Auteur |
Bericht |
joris
|
Geplaatst: zo apr 10, 2005 10:02 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
je kon dat tandwiel ook nog wel gebruiken om mee te zagen nie
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo apr 10, 2005 10:07 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Daar heb ik nog andere tandwielen voor
Oh ja, moet de specs nog even corrigeren.
Het is:
-84+2 halve tandjes
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo apr 10, 2005 11:15 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Hee Willie Wortel.....
Ziet erg gaaf uit.....
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 9:00 am |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Citaat: Deze superklok heeft de volgende specificaties: -86 tanden -lichtgewicht aluminium wijzerplaat -Lexaan achterplaat -krachtige 1,5 volt batterij -0,00000037 PK bij 1rpm
Ik zie dat je zelfs aan gewichtsbesparing hebt gedaan...
=> Maar 3 v/d 6 bevestigingspunten gebruikt.
Gezien de bovenstaande specificaties (en de te verwachten vrij te komen krachten....) is het misschien verstandig toch de resterende bevestigingsmogelijkheden ook te benutten..
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 9:02 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
hahahahahahahahaaha
Je bent een echte techneut Robbi
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 9:12 am |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Ahhhhhh... pas op hoor,
Ik kan inmiddels al;
- m'n bandenspanning veranderen
- banden vervangen (indien de banden al op de velgen zitten)
- m'n banden achter smaller of breder zetten
- tandwiel en ketting vervangen
- m'n kart schoonmaken (nog niet perfect..)
- allerhande boutjes en moertjes los- en vasrdraaien
- tape op de meest waanzinnige plekken "monteren" (en verwijderen!!)
en natuurlijk anderen goed in de gaten houden
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 9:48 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Zooooooo...
Ik ga Renault F1 team even bellen.. ze zoeken nog een goede monteur..
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 10:33 am |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Ik denk dat Ferrari mij op dit moment meer nodig heeft...
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 12:01 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ook goed, ik zal Jean Todt wel even een SMS sturen....
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 12:42 pm |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Zeg dan meteen dat ik alleen minimaal voor een heel seizoen kom (... heb ik van Jos geleerd)
En ik wil een Ferrari sleutelhanger ...
maar eigenlijk heb ik meer met Porsche
(...volgens mij gaan we ondertussen flink off-topic ... )
oke dan, om het goed te maken....
Ik heb van de week nieuwe boutjes gekocht, EN (een paar daarvan) zelf in m'n kart gedraaid.
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 5:06 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
mijn koppeling was zaterdag WEER kapot
maar nu bleek dusz dat de achteras krom was, dus we denken dat het daar aan lag. Ik snap alleen niet dat ik dat niet gevoeld heb, want eigenlijk voel ik meteen als er wat met mijn kart mis is...
_________________
|
|
Omhoog |
|
|
BaraCuda
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 5:26 pm |
|
Geregistreerd: za okt 16, 2004 6:24 pm Berichten: 159
|
rotaxmax11 schreef: mijn koppeling was zaterdag WEER kapot maar nu bleek dusz dat de achteras krom was, dus we denken dat het daar aan lag. Ik snap alleen niet dat ik dat niet gevoeld heb, want eigenlijk voel ik meteen als er wat met mijn kart mis is...
Was de as ECHT krom? ik bedoel een héél klein beetje krom kan ik mee voorstellen dat je niks voelt
Maar als hij echt flink verbogen is dan zou je het wel moeten voelen ja
En hoevaak gaat er bij jou als wedstrijdrijder een as kapot? Want ze zijn niet echt goedkoop die achterassen . Er zit bij ons nu net een nieuwe in die ik graag heel wil houden.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 5:44 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ach het is maar geld.....
@R-max11:
Heel erg vreend dat de koppeling weer kapot ging en dat zou aan een kromme achteras liggen ????
Heel erg vreemd ...... (zo ie los trillen ???)
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 5:56 pm |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
door de trillingen zou het goed kunnen dat de moer losdraaid
heb je twee vliegen in één klap
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma apr 11, 2005 8:06 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Maar 3 v/d 6 bevestigingspunten gebruikt.
Door het hoge vermogen van de klok verwacht ik een evenredig hoge slijtage van de wijzerplaat. In de race tegen de tijd telt elke seconde natuurlijk, vandaar dat ik gekozen heb voor maar 3 bevestigingspunten, zodat bij een pitsstop sneller de wijzerplaat vervangen kan worden.
@Mara, zou best weleens kunnen dat door de extra trillingen het een en ander los trilt, en aangezien je koppeling direct verbonden is met de achteras via de ketting zou het best eens daardoor kunnen komen. Wel knap dat je al zo snel je as kromgereden hebt
Heb vandaag trouwens de laatste hand gelegd aan de viertakt, en even proefgedraaid Hij startte zowaar bij de eerste poging, al duurde dat niet lang omdat er nog wat lucht in de benzineleiding zat. Na wat prutsen en blazen lukte het gelukkig toch om de benzinestroom netjes op gang te krijgen, waarna het motortje prima draaide.
Nu hopen dat het zondag mooi weer is zodat ik em eens in het echt kan testen
|
|
Omhoog |
|
|