Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
Zijn er mensen die eventueel mee willen werken om er weer een 2 daags evenement van te maken.
Dus op zaterdag(middag) aankomen samen opbouwen van het "FORUMKAMP" en dan s'avonds gezellig BBQ'en. S'morgens klaar maken en dan rijden en aan het einde van de dag gezamelijk afsluiten.
En ik ga hier even in onze paddocks rondvragen of wij een 2 daags event er van willen/kunnen maken.. Dat is 1 die mee wilt... nu nog 1 tje.. (Rooligan nog) @BoBa karting Gaan jullie ook mee? Zo ja dan ga ik even kijken of ik wat leger koepel tenten kan regelen, lekker makkelijk in opzet en oerdegelijk. -- scrap that.
Verjaardag van mijn lieve schoonzusje zaterdags, dat word em niet.. dus dat word een bezoekje.
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
Okee de meeting is dus op 2 augustus! We hadden Emsbüren en Berghem van datum verwisseld bij het plannen vandaar. Gelukkig zijn er mensen die wel opletten hier
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
Dus voor de liefhebbers is het dus het weekend van 1&2 Augustus. Ik heb vandaag alvast een grote 2 seconds tent gekocht dus wij blijven een heel weekend. Hopenlijk hebben we ook zonder Paulo mooi weer
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
ARGH! 1&2 augustus ben ik in zeeland op vakantie, weer eentje waar ik er niet bij ben... Enig lichtpuntje, het is de meeting op berghem maar, dat scheelt...
haha paul, makkelijk tentje he ik ben er helaas niet bij in berghem ivm dat ik dan zelf op vakantie ben, maar ik kan het iedereen aanraden die er wel de tijd voor heeft. was vorige keer heel gezellig iig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum