Auteur |
Bericht |
karter
|
Geplaatst: do sep 10, 2015 8:14 am |
|
Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm Berichten: 47
|
Ik ben er ook een beetje van verschrokken. De persoon wat de carbu heeft afgestemd zei dat hij nog redelijk rijk afgesteld stond en ik het beste de setup zou laten gelijk die nu is..
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: do sep 10, 2015 8:17 am |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
Noteer in ieder geval de bezetting zoals ie nu is. Dan heb je altijd een punt om op terug te vallen (want blijkbaar loopt hij wel met deze afstelling). Laat even weten of het lukt!
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: do sep 10, 2015 8:23 am |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
je kunt beter op de zuiger kijken zolang die niet detoneert (begint meestal aan de zijkant met kleine putjes in de zuiger dan is er niet veel aan de hand
de bezetting hangt ook wel een beetje samen met de motor wij reden de tm kz10b wel een ooit met een 134 hoofd sproeier zonder problemen
|
|
Omhoog |
|
|
karter
|
Geplaatst: do sep 10, 2015 8:45 am |
|
Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm Berichten: 47
|
Morgen ga ik normaal gezien rijden in Genk, en dan kan ik eens uitproberen. @max hij loopt idd goed, buiten het bokken dan als ik wil doseren in de bochten.
@joris, een 134 hsproeier is echt klein.. Met wat ik nu van info weet, nog niet veel, zou ik dat niet durven.
De hsproeier van rotax max carbu, passen die ook in de 30 mm?
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: do sep 10, 2015 2:38 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik zeg ook niet dat je dat erin moet zetten maar ik wil meer aangeven dat het niet heel extreem klein is die 150 die jij er nu heb in zitten
|
|
Omhoog |
|
|
karter
|
Geplaatst: do sep 10, 2015 3:25 pm |
|
Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm Berichten: 47
|
Dat had ik eruit begrepen Joris, thx
|
|
Omhoog |
|
|
quik dave
|
Geplaatst: ma sep 14, 2015 8:08 pm |
|
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 3:49 pm Berichten: 165
|
of die 150 sproeier groot of klein is kan je onmogelijk zeggen...
je weet niet eens welke emulsie buis en naald hij erin zitten heeft...
als je cd1 emulsie erin hebt zitten is die groot, als je de standaard b48 emulsie erin hebt zitten is hij echt klein. dus men kan nooit oordelen over een carbu setup zonder ALLE gegevens hiervan te hebben.
zorg ervoor dat je te weten komt welke naald je hebt en welke emulsie je erin zitten hebt, dan kunnen mensen je hier verder helpen. naald weet je wel wat is.
de emulsie buis zit onder je onderin sproeier, je choke sproeier zit onder het hendeltje van de choke. je schroeft de onderin sproeier eruit en daar zit nog een buisje onder, moet je met een klein plat schroevendraaiertje uitschroeven. daar staat ook een nummer op dus die nog graag en je naald type.
_________________ http://www.swissauto250.eu for quik dave news
|
|
Omhoog |
|
|
karter
|
Geplaatst: di sep 15, 2015 11:03 am |
|
Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm Berichten: 47
|
Hier zijn alle gegevens : K22 naald (staat op stand 2) DQ 269 buis 160 hoofdsproeier (afgelopen week gaan rijden en toen sproeier veranderd van 150 naar 160) 60 onderin sproeier B45 emulsie buis 60 choke sproeier
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: wo sep 16, 2015 2:53 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
Kleine detail bij mijn bokken, ik heb mijn naald en buis vervangen voor nieuwe (na 10 jaar in de strijd geweest te zijn). Het kan nog wel eens dat de boel krom of af en uitgesleten is... gezien jouw geval staat ie te droog.
antwoord op je vraag : de twee kleintjes, zijn je onderuit sproeier en je choke sproeier. dat was al beantwoord..
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
quik dave
|
Geplaatst: ma sep 21, 2015 11:17 am |
|
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 3:49 pm Berichten: 165
|
goed, nu kunnen we wat.
vervang dq269 door 268 of je houd dq269 is je veranderd de naald naar k98 , hoofdsproeier doe je naar 165. luchtschroef zet je op 1.5 draai open. naaldpositie laat je voorlopig ff staan, moest ie nu nog stevig bokken laat je je naald stapje per stapje zakken ( ringetje is half clips verzetten is 1 )
_________________ http://www.swissauto250.eu for quik dave news
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: vr okt 09, 2015 9:28 am |
|
Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm Berichten: 2385
|
Ik heb ook nog het zelfde probleem... Is het raar om een DQ267 te pakken als ie nog steeds bokt? Misschien eerst maar even met de naald spelen... Nog niet gedaan
_________________
|
|
Omhoog |
|
|