Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 88  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2005 10:33 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
vandaag ook wezen rijden
eefde had zijn baan ook ander neergelegd
Afbeelding

was erg mooi baantje om zo te rijden

alleen 1 dingetje gebeurd :cry:
het was 17.30 ik wou instappen om weer te gaan rijden, trek de honda aan
bleef plots gas hangen op 1 of andere manier
rijd ie dus zonder iemand erin door de pit heen
dwars door een afzetting heen en tegen de stalen trap van de kantine/tribune tot stilstand

schade:
velg doormidden
bumper kapot
fusee krom
2 spoorstangen
stuurstang
band kapot
gaspedaal krom
stalen voorbumper krom

de rest moet ik nog bekijken, meetingen moeten vaststellen of het frame nog recht is
(denk het wel)

foto's komen nog)

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2005 11:19 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Das wel balen JVD.
Ik heb zoiets meegemaakt toen ik zelf nog in de kart zat :shock:
Gelukkig wel op de baan, en niet in de pitstraat. Ben toen met de kart maar tegen een van de weinige aarden wallen aangereden die ze op Venray hadden, want uitremmen ging niet lukken.
Heb er een krom rempedaal aan overgehouden, en verder gelukkig niks.
Ik start de kart trouwens meestal met de achterwielen van de grond als er op dat moment niemand in de kart zit.

Oh ja, ik heb nog een rechter fusee liggen die niet krom is, maar wel gescheurd, je kan proberen em te lassen, weet niet of dat helpt hoor, maar hij is gratis.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2005 11:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
ja voortaan gaat de achterkant de lucht in wanneer ik hem ga starten

1x maar nooit weer

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 10:14 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
joris schreef:
mijn tuner dacht dat het mischien wel eens kan komen door die v power 100 dat die de kurk heeft uitgedroog ofzo maar het fijne weet ik er nog niet van


Volgens mij komt er geen brandstof daar.

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 11:12 am 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ik weet niet hoe die maxter van jou werkt maar als je ff kijkt waar je carburateur op uit komt dan is dat toch echt op je carter en daar loopt je krukas in dus daar komt wel degelijk benzine


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 12:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm
Berichten: 1359
Woonplaats: Fijnaart
98 of 100 octaan maakt echt geen ruk uit hoor :D
maar een kurk ??? waar heeft die gezeten dan ?
kurk is nou niet echt stevig materiaal om te gebruiken
waarvoor zit dit er in dan ?
ondanks dat ik dus niet weet waarvoor dit gebruikt wordt geloof ik er niet in dat 2 octaan uit maakt

_________________
Driften kost tijd [-X , het is alleen zo leuk 8-[


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 12:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 02, 2005 12:13 pm
Berichten: 175
Woonplaats: Aarschot
kheb zo de 100cc ook eens liggen aanlopen met de klep vd carburator open stond... gelukkig had ik geen schade aangezien hij snel tot stilstand werd gebracht door een boom ..8-)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 12:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
O dan zit ik erook een keer naast he.

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 1:10 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 316
peter schreef:
98 of 100 octaan maakt echt geen ruk uit hoor


Volgens mij wel hoor. Het octaan gehalte in je benzine bepaalt voor een klein deel je ontsteking. Een hoger octaan gehalte heeft een latere ontbrandingstijd. Ik heb een keertje in me brommer 98 gedaan en dat scheelde toch echt wel 5 km/h


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 1:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Citaat:
maar een kurk ??? waar heeft die gezeten dan ?

Misschien aan de onderkant binnenin de zuiger. Op die manier wordt de compressieruimte verkleind.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 1:33 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
die kurk zit in de balans gaten van de kruk as die vullen ze dan af met kurk om het kartervolume te verklijnen deze kurk zit er gewoon al jaren in dus zou geen problemen moeten geven maar ik heb vorgi keer met die vpower 100 gereden en nu licht hij er in een keer uit

ps als je een keer in duitsland bent moet je maar eens een keer aan de pomp slang ruiken hij ruikt namelijk super chemisch (veel erger dan normale 98) dus ik sta er niet van te kijken als het zo is

maar ik weet er het fijne niet van dus ik wacht ff af wat er te zien is als het onderblok open gaat mischien is er wel iets heel anders fout gegaan en is daar door die kurk eruitgeslagen ik hou jullie op de hoogte


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 2:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm
Berichten: 1359
Woonplaats: Fijnaart
benzine net uit de vrachtwagen heeft ook een hoger octaan gehalte dan wanneer het al 2 weken in de tank onder de grond zit
moet dus niks uitmaken
ik denk gewoon dat de kurk niet lekker meer heeft gezeten

_________________
Driften kost tijd [-X , het is alleen zo leuk 8-[


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 4:21 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
wat ik ooit is heb gehoord, is dat er in Vpower thinner bevat
deze kunnen pakkingen en keeringen aantasten

of dit werkelijkheid is weet ik niet, ik heb dit ooit is een keer opgevangen

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 7:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
ben vandaag voor het eerst op veldhoven geweest.. was een geslaagde dag. alleen vervelend dat er elke ronde wel een kart dwars op de baan staat.. en als er zon is rij je op sommige punten ineens de schaduw in .. dat is ook wennen maar was wel leuk allemaal niks kapot. :wink:

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2005 9:36 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
Gister op berghem was de estoril layout uitgestippeld. Eerste paar ronden even wennen, motor + banden warm rijden, en toen paar rondjes wat meer gas gegeven. Vervolgens binnengekomen en mbv laptop wat split metingen uitgezet. Toen de baan weer op, maar was de bougie vetgeslagen, dus deze even gewisseld.
daarna starten, en de baan weer op. Ik kreeg de baan steeds beter onder de knie en begon de baan steeds leuker en mooier te vinden! Maar toen werd ik opeens afgevlagd, en moest in in de uitrij ronde al de halve baan afsnijden van de baanmensen.

Weer even de laptop aan de kart gehangen, en de data bekeken. Enigste wat veranderd moest worden was ander tandwiel, maar er bleek een huurkart arrangement te zijn, dus konden we nog maar op de halve baan rijden. Dus kon mijn tijd op de estoril baan helaas niet meer verbeteren die dag! ik reed 51.18 sec maar had zeker nog sneller gekunt, als ik nog keertje de baan op was gegaan :P

Daarna dus op kortere baan gereden, de Laguna Seca. Dat is ook hele grappige baan! De ICC die er reden waren alleen op het rechte stuk duidelijk sneller dan mij, maar in de bochten kon ik ze aardig bij blijven! Ook rotax maxxen en andere 125cc karts (automaten en schakels) die er reden kon ik inhalen! Er reden ook maarliefst 4 wankels op de baan! Daarvan waren er een paar die absoluut niet konden rijden, dus die kon ik ook makkelijk inhalen, maar de andere wankel was vergelijkbaar met de ICC karts, dus ook wat sneller als mij.
Snelste tijd op de laguna seca layout is 35.83

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1307 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 88  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David