Bedankt voor alle tips en input

Ik ben vanmiddag even wezen kijken....kart zag er nog goed uit motorblok trouwens ook...maar dat zegt waarschijnlijk niks

De eigenaar blijft zelf ook karten op banen waar ik zelf ook ga rijden (Vledderveen en Pottendijk) hij was heel behulpzaam met geven van informatie en uitleg etc.
Ik kon helaas zelf niet iemand met verstand ervan meenemen....aangezien ik verder nog niemand ken in de kartwereld

Hij wist zelf ook niet precies hoe oud het blok was aangezien hij hem zelf 3 jr geleden ook van iemand heeft overgekocht.
Geen id-card dus...maar eigenaar kwam wel betrouwbaar over en waarschijnlijk kom ik hem op de kartbaan wel tegen dus.
Ik heb zelf zoiets van kopen....ben alleen een beetje angstig nog hoe ik dat allemaal alleen moet gaan doen met onderhoud etc....maar volgens mij zijn de mensen op de kartbaan best behulpzaam

Mocht het blok echt van 2002/2003 zijn....is de prijs dan nog wel reeel zo? Ik kan hem overnemen voor nog geen 1200euro incl aanhangwagen en pitkar
Ik ga er puur recreatief mee rijden....dan moet ik hiermee toch wel een aantal jaren kartplezier aan kunnen beleven?

Over hoeveel kosten hebben we het eigenlijk als ik een nieuwe koppeling op wil laten zetten