Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 9:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Leuke opgericht !

Wil me best inschrijven al voordoe ik niet meer aan de reglement van twente, is daar wat mee te doen ?

Enn vrij banden keuze ? why not ? ieder heeft eigen smaak wat hij/zij lekker vindt rijden ?

Benzine snap ik ook niet helemaal, maar als dat hetzelfde kost als bij de pomp is het niet erg.


Goed bezig iig !


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 9:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Kom op jongens niet meteen gaan mieren**ken over banden, benzine of weetikhet, er is eindelijk iemand die weereens probeert wat te doen voor de 390 rijders, dus grijp de kans zou ik zeggen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 9:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm
Berichten: 474
Woonplaats: Oldenzaal
Helemaal mee eens, wees blij dat er weer een poging ondernomen wordt om de klasse nieuw leven in te blazen.
Daarnaast denk ik dat jij met je 390cc v8 met 300 pk aardig buiten de boot valt jeffrey... :roll:

_________________
TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 9:47 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
casper schreef:
Bij voldoende inschrijving zullen we de mogelijkheden van een extra vrije klasse bezien.


er schijnt dus hoop te zijn ??

Ja maar het is meer een vraag David, vanwaar dat gezever over zulke dingen ?
Heeft dat met milieu eisen te maken ?


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 9:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Bandenkeuze staat uitgelegd in de text van Casper, benzinekeuze zal een vergelijkbare reden hebben en inderdaad met milieurestricties te maken hebben denk ik.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 10:05 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 02, 2008 10:36 pm
Berichten: 474
Woonplaats: Oldenzaal
Heeft meer te maken met het feit dat iedereen dan op dezelfde benzine van dezelfde leverancier rijdt, en alles dus eerlijk en gelijk is.
Het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat mensen met benzine knoeien. Daarnaast zit er enorm veel verschil in de benzine van de verschillende tankstations.

_________________
TonyKart EVRR (2011) ft. Honda GX390


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 06, 2009 10:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
Citaat:
Kom op jongens niet meteen gaan mieren**ken over banden, benzine of weetikhet, er is eindelijk iemand die weereens probeert wat te doen voor de 390 rijders, dus grijp de kans zou ik zeggen.


Kartclubeefde, organiseert als sinds haar bestaan (5 jaar) races voor 390cc! Hier is na teruglopende deelnemers vorig seizoen, eindelijk dit seizoen weer 8 man aan de start.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 07, 2009 7:04 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm
Berichten: 2289
Woonplaats: Goor
@casper,

geld hier die huur aktie van C-point ook voor?

_________________
Zanardi 2014 - Honda GX390
vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03
Mari Delta '08 - Honda GX390
http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT
http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 07, 2009 7:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
misschien dat er best wel een aantal van de rijders van kce aan de race willen deelnemen, echter zul je er dan wel wat aandacht aan moeten schenken op de banen zelf, denk dus aan driebergen, eefde, oldenzaal, emsburen (evt.). Ik bedoel dan met posters of flyers oid, je zou ook kunnen informeren of kce een groepsmail rond wil sturen naar alle leden. voor het mailadres zie kartclubeefde.nl.
Tevens is er de mogelijkheid om via de regionale dealers die 'veel' met 390 doen of gedaan hebben wat reclamen te maken (tkt, tks, kso, etc.)

Acht man is inderdaad niet zoals we de startvelden willen, maar er zit een stijgende lijn in. Op banen als eefde en oldenzaal mogen er maar 15 tegelijk in de baan dus we zijn al half weg.

groeten Roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 07, 2009 9:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 14, 2009 10:55 pm
Berichten: 116
Woonplaats: Zutphen
Denk dat wij wel met z'n drieen mee gaan doen.......als iedereen kan dan he. We doen ook elke wedstrijd mee op Eefde en dit is natuurlijk wel leuk om eens te doen..........en als het bevalt, zullen we zeker vaker meedoen..!!!
Maar zal Zaterdag eens even op Eefde horen of er nog meer intresse is.....denk het wel....
Niet afgelopen race maar die race ervoor stonden er 10 man aan de start in Eefde........en afgelopen zaterdag waren er nog 2 mannen die ook meedoen aan de volgende wedstrijd in Eefde........ en een vriend van mij is ook een 390 aan het klaarmaken.
Dus aankomende race minimaal 10 deelnemers!

