

Er zijn foto's gemaakt, die zal ik binnekort online zetten, dus nog even geduld :D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 1:39 am 

Leuk verslag, ben benieuwd naar de foto's

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 2:57 am 

Dag heren! :D
Was inderdaad een super geslaagd dagje :wink: Zeer gezellige club bij elkaar, en weer wat nieuwe gezichten bij bekende namen kunnen plaatsen.
Was wel redelijk moe na de hele dag karten, maar moest ook nog werken 's avonds, en ben nu net terug uit de stad :lol:
Dagje werd dus nog ietsje langer... Had nog langer gekund maar moet morgen ook weer werken dusjah...

Mijn vader heeft ook een flink aantal foto's gemaakt, die zal ik proberen morgen online te zetten.

En zoals David al zei, alle mensen die hun best hebben gedaan om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken, hartelijk dank :!:

Edit: Zie trouwens dat er vrij veel foto's van mezelf op staan :roll: Maarjah, zoek het morgen wel ff uit... Tis nu al 4:30...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 8:14 am 

leuk om te lezen dat iedereen het goed naar zijn zin heeft gehad ben ook zeer benieuwt naar de fotos.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 10:26 am 

He Mensen,

hier de foto's van Bob van de meeting @ emsburen.

zoals je kunt zien was het gezellig :D

http://picasaweb.google.nl/boboenijhuis ... 009_06_27#

BoBaArt Kartracing

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 11:52 am 

Gave foto's hoor maar verdacht veel van de alpha. :lol: :lol:

Laatst bijgewerkt door kartje op zo jun 28, 2009 5:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 1:17 pm 

Foto's staan online:
emsburen09.php

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 2:02 pm 

Ziet eruit als een geslaagde 2 dagen, ik baalde er ook stevig van dat ik niet kon!
Volgende keer Emsbüren (als die er komt) hoop ik er zeker bij te zijn.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 3:18 pm 

gave foto's david.
Was een leuk weekend :)

BoBaArt Kartracing

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2009 3:24 pm 

Heren...

Het was als vanouds fantastisch.... alles is al een keer gezegd hier, dus het heeft geen zin om in herhaling te treden.

Ook ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid, eten. drinken, etc.....
Zeker voor herhaling vatbaar.

@david, Bob77... bedankt voor de onwijs gave foto's..... goed beeld van de 2 dagen.. (degene die niet geweest zijn hebben echt wat gemist)

Ook wil ik graag KEVIN feliciteeren met het steeds weer beter rijden, hij gaat iedere keer sneller en weet ook de hele baan te gebruiken...
pefect kerel ga zo door. (p.s. Paul zijn wel dat hij er gewoon achter bleef rijden..... hij kwam met veel moeite Kevin voorbij)

gr.

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 61  Volgende