Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 24, 2006 8:04 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Ondertussen gaat het hier voornamelijk nog over de gewichten van de verschillende kart/rijder-combinaties, en niet meer over het aanschaffen van een Rotax Max :roll:

Ben wel benieuwd of de topicstarter inmiddels verder is gekomen wat het aanschaffen betreft.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 24, 2006 9:24 pm 

Geregistreerd: di apr 18, 2006 8:20 pm
Berichten: 62
Woonplaats: Middelharnis
Citaat:
Ondertussen gaat het hier voornamelijk nog over de gewichten van de verschillende kart/rijder-combinaties, en niet meer over het aanschaffen van een Rotax Max

Ben wel benieuwd of de topicstarter inmiddels verder is gekomen wat het aanschaffen betreft.

Ik ben zeker verder gekomen, blokje is dus niet verzegeld en geen id, dus wil ik wat van de prijs af. Was nog even aan het twijfelen gebracht of met mijn gewicht r-max de beste keus zo zijn. Gezien de reacties is dat toch een persoonlijke kwestie. Omdat ik denk dat ik mijn handen vol ga hebben aan een automaat ga ik zondag voor de kart kijken, hoop ik dat de stoel een beetje past, want dan hoef ik die niet meer te kopen. Gr Learco


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 24, 2006 9:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm
Berichten: 1155
Ik denk dat je er een goede koop aan doet , dat hij niet verzegeld is is jammer , (en geen id pas dan kan je geen wedstrijden rijden), alsnog is het niet duur voor de tony ! inc toebehoren 2003.... als je er wat van af krijgt is het natuurlijk mooi meegenomen :D

suc6

_________________
Afbeelding
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma apr 24, 2006 9:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
LKooman,

Als de ID-card gewoon kwijt is, dan kan je hem opnieuw bestellen en
betaal je 75 euro.
Een tweede optie KAN zijn dat het een motor is gekocht in het buitenland,
zo ja... dan moet je hem in NL legaliseren (mooi wword) en dat kost
ca. 300 euro.
(bron: CRG Holand)

Dus even oppassen als je toch wedstrijden wil gaan rijden.

Excuus voor het vervuilen van jou topic inzake de gewichten.

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 9:08 am 

Geregistreerd: di apr 18, 2006 8:20 pm
Berichten: 62
Woonplaats: Middelharnis
Citaat:
Een tweede optie KAN zijn dat het een motor is gekocht in het buitenland,
zo ja... dan moet je hem in NL legaliseren (mooi wword) en dat kost
ca. 300 euro.

Hoe kan ik zien of het een buitenlands blokje is? Hij zegt namelijk dat het een NL blok is, maar dat controleer ik graag even.

Citaat:
Excuus voor het vervuilen van jou topic inzake de gewichten.

Vind de discussie die nav mijn vraag ontsaan is wel grappig en het is zeker geen onleesbaar topic geworden!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 11:03 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Je kan een mailtje sturen naar Rotax met daarin je serienummer van de motor, en vragen waar deze motor verkocht is.
(of naar KombiKart... importeur van Rotax Max in NL)

Zij kunnen dat nm. precies terugvinden.

Suc6

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 11:54 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm
Berichten: 1155
Als je gaat kijken naar die kart en dan ff kombi kart belt en ff het serie nummer doorgeeft kunnen ze dat zo chekken aan de telefoon volgens mij !

_________________
Afbeelding
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 12:23 pm 

Geregistreerd: di apr 18, 2006 8:20 pm
Berichten: 62
Woonplaats: Middelharnis
Heb net het nummer gehad en combikart gebeld. Blok is niet nederlands (wat de verkoper wel beweerde) en ze konden er geen gegevens van opvragen.
Hoe kan ik verder controleren of bouwjaar van blok en chassis kloppen?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 12:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm
Berichten: 1155
Is het het nieuwe type frame?(foto) bouwjaar blok (foto) kan je niet echt nagaan, of kombikart zou dat kunnen weten.....

_________________
Afbeelding
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 4:25 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
id is ook niet nodig als je geen wedstrijden wilt rijden alleen kan er dan wel gerommeld(getuned) zijn in het blok


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 4:31 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 03, 2005 7:38 pm
Berichten: 1155
precies :D


doordat hij niet verzegeld is kan hij er zelf aan geromeld hebben .....

_________________
Afbeelding
Michael Schumacher = On Top !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 4:49 pm 

Geregistreerd: za apr 22, 2006 10:45 am
Berichten: 24
Woonplaats: Tessenderlo
Je kan aan de zijkant van de cilinder een ringetje (gegoten in alu) zien met een getalletje in . Dit getal is het laatste getal van het bouwjaar van de cilinder en dus waarschijnlijk ook de motor. Het ringetje staat op het klappettenhuis . In Nederland waarschijnlijk reedvalve genoemd.
Moeilijk om uit te leggen hé :)
Johan


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 6:39 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm
Berichten: 7480
Woonplaats: Wateringen - Den Haag
Johan,

Helemaal correct... zou bekijk ik ook het bouwjaar van de cilinder en
99% van de keren is dat ook het bouwjaar van de motor.

THX

_________________
Hell was Full..... That's why I came back !

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 7:24 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
joris schreef:
id is ook niet nodig als je geen wedstrijden wilt rijden alleen kan er dan wel gerommeld(getuned) zijn in het blok


Rommelen en tunen is niet hetzelfde hoor! :shock:

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di apr 25, 2006 8:12 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
bij somige wel :wink:


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 87 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David