Heey Daniel,
Nee ben er nog niet aan toegekomen om op een trackday te gaan karten omdat ik nogal wat probleempjes heb met de kart. Ik moest bijvoorbeeld nog de rem op druk brengen en een nieuwe bougie erin doen. En buiten dat om moet die ook nog goed worden afgesteld. Op Strijen hanteren ze inderdaad nogal wat milieu eisen en daarom zal ik binnenkort ook even een goedgekeurde demper aanschaffen. Heb jij problemen met het aanduwen van de kart of gaat het bij jouw wat makkelijker als bij mij? Ik heb al wat handige tips gekregen van mensen hier op het forum en daar ga ik wat mee doen en ik ziet wel hoe dat gaat verlopen, had hem al op een rechte weg achter de auto gehangen en plots hij liep gewoon maarja dat is ook niet de bedoeling ervan ik wil hem lopen krijgen op de manier zoals het hoort dus gewoon aanduwen en gaan
. Wat betreft kart ervaring over het algemeen tja ik heb veel gekart in het verleden op Driebergen en enkele keren op Pottendijk maar nu hopelijk eindelijk is binnenkort met m`n eigen kart.
Misschien kunnen nog wel tips uitwisselen in de nabije toekomst
.
GreetZzz Junior