Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:31 pm 

Nou ik heb er genoeg gezien die niet voorbij konden met een Senior motor aan een Junior max :wink:
Wedstrijdrijders dan nog.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:34 pm 

Mooi, weer een nutteloze discussie die totaal hier niet thuishoort :roll:

Heeft er al iemand meer foto's van de meeting online? =D)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:42 pm 

Een forum is gemaakt om te discussiëren! :mrgreen:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 5:54 pm 

Citaat:
Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus.

Dat excuus heb je zeker

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 6:00 pm 

Er was trouwens nog een forumlid aanwezig die nog niet vermeld stond ;Eric philipsen was er ook met zijn Zanardi hij stond iets eerder in het pad waar dat wij allemaal stonden.
Hij had alleen een oliekering die lekte en was dus volgens mij vlug weer naar huis.

Zijner eventueel nog mensen die dit jaar nogmaals naar Genk willen gaan, ik in ieder geval wel :twisted:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 6:06 pm 

Sorry Paul geld is op :lol: :lol: :^o

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 6:12 pm 

Paul ik doe mee, wel pas ergens na 4 okt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 6:35 pm 

Dat was een geslaagde dag moet ik zeggen :D
De dag ervoor hadden we geprobeerd de nieuwe rkms erop te leggen, helaas lukte dit niet.
Toen hebben we even naar genk gebeld of ze daar de banden konden omleggen...geen probleem... :roll:
Eenmaal daar aangekomen even langsgeweest, hadden ze geen tijd, kom maar om 11uur terug.
Toen even een stint gereden op m'n oude banden en toen om 11uur er weer heen gegaan.
En jawel, nu hadden ze ook geen tijd =D)
Zeer goede service daar in genk :^o
Gelukkig was Joris er ook, nou ik denk dat hij het wereldrecord banden omleggen toch wel had verbroken hoor :mrgreen:
Heel erg bedankt Joris! :mrgreen: :W
Daarna veel rondjes gereden en 't ging erg goed, er brak nog wel een imbus in de waterpomphouder, maar dat was snel opgelost.
M'n snelste tijd was een 58,04, net geen 57er, maar dat is een mooi doel voor de volgende keer.
Ik ben ook erg tevreden over de RKMS, echt een goede band voor een goede prijs.

Het was weer erg gezellig, tot de volgende keer :)

PS
Fotos volgen nog

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 7:08 pm 

geen dank nick ze lagen er ook al wel half op he :wink:

ik heb een leuk dagje karten gehad de baan huur voor noppes =D) (wanneer is de volgende kartforum quiz?) :D

alleen m'n nieuwe laptimer wist er op genk niet zoveel van te maken ik heb totaal 5 rondes gereden met een snelste tijd van 6 min 43

ik hoop die op andere banen er meer van bakt

sorry dat ik geen houdoe heb kunnen zeggen want toen wij gingen waren jullie allemaal rijden behalve de pa van nick dacht ik

tot de volgende meeting maar weer (of eerder natuurlijk)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 8:06 pm 

Ik heb ook een top dag gehad.
We kwamen aan en zagen natuurlijk al veel kartforum leden staan.
Karts klaar gemaakt...
Ik ging rijden, was op het begin kut.
Elke keer toch dingen proberen en het ging steeds beter...!

Heb iedereen wel een beetje gesproken.
Helaas moest 1 of andere kneus het op het eind verpesten aangezien we met zijn 4/5e de chicane in gingen en iemand naast me de bocht moest maken en ik iets naar rechts moest.. Ik tike met mijn achterbumper zijn voorbumper rakelings aan.
Deze debiel vond het nodig om op het eind van het rechte stuk richting de kantine zijn kart uit te laten lopen en vol op mij te knallen. ( hij vond mij actie niet nodig )

Diverse ronden doorgereden als met de gedachte na wat geluiden dat er iets niet goed was. Telkens als die langs kwam een middelvinger.

Op dat moment moet je je erg in de hand houden, heb hem echter wel aangesproken in de pits.
Denk je dah er een stoere gozer uit die kart komt, is het een lummel van een gozert.. Bekakt als een gek.

en maar vol houden, khoop dat ik hem eens op Lansard tegen kom. :lol: :lol:
Achterbumper is kapot, achterbumperbeugels kapot, uitlaat steun en de zelf gemaakte verlengings buizen zijn krom.