@Roeland
Is die open klasse niet wat voor jou.??? :D

_________________
http://WWW.KARTENZO.NL
Birel RX32 - Swissauto SA250


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 07, 2009 9:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
Afbeelding

Ik heb samen met casper het gehad over deze opzet.

en voor de vraag van jeffrey:
Citaat:
Bij voldoende inschrijving zullen we de mogelijkheden van een extra vrije klasse bezien.


Dit geldt voor de honda 390cc imitatie motoren en ik denk niet voor de 20+ pk varianten.

Wat betreft de deelnemers kosten kan ik heel kort in zijn. goedkoper kan het niet!! 50 euro waarvan 35 euro inschrijfgeld is en 15 euro verzekeringsgeld. dus voor 35 euro rij je 3 wedstrijden van 20 minuten! een super mooie kans om lekker wat ronden te rijden voor het geld wat je normaal uitgeeft aan baanhuur van diverse circuits! De kosten zijn zo laag omdat er geen omzet in berekend is. puur de kosten van baan die een hele dag wordt afgehuurd en de verzekering. Het moet laagdrempelig zijn zodat ook mensen met een klein budget mee kunnen doen.

Er zijn al 6 deelnemers ingeschreven waaronder ook Peter Bult van kartbaan oldenzaal. Het zou geweldig zijn als de 390cc coureurs van dit forum ook mee willen doen. Dit moet een gezellige dag worden met leden van kartforum en kartlife. een soort meeting kan je het wel noemen ;). We hopen op een deelnemersveld van rond de 20 coureurs. dus kom allemaal zaterdag 12 september en nodig je 390cc vrienden uit om ook mee te doen.


Ook komt er een nieuwe versie van de MKS CRG 200cc kart. Nu met een getunede honda 200cc met 10pk. Met deze Karts wordt het succesvolle NK Masterkartseries gereden op de indoorbanen.

Ik zal deze dag ook aanwezig zijn om de masterkart te testen. en misschien de wedstrijd als iemand zijn 390cc wil uitlenen :roll: :lol:

Mocht dit een succes worden dan is de kans heel groot dat er een nieuw kampioenschap gevormd wordt met meerdere klassen! hierover komt later meer informatie.

Deze dag wordt speciaal georganiseerd voor de 4-takters. Zonder jullie geen evenement :)


Voor meer informatie en inschrijven:
info@cpoint-racewear.com

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jul 11, 2009 6:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
wie komen er allemaal kijken / mee doen?

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za jul 11, 2009 6:49 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm
Berichten: 709
Woonplaats: Bad Bentheim
Kijken kom ik sowieso,
maar ik probeer 2 motoren te regelen (honda's) om met z'n 2-en meetedoen..

_________________
MS Kart 08 ft. TM K9bspecial

BoBaArt Kartracing

Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jul 12, 2009 4:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
@Hendrik,
Ik rijd mee.
Mits ik niet een race weekeind heb van mijn werk maar dat verwacht ik niet.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo jul 12, 2009 11:03 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm
Berichten: 2473
Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
@casper,

een advertentie plaatsen met de flyer op marktplaats, speurders, kartclub twente website, kartclub eefde website, racexpress.nl, autosport.nl, o.i.d. wil ook wel helpen. afgelopen jaar zag je regelmatig advertenties over een mogelijk nieuwe wankel klasse en die gaat nu ook van start bij karting events. (of is al van start )

in ieder geval super dat jullie mee doen! nu maar hopen op goed weer :)


Hendrik.

_________________
GK4 | BEKC |
------------------------------------------------------------------------------------
[b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David