Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo sep 20, 2009 2:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
ja hoor geen probleem dat je een aantal van mijn foto's gebruikt :P mooi verslag casper en ik heb het er ook goed naar mijn zin gehad! ook geluk gehad met het weer!

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 20, 2009 10:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm
Berichten: 94
Woonplaats: Hilversum
Het was inderdaad een fantastische racedag en een mooi raceverslag. Ik moet wel een kleine correctie aangeven. Waar Hans Verheij wordt genoemd in het raceverslag van Casper wordt Mike Rigter bedoeld.

Het oorspronklijke plan was om - net als vorig jaar met KCT - met 2 karts aan de start te komen. Helaas lukte het ons niet om één kart op tijd raceklaar te krijgen. Daarom heeft Mike Rigter in mijn plaats gereden. Ik was vergeten dit tijdig door te geven aan de organisatie. Mike had overigens alleen wedstrijd ervaring met indoor huurkarts. Had ook nog nooit op Oldenzaal gereden, laat staan een wedstrijd met een 390cc. Daarom waren wij heel blij met een 9e plek overall van de 20 deelnemers!
Ik baalde wel hoor dat ik niet kon meerijden in zo'n mooi, groot en afwisselend deelnemersveld. :(.

Seizon 2008 heb ik zelf meegereden bij de kartclub Twente en toen was het deelnemersveld een stuk kleiner. Terwijl de oudgedienden aangaven dat er vroeger zelfs pre-kwalificaties werden verreden omdat er meer deelnemers waren dan er van start mochten!!!

Ik vond het leuk om - deze keer als toeschouwer en monteur - een aantal Kartclub Twente rijders te zien, maar ook een hoop nieuwe deelnemers. En ik sluit mij aan bij Casper dat Kevin Zomer een goede indruk heeft achtergelaten als 'broekie'. =D)

Ik weet dat er tegenwoordig een hoop nieuwe 4takt klasses zijn (RK1, VT250 of B&S). Diverse mensen geven aan dat daarom de 390cc op sterven na dood is. De wedstrijddag op 12 september heeft echter aangetoond dat er nog steeds leven zit in de 390cc klasse met een leuke en competieve raceklasse.

Hulde daarom aan Casper (CPoint), Peter (Kartbaan Oldenzaal) en Ronald (Kartclub Twente) voor het organiseren van de GP390! =D)

Ik hoop dat het GP4 kampioensschap waar over gepraat wordt ook echt doorgang gaat vinden en als wij het financiele plaatje rondkrijgen - wat gezien het idee van 'low-budget' racen wel moet lukken - dan gaan wij proberen om weer met 2 karts aan de start te verschijnen in 2010.

Rondjes rijden op Driebergen (mijn 'thuis' circuit) is leuk, maar racen is leuker! ;-) :D

_________________
Heb: Parolin Kit Kart + Honda 390CC (conform VKCT reglement)
Startnummer: 97 bij Kartclub Eefde

Had: BRM DK2 + Honda 390CC (conform VKCT reglement) uit 2002.
Startnummer: 116 bij Kartclub Twente


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 21, 2009 4:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Leuk verslag, ik ben wel verrast door mijn 16e plek algemeen. Ik ben namelijk geen een keer gefinisht...
1e race had ik problemen met mijn stuur en niet gefinisht, 2e race was ik betrokken bij een crash waardoor ik niet verder kon rijden en race 3 ben ik van plek 20 een heel stuk naar voren gereden maar brak m'n ketting....

Een hoop pech voor 1 dag rijden maar toch heb ik een leuke dag gehad. Ik heb dan ook heel veel zin om volgend jaar meer races te gaan rijden. (hopelijk val ik dan niet elke race uit.) :P

Casper nogmaals bedankt voor de leuke dag.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 22, 2009 7:14 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 29, 2009 7:46 pm
Berichten: 13
Woonplaats: Haarlem
Ben zelf super te vreden met mijn P7 :P
Even wat meer sensatie en spanning dan in de IKK.
Maar helaas dat de GP4 voglend jaar allemaal op zondag is :cry:
Dat betekent dat ik niet kan vanwege andere verplichtingen(kerk) die ik heb op zondagochtend.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 22, 2009 4:56 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm
Berichten: 94
Woonplaats: Hilversum
@Samuel,

Was inderdaad zonde om te zien hoeveel pech jij had...net als Sven Gijsbers overigens. Bij de prijsuitreiking werd bekend gemaakt dat er ook een paar mensen DQ (Disqualified) waren ivm gewicht. Daarnaast denk ik dat jij dan net nog langer hebt gereden dan bijv. Sven. Dat zou de reden kunnen zijn dat je toch nog 16e bent geworden. Proficiat!

_________________
Heb: Parolin Kit Kart + Honda 390CC (conform VKCT reglement)
Startnummer: 97 bij Kartclub Eefde

Had: BRM DK2 + Honda 390CC (conform VKCT reglement) uit 2002.
Startnummer: 116 bij Kartclub Twente


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David