Buiten dit was het een perfect dagje!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 8:16 pm 

ja jeffrey, debielen heb je helaas overal....
heb er niks van gezien, hopelijk valt de schade goed te repareren.
gr rudi

ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 9:24 pm 

Ik vond wel dat ze de prokart mischien beter bij de mini's hadden kunnen laten mee rijden aangezien de snelheid nagenoeg gelijk was (zoniet lager)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 10:05 pm 

De foto's van de meeting staan inmiddels online :D

Afbeelding

Klik op de foto, of klik HIER

Als je van een bepaalde foto een grotere versie wilt hebben stuur me even een PB.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 10:11 pm 

Jazeker een prima dagje. Ik was de zaterdag al met Rick naar Genk gereden. Rick had een bus geregeld waar zo'n beetje het hele forum de kart in kon stallen. Het meegenomen gereedschap kwam goed van pas. zaterdag avond een prima hotelletje gevonden in Genk. Happie eten en duiken. Zondag moest er bij Rick nog het nodige worden aangepast. Voornamelijk zijn stoeltje. Met hulp van Cor (team Kroes) en de oom van Nuno is dit prima gelukt. Toen moesten bij Rick ook nog even de witte Vega's erom gelegd worden. Dat was niet echt een succes met de stijve wangen. Na heel wat pogingen door forumleden kwamen Pa (Willem) Kroes en zoon (Dennis) even een handje helpen. Willem knalde hem er binnen een minuut om en Dennis in nog geen 25 seconden. Toen de baan op. Menigeen weet dat ik nog wel eens kotsmisselijk wil (nou wil!) worden (G krachten ziekte zeggen ze) maar ik begin toch steeds meer te geloven dat mijn bijzonder dure Bell helm de oorzaak is. De nieuw aangeschafte Arai zorgde voor de broodnodige frisse lucht en het ging eigenlijk prima. Ik ben 4 keer de baan op geweest. In de tweede stint zag ik tot mijn grote schrik de temparatuurmeter op 107 graden staan. Weg koelwater en snel de pits in. Gelukkig was de motor nog OK. Ik had tijdens het rijden mijn gordijntje wat opgetrokken voor de radiateur teneinde de motortemperatuur van 50 graden naar 60 graden te krijgen. Waarschijnlijk had ik dat iets te enthousiast gedaan want de motor liep dus heel snel te warm met alle gevolgen van dien. De derde stint krijg ik in de 5e bocht (voor het S je) een of andere debiel vollebak in mijn zijkant. Zijn hele kart kreeg ik op mijn dak en ik nam hem ook nog een paar meter mee. Die leip knalt er vervolgens vanaf maar je moet niet denken dat hij nog even omkijkt. Bodywork voor stond compleet scheef en bandensporen van die gek op mijn overall, tank, voornummerplaat, gaspedaal en voorpumper. Alles onderweg wat rechtgebogen maar je voelt je dan toch niet echt happy. In de pits bleek na een rondje of 10 dat mijn kettingkast compleet krom stond en was beschadigd door het aanlopende tandwiel. Ook bleek er een deuk in mijn voorspoiler te zitten een snee in mijn stuur en was mijn bougie compleet afgebroken (en toch nog 10 rondjes rijden????). De hele handel schoongemaakt en rechtgebogen. Bij de laatste stint klonk de koppeling al niet echt lekker bij het wegrijden. Willem Kroes heeft ook nog even in mijn kart gereden. Uiiteindelijk bleek mijn koppeling niet meer echt goed te werken. Moet even kijken wat er aan de hand is maar dat zal wel meevallen. Heb inmiddels wat last van mijn schouder (hoe zou dat nu komen). Die debiel heb ik helaas niet meer kunnen achterhalen...wel jammer want ik had nog een gratis 50 mm as voor hem klaarliggen die kon hij zo (in zijn nek) meekrijgen. Al met al best wel lekker gereden voor een amateur. De Super Rok haalde zeker niet de maximale toeren maar de power met optrekken was prima. Even wat sleutelen en Willem Kroes even naar het blok laten kijken om het nog wat te kietelen. Tot de volgende meeting hoewel ik denk met Rick nog wel even voor de winterstop ergens te gaan rijden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di sep 08, 2009 10:21 pm 

hele mooie foto's van een zeer geslaagd weekend! =D)

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 907 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Volgende