Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 231 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 11:26 am 

ik heb ook een systeempje getest met de oliebollen race op oldenzaal, met in ear dopjes.
Helaas kwam daar het geluid ook te zacht door.. alleen de klicks van de porto kneiter hard.
Elke keer als iemand de knop los liet tetterde je je trommelvlies kapot.

Ik had dan wel netjes de vox opties verwerkt, waardoor je een knopje aan het stuur hebt om te babbelen..
dan hoef je niet je hand van het stuur te halen.
/ontopic
volgende keer probeer ik toch ook weer te rijden ;) kijken en vingers slopen vind ik toch iets minder leuk

http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 11:29 am 

Ziet er anders wel een leuk systeem uit !

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 6:43 pm 

Mooie fotos van de meeting hoor. Volgens mij moeten er nog veel meer foto`s zijn want ik heb diverse mensen met toestellen gezien.
Leuk om eens wat mensen van het forum te ontmoeten, sommige kende ik al andere nog niet. Ook het weer was boven verwachting goed.

het rijden op zich ging niet zo heel goed, totaal geen grip dus ook geen fatsoenlijke tijden.
verder wel een hele gezellige dag gehad. Een hoop VT`s

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 7:29 pm 

Was het circuit nog gereserveerd (20 minuten in het uur) voor minirijders zoals Micromax; Minimax; Honda Cadet; 60 cc Mini’s;.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 7:39 pm 

Zo ik zal even een wat langer verslagje tikken.

Voor dat de meeting van start kon gaan was het natuurlijk weer de grote vraag, wat wordt het voor weer. Zoals gebruikelijk bij Kartforummeetings was de weersverwachting weer bijzonder slecht (het is aan de hand van de meetings bijna mogelijk de weersvoorspelling te voorspellen).
Na het nodige overleg met Paulo en het bestuderen van zowat alle weersites, zondagochtend besloten toch te gaan.
Eénmaal aangekomen op Berghem was het alles behalve stralend mooi weer, maar wel droog. Het was al bijzonder druk op de parkeerplaats, en zodoende moesten we vrij ver achterin parkeren.

Terwijl Paulo nog het nodige aan zijn kart moest doen, kon ik vrij snel de baan op, nadat ik eerst even bij zoveel mogelijk Kartforumleden gedag gezegd had.
Ondanks de drukte op de baan kon in in de eerste stint nog aardig rijden, kartje lag helaas niet zo heel goed.
Jammer genoeg bleek de kart daarna niet meer te starten, wat uiteindelijk de accu (3 seizoenen oud) bleek te zijn.
Nadat ik weer even bij iedereen was wezen buurten, en gekeken had hoe het bij Paulo ging (nogsteeds aan het sleutelen), mijn reserve accu erop gezet, en weer gaan rijden. Weer veel verkeer op de baan, en ik had niets aan de afstelling veranderd, dus ook dit keer geen goede tijden, maar desondanks wel leuke rondjes.
Paulo was ondertussen klaar met sleutelen, maar had omdat het al wat later was toch maar besloten niet meer te gaan rijden. Uit verveling heeft hij toen maar mijn vetgeslagen bougietje droog gemaakt, zodat ik weer een paar rondjes kon rijden :D
Mijn banden werden veel minder snel warm dan voorheen, waar ik niet echt op gerekend had, en tegen de tijd dat ze warm waren waren de minirijders aan weer aan de beurt.
Mooie tijd om de groepsfoto te gaan nemen, en na een tijdje stonden de karts allemaal opgesteld. Daarna nog even wat viertaktonly shots gemaakt.
Tenslotte nog een keer de baan op gegaan, maar na een paar rondjes hield helaas mijn reserve accu (goedkoop immitatie ding) er ook mee op #-o

Toch vond ik het een zeer geslaagde meeting. Het weer was de hele tijd prima, bijzonder warm zelfs. Veel Kartforumleden die nog nooit naar een meeting gekomen waren leren kennen, waaronder maar liefst 5 Swissauto rijders :)
Natuurlijk nog even het gebruikelijke lijstje met namen:
-Joris
-Paulo
-DH-Karting (Dolf en Leon)
-Ron
-Ruud
-Wilfred
-Chris
-Etienne
-Vincenzo
-Racerubber
-Maurice
-Martijn
-Peter
-Frank
-Speadfreak &co
-John
-Mitchel
-Rooligan
-Boytje19 &vriendin
-David
-Marlon
-Darkblade
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Iedereen weer heel erg bedankt voor jullie komst, en ik hoop dat jullie er de volgende keer ook weer bij zijn :LL

Mijn foto's staan inmiddels ook online: Klik hier
Dit keer wat minder dan gebruikelijk, omdat Maurice ook veel foto's genomen heeft.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 7:56 pm 

Ben ook nog een paar uurtjes geweest....mijn banden waren behoorlijk versleten en de grip was aardig weg, dus ben rond 3 uur weer terug naar huis gegaan. Ik was de 6e swissauto rijder in de blauwe (oude) mskart :)

deze dus: fmberghem10/nogeenswissauto.jpg

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 8:06 pm 

Jammer dat we elkaar misgelopen zijn, volgende keer maar even kennis maken dan :)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 8:14 pm 

@Darkblade Nou weet ik wie je bent, is ook niet zo moeilijk als je de 6e Swissrijder was :lol:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 8:40 pm 

David & Maurice: dank voor de foto’s! =D)

Erg leuk om diverse mensen van het forum in levende lijve te hebben ontmoet, waaronder zeker de 5 mede Swissauto-rijders en de kartforumleiders David en Paolo.

Ik heb het niet exact kunnen tellen, maar volgens mij waren er nu bijna net zoveel Swissauto’s als Rotax max’en. Dat zal denk ik nog nooit eerder op een baan zijn voorgekomen (uitgezonderd wanneer het circuit is afgesloten voor een VT250 wedstrijd natuurlijk :D )

De grote opkomst was een positieve verrassing (ondanks dat het wel erg druk was op de baan). Eigenlijk had ik pas door dat er zoveel mensen van het forum waren toen om 16:00 uur uit alle hoeken iedereen kwam aanlopen naar het einde van de pitsstraat voor de groepsfoto en het eerder zo drukke overige gedeelte van de pitsstraat wel erg rustig werd. Als het evenement nog iets groter wordt dan moet het Kartforum misschien de baan maar volledig afhuren :mrgreen:

Ik was zelf tiptop voorbereid. In de afgelopen week nog bijna 400km gereden voor een spoedaanpassing aan mijn blok, op zondag goed op tijd mijn bed uit zodat ik geen minuut droge baan hoefde te missen en hagelnieuwe bandjes eronder om mijn rondetijd wat scherper te stellen….

…. en dan …. in de tweede ronde, in de linkerknik van de S na start en finish… voor de vierde keer in 12 maanden kneus ik mijn ribben aan de rechterzijde (waarvan nu al voor de derde keer in deze bocht). In de tweede ronde, nog tijdens het inrijden… :evil: :evil: :evil:

Terug de pits in en eerst maar eens een uurtje rust genomen. In elke andere situatie had ik de verstandige keuze gemaakt om de boel in te pakken en niet meer de baan op te gaan, maar om niets te missen van de kartforummeeting heb ik toch nog maar weer wat oudere bandjes gemonteerd (het zou zonde zijn om de nieuwe te gebruiken in cruisetempo) en heb nog zo’n 40 rondjes in een rustiger tempo gereden (met name in de linkerbochten).

Ik heb er nog veel aan terug kunnen denken toen ik niet kon slapen vannacht…. :mrgreen:

ChrisW

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 9:14 pm 

Chris W

Ik weet niet of ik het helemaal goed gezien heb maar t.o.v. de VT's waren de RM's "zwaar" in de minderheid.

Volgens mij waren David, Peter en ikzelf (Frank) in ieder geval de enige die op de groepsfoto staan...(no hard feelings mocht ik iemand over het hoofd gezien hebben)

Ondanks dat was de pret er niet minder om!

Super dag gehad gisteren met goed weer en nog beter gezelschap.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 9:31 pm 

D'r waren nog RM's hoor, allemaal op Birel's gemonteerd.:P

2013 DRMC met Vici Motorsports!

Webshop Vici Motorsports! Voor uw kartonderdelen en uitstekende service!

Rondje Strijen
Rondje Genk

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 10:11 pm 

Ik heb nog paar foto's die ik nog nie gepost heb
Die verschrikkelijk mooie van Martijn in bocht 1 ik post ze morgen

Mvg

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma aug 23, 2010 10:14 pm 

het was een leuke dag =D) ,prima weer en ik heb weer een klein beetje van mijn PR afgereden.
op een losgelopen voortandwiel na en een los zitje eigelijk geen problemen gehad.
de foto's zal ik nog posten,heb er nog geen tijd voor gehad.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 24, 2010 7:17 am 

het was een super leuke meeting mannen...

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 24, 2010 8:49 am 

Het was een super leuke meeting,

Alles was voor mij nieuw, Meeting, Schakel kart, Buitenbaan (eigenkart),Berghem....

Ik dacht van te voren, dat ik drie keer per ronde de rondte in zal gaan..Jaren indoor karting gereden,
maar wilde een andere uitdaging.. Dus was een erg spannende eerste dag. Maar het
ging boven verwachting erg goed.. Ik had het schakelen en de baan gelukkig redelijk snel
door, heb totaal net geen 45 min gereden.
Na een klein probleempje verholpen te hebben, bougie dop defect waardoor hij in de langzame
bochten in hield wist ik toch in de laatste stint een tijd te noteren van 50.6, en geen enkel
keer de rondte in of gras gehapt :).

Natuurlijk moet er was tijd afkunnen, maar vond het met geen ervaring met schakel, en deze baan en
zelfs weinig outdoor baan ervaring (enkel huurkart) geen slechte tijd en een zeer leuke, gezellige leerzame dag.

Ik heb veel adviesen mogen krijgen van forum leden, over het cirquit en schakelen enz..
Iedereen bedankt hiervoor,

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 231 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende