Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2007 6:07 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:25 pm
Berichten: 353
Woonplaats: bemmel
oke ik ben benieuwd naar het eind resultaat

_________________
Maranello RS7 08, Vortex Super-Rok 08


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2008 11:22 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am
Berichten: 476
Woonplaats: Zaanstad
Ja zeker. En maak je dan ook een knop die je in kan drukken, net als een computerspel :P

_________________
Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!

Afbeelding

Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2008 7:14 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Ik doe veel met Amerikaanse Auto's en daar komt dat NOS systeem ook van!
wat ik weet van NOS is dat de Motor moet worden aangepast ik heb een Camaro met 475 Pk gereden en die Motor was aangepast!
Het probleem is dat extra vermogen wat die Motor naar paar keer niet meer aan kan en alles loopt stuk.
Ik heb me hier wat omegeken en er zijn toch NOS Systemen voor 2-Takt Motoren te krijgen www.xmas1.at is een Firma die je daar mee helpen kan!

Hier in Duitsland bouwen ze dat ook op de scooters :cry:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2008 8:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm
Berichten: 1624
Woonplaats: cuijk
er zitten al andere lagers en koppelingplaten in verder zou ik niet weten wat er sneller kapot gaat [zuiger word eerst nog vervangen].
ik heb de schakelaar op het stuur en kan dus zelf bepalen wanneer en hoelang ik de boost krijg. Ik zal wel zien wat hij doet,het is een leuke test.
Ik verwacht niet veel problemen mede omdat er iemand helpt die dit al vaker heeft gedaan en met succes.

_________________
www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jan 01, 2008 9:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
mischien paar video opnamens maken :lol:

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2008 11:00 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am
Berichten: 476
Woonplaats: Zaanstad
Ja, dat zou leuk zijn. Maar volgens mij is dit project niet bevordelijk voor de CO2 reductie. Maar dat zijn karts nooit, gelukkig :P

_________________
Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!

Afbeelding

Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2008 11:06 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
nou als je vergelijkt met een hummer bijvoorbeeld :lol:

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2008 12:35 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:04 pm
Berichten: 131
Woonplaats: vianen
wij hebben op mazda klze motor uit japan een jaar lang lachgas gebruikt een 100 pk shot en nooit problemen gehad motor later uit elkaar gehaald niets te zien werkte perfect je moet je kan het alleen niet continu gebruiken maar wel veel hoor gebruikte het dagelijks :D :D :D

_________________
ms kart - 125cc tm cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2008 6:18 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
Met een 2- Takt Motor nooit meer als de helft van de eigen PK gebruiken die Motor krijgt een vete klap als je injecteert dat geloof je niet.

Een Vriend van me die heeft jaren Funny Cars gereden, 1000 PK was normaal NOS en Blower.

Men moet zich voorstellen je rijd 150 en drukt de Koppeling in en schakelt 2 gangen terug en laat de koppeling weer los dat in ongeveer die klap wat de Motor krijgt met NOS.

Wat als eerste om de oren vliegt is het drijfstanglager en de zuiger zal dat ook niet lang uithouden.

In die V8 van mij hebben we Drijfstangen, Lagers, Zuigers, Cilinderkop ,
Spaghettiuitlaten, krukas, nokkenassen, was voor ±15000 gulden aan ombouw kosten.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2008 10:28 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am
Berichten: 476
Woonplaats: Zaanstad
Das best veel, en je moet nog uitkijken ook dat er niet een bocht o.i.d. aankomt. En dat je banden het aankunnen om zoveel vermogen in 1x weg te zetten.

_________________
Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!

Afbeelding

Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2008 12:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Hey leuk idee om het op een kart te proberen nu maar hopen dat het goed gaat.

Wat ik weet, heb er zelf ook wel uns na gekeken dat het nos mengsel 2/3 uit stikstof bestaat en 1/3 uit zuurstof. Dit mengesel wordt dan met hoge druk ingespoten. Er komt dan een chemische reactie waarbij veel zuurstof vrij komt. En je weet hoe meer zuurstof hoe beter de verbranding en dus meer power.

Ik herinner me echter wel dat je ook dingen aan de motor moet veranderen?

De onsteking 1 tot 1.5 graad trager gezet moest worden ? maar dat was bij elke 50 pk als ik het goed heb :oops:

Benzine pomp die het ook met hoge druk inspuit ?

En je mag het echter niet langer gebruiken als 15 seconden maar dat wiste je al.. :wink:

Is NITRO benzine ook niet wat ? ( als je toch bezig bent )

Dat is zeer licht ontvlambaar en dus erg gevaarlijk kan explosief zijn.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2008 1:06 pm 

Geregistreerd: zo feb 11, 2007 1:00 pm
Berichten: 1008
NOS Oktaan Booster is denk voor een 2- Takt Motor het beste,
schroeft het oktaan gehalt om 3 punte omhoog en is vriendelijker voor de Motor.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2008 2:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
super 98 :P


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2008 4:11 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:04 pm
Berichten: 131
Woonplaats: vianen
octaan 100 uit duitsland wordt ook veel mee gereden in de crosserij loopt een stuk lekkerder :D maar met dat lachgas moet je zowieso niet te gek doen want het is zo afgelopen hoor heb er wel wat zien ploffen hahah

_________________
ms kart - 125cc tm cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 03, 2008 7:08 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
bas doet nooit gek :lol:

of wel soms :D

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David