Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2015 8:14 am 

Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm
Berichten: 47
Ik ben er ook een beetje van verschrokken.
De persoon wat de carbu heeft afgestemd zei dat hij nog redelijk rijk afgesteld stond en ik het beste de setup zou laten gelijk die nu is..


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2015 8:17 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Noteer in ieder geval de bezetting zoals ie nu is. Dan heb je altijd een punt om op terug te vallen (want blijkbaar loopt hij wel met deze afstelling).
Laat even weten of het lukt!

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2015 8:23 am 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
je kunt beter op de zuiger kijken zolang die niet detoneert (begint meestal aan de zijkant met kleine putjes in de zuiger dan is er niet veel aan de hand

de bezetting hangt ook wel een beetje samen met de motor wij reden de tm kz10b wel een ooit met een 134 hoofd sproeier zonder problemen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2015 8:45 am 

Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm
Berichten: 47
Morgen ga ik normaal gezien rijden in Genk, en dan kan ik eens uitproberen.
@max hij loopt idd goed, buiten het bokken dan als ik wil doseren in de bochten.

@joris, een 134 hsproeier is echt klein.. Met wat ik nu van info weet, nog niet veel, zou ik dat niet durven.

De hsproeier van rotax max carbu, passen die ook in de 30 mm?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2015 2:38 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ik zeg ook niet dat je dat erin moet zetten maar ik wil meer aangeven dat het niet heel extreem klein is die 150 die jij er nu heb in zitten


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: do sep 10, 2015 3:25 pm 

Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm
Berichten: 47
Dat had ik eruit begrepen Joris, thx :)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: ma sep 14, 2015 8:08 pm 

Geregistreerd: ma dec 06, 2010 3:49 pm
Berichten: 165
of die 150 sproeier groot of klein is kan je onmogelijk zeggen...

je weet niet eens welke emulsie buis en naald hij erin zitten heeft...

als je cd1 emulsie erin hebt zitten is die groot, als je de standaard b48 emulsie erin hebt zitten is hij echt klein.
dus men kan nooit oordelen over een carbu setup zonder ALLE gegevens hiervan te hebben.

zorg ervoor dat je te weten komt welke naald je hebt en welke emulsie je erin zitten hebt, dan kunnen mensen je hier verder helpen.
naald weet je wel wat is.

de emulsie buis zit onder je onderin sproeier, je choke sproeier zit onder het hendeltje van de choke.
je schroeft de onderin sproeier eruit en daar zit nog een buisje onder, moet je met een klein plat schroevendraaiertje uitschroeven.
daar staat ook een nummer op dus die nog graag en je naald type.

_________________
http://www.swissauto250.eu for quik dave news


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: di sep 15, 2015 11:03 am 

Geregistreerd: do nov 20, 2014 8:16 pm
Berichten: 47
Hier zijn alle gegevens :
K22 naald (staat op stand 2)
DQ 269 buis
160 hoofdsproeier (afgelopen week gaan rijden en toen sproeier veranderd van 150 naar 160)
60 onderin sproeier
B45 emulsie buis
60 choke sproeier


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: wo sep 16, 2015 2:53 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
Kleine detail bij mijn bokken, ik heb mijn naald en buis vervangen voor nieuwe (na 10 jaar in de strijd geweest te zijn).
Het kan nog wel eens dat de boel krom of af en uitgesleten is... gezien jouw geval staat ie te droog.

antwoord op je vraag :
de twee kleintjes, zijn je onderuit sproeier en je choke sproeier. dat was al beantwoord..

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: ma sep 21, 2015 11:17 am 

Geregistreerd: ma dec 06, 2010 3:49 pm
Berichten: 165
goed, nu kunnen we wat.


vervang dq269 door 268 of je houd dq269 is je veranderd de naald naar k98 , hoofdsproeier doe je naar 165.
luchtschroef zet je op 1.5 draai open.
naaldpositie laat je voorlopig ff staan, moest ie nu nog stevig bokken laat je je naald stapje per stapje zakken ( ringetje is half clips verzetten is 1 )

_________________
http://www.swissauto250.eu for quik dave news


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel: Re: KZ carburatie VHSH30
BerichtGeplaatst: vr okt 09, 2015 9:28 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 29, 2006 2:28 pm
Berichten: 2385
Ik heb ook nog het zelfde probleem... Is het raar om een DQ267 te pakken als ie nog steeds bokt? Misschien eerst maar even met de naald spelen... Nog niet gedaan

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David