Auteur |
Bericht |
Nuno
|
Geplaatst: vr mei 22, 2009 2:58 pm |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
leuke dag gehad inderdaad. mocht een dagje in de kart van willem kroes rijden.was echt top van hem in de ochtend was het vrij glad en was het gewoon moeilijk om leuke tijden neer te zetten. het was voor mij ook wennen aan zon dd2 motor.ik vergat steeds te schakelen ben aan een gewone max gewend dus. later op de dag kreeg het steeds beter onder de knie en wist ik mn schakel punten te vinden op het cirquit.die dd2s gaan wel verdomd hard hoor enig probleem was dat de stoel een xl was en dat ik naar allen kanten werd geslingerd ,ik heb echt letterlijk nu blauwe ribben.
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
Washandje
|
Geplaatst: vr mei 22, 2009 3:52 pm |
|
|
Ja das Willem he! Schuim in die stoel en gaan!
|
|
Omhoog |
|
|
rudi
|
Geplaatst: vr mei 22, 2009 5:22 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 20, 2007 10:37 am Berichten: 636 Woonplaats: helmond
|
zelfs zonder te rijden was het een leuke dag, lekker weer, gezellige mensen. alleen balen dat we niet konden rijden, ik was bijna op en neer gereden om de kart alsnog op te halen. en idd de foto's zijn heel mooi geworden. heb al weer zin in de volgende meeting. gr rudi
_________________ ____________________________________________________________________________
ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was!!
|
|
Omhoog |
|
|
Peter de Jager
|
Geplaatst: vr mei 22, 2009 7:01 pm |
|
Geregistreerd: vr jul 25, 2008 1:36 pm Berichten: 59 Woonplaats: Nuenen
|
was een leuke dag, goed dat we zo'n grote groep hadden. heb lekker kunnen rijden, en de fotos zijn goed!
_________________ TIBI Racer
|
|
Omhoog |
|
|
TaxMax
|
Geplaatst: vr mei 22, 2009 9:35 pm |
|
|
Gisteren samen met mijn zoon (Nick) in Veldhoven geweest en een prima dag gehad!
Wil hier nog even degenen die foto's gemaakt hebben, volgens mij David, Basjuh en de dochter van Paulo, bedanken voor de perfecte shots!
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.....
|
|
Omhoog |
|
|
-Nick-
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 9:07 am |
|
|
Wie was jij dan?
_________________ Merlin - Rotax Max sr.
|
|
Omhoog |
|
|
racerubber
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 9:21 am |
|
Geregistreerd: di apr 14, 2009 7:20 pm Berichten: 179 Woonplaats: almere-buiten
|
het was een topdag, leuke behulpzame mensen. jammer dat mn zoon vincenzo binnen 3/4 rondje zn achteras krom liet rijden door een adhd/strakstaand persoon
_________________ Beter veel racerubber op de grond dan 1 in je mond
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 9:21 am |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
TaxMax is Frank, volgens mij was hij pas 1 keer eerder op een meeting (in Berghem), en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook eerst niet meer op zijn naam kon komen Foto:
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 9:30 am |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ik had een dag die niet vlekkeloos verliep eerst had ik de automaat eropstaan die starte met warm draaien meteen maar na dat die in de pistraat stond om weg te rijden was het meteen over en wilde de start motor niet meer lopen. Gelukkig had ik de icc ook bij me en stond die na een half uur sleutelen met mijn prive monteur mr x er op. alleen pikte de motor niet goed op en viel hij continu dood en bokte die ernorm uit de bocht er was bijna niet mee te rijden dan kwam er nog eens bij dat m'n banden allebij de setjes op waren en ik dus ook nog eens slechte grip had en dan word karten wel iets minder maar goed het probleem met de automaat is al opgelost (een draadje in de startmotor los) en het bokken ga ik nog naar kijken mischien imand tips over wat het kan zijn ???? ik vermoed zelf iets met de benzine
|
|
Omhoog |
|
|
Paul
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 11:02 am |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Citaat: maar goed het probleem met de automaat is al opgelost (een draadje in de startmotor los) Dat probleem had ik aan het einde van de dag ook zie ik net met poetsen. 1 massa stekkertje gewoon afgebroken. Gelukkig kon ik hem gewoon starten met de starter en heb ik dus nog lekker kunnen rijden. Moest wel zonder sidepod maar toen wel mijn snelste tijd gereden 48.79. Dus weer iets geleerd ook je sidepods zijn niet alleen voor de sier.
|
|
Omhoog |
|
|
TaxMax
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 2:42 pm |
|
|
Nick: David beschikt over een goed geheugen!! Klopt nl. helemaal, laatste keer op Berhem zelf meegereden maar donderdag mijn zoon Nick laten rijden. Was voor hem de 2e keer in Veldhoven met zijn eigen kart, dus spannend maar ging perfect.
David: Uit de 20 (!) foto's die er van/met Nick gemaakt zijn dit er ook 1tje met de "privemonteur". Nogmaals dank!
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: za mei 23, 2009 7:34 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
bij mij was het geen massa kabeltje maar echt een draadje in de start motor die zat al los en is een keer gesoldeert geweest maar die soldereing was nu weer