Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: za jul 23, 2005 7:11 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hee wat leuk. En hoe rijdt dat nou, die nieuwe kart?
Groot verschil met je SKM?
Hoe vaak ben je trouwens met die Duro banden op pad geweest, en zou je ze nog een keer kopen (als je vrije keuze had)?
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: za jul 23, 2005 7:27 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
kart rijd veel anders dan de SKM
veel rustiger, betere rem
maar mede met een goede afstelling moet ie nog beter liggen
enja die duro banden, nee zijn mijn banden niet
slijten erg hard aan de binnenkant + ze zijn erg zacht dus te veel grip
met de rotax ben ik er ongeveer 3x mee op pad geweest
achterbanden zijn aan de binnenkant bijna op en de voorbanden vallen nog wel mee, maar doordat ze aan de binnenkant slijten krijgen ze zo'n rara ei-vorm
is niet fijn om mee te rijden
volgende keer ga ik een setje heidenau tegenover de hg3 testen
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za jul 23, 2005 7:44 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: veel rustiger
Kan ook liggen aan het viertaktblokje.
Rijdt compleet anders als tweetakt vind ik, wat ook in het bochtengedrag te merken is, inderdaad rustiger en minder nerveus aan de achterkant.
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: za jul 23, 2005 7:54 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
klopt
is idd rustiger aan de achterkant
in begin moest ik dan ook erg wennen en ging nog vaak te hard de bocht in(tja had 2-takt gevoel nog in me maar met een 4-takt moet je toch anders sturen)
je kan gelijk met zo'n 4-takt merken wanneer je te hard de bocht in gaat
overgens een vraagje aan mede honda 390 rijders hier
hoe stellen jullie je alfano in? wanneer ik hem instel op '4' dan geeft ie als hoogste toerental 8 a 9 duizend toeren aan
en ik heb ook al andere instellingen geprobeerd
je kunt bij mij kiezen tussen 4 opties, namelijk
'2''
'4'
'24'
'geengetal'(blanco)
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: zo jul 24, 2005 12:44 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
volgens mij staat die van mij op 2! maar ik weet het niet zeker, ik zal morgen ff kijken.
gr. Roeland
_________________ VRK Las Vegas - Honda VT400-GT (26pk)
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: zo jul 24, 2005 3:25 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
zit je kabel er goed om heen want volgensmij moet ie toch op 4 staan
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: zo jul 24, 2005 3:38 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
ja heb hem 7 slagen om de bougie kabel heen geslagen
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
x-treme
|
Geplaatst: zo jul 24, 2005 4:20 pm |
|
|
Volgens mij moet hij gewoon op 2 staan, want hij vonkt gewoon 1 keer per omwenteling van de krukas (1 maal na de compressieslag en 1 maal net voor het tuimelenvan de kleppen), net als een 2-takt eigenlijk. Het is namelijk niet zo'n geavanceerde ontsteking.
|
|
Omhoog |
|
|