Zo ik zal even een wat langer verslagje tikken.
Voor dat de meeting van start kon gaan was het natuurlijk weer de grote vraag, wat wordt het voor weer. Zoals gebruikelijk bij Kartforummeetings was de weersverwachting weer bijzonder slecht (het is aan de hand van de meetings bijna mogelijk de weersvoorspelling te voorspellen).
Na het nodige overleg met Paulo en het bestuderen van zowat alle weersites, zondagochtend besloten toch te gaan.
Eénmaal aangekomen op Berghem was het alles behalve stralend mooi weer, maar wel droog. Het was al bijzonder druk op de parkeerplaats, en zodoende moesten we vrij ver achterin parkeren.
Terwijl Paulo nog het nodige aan zijn kart moest doen, kon ik vrij snel de baan op, nadat ik eerst even bij zoveel mogelijk Kartforumleden gedag gezegd had.
Ondanks de drukte op de baan kon in in de eerste stint nog aardig rijden, kartje lag helaas niet zo heel goed.
Jammer genoeg bleek de kart daarna niet meer te starten, wat uiteindelijk de accu (3 seizoenen oud) bleek te zijn.
Nadat ik weer even bij iedereen was wezen buurten, en gekeken had hoe het bij Paulo ging (nogsteeds aan het sleutelen), mijn reserve accu erop gezet, en weer gaan rijden. Weer veel verkeer op de baan, en ik had niets aan de afstelling veranderd, dus ook dit keer geen goede tijden, maar desondanks wel leuke rondjes.
Paulo was ondertussen klaar met sleutelen, maar had omdat het al wat later was toch maar besloten niet meer te gaan rijden. Uit verveling heeft hij toen maar mijn vetgeslagen bougietje droog gemaakt, zodat ik weer een paar rondjes kon rijden

Mijn banden werden veel minder snel warm dan voorheen, waar ik niet echt op gerekend had, en tegen de tijd dat ze warm waren waren de minirijders aan weer aan de beurt.
Mooie tijd om de groepsfoto te gaan nemen, en na een tijdje stonden de karts allemaal opgesteld. Daarna nog even wat viertaktonly shots gemaakt.
Tenslotte nog een keer de baan op gegaan, maar na een paar rondjes hield helaas mijn reserve accu (goedkoop immitatie ding) er ook mee op
Toch vond ik het een zeer geslaagde meeting. Het weer was de hele tijd prima, bijzonder warm zelfs. Veel Kartforumleden die nog nooit naar een meeting gekomen waren leren kennen, waaronder maar liefst 5 Swissauto rijders

Natuurlijk nog even het gebruikelijke lijstje met namen:
-Joris
-Paulo
-DH-Karting (Dolf en Leon)
-Ron
-Ruud
-Wilfred
-Chris
-Etienne
-Vincenzo
-Racerubber
-Maurice
-Martijn
-Peter
-Frank
-Speadfreak &co
-John
-Mitchel
-Rooligan
-Boytje19 &vriendin
-David
-Marlon
-Darkblade
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
Iedereen weer heel erg bedankt voor jullie komst, en ik hoop dat jullie er de volgende keer ook weer bij zijn

Mijn foto's staan inmiddels ook online:
Klik hierDit keer wat minder dan gebruikelijk, omdat Maurice ook veel foto's genomen heeft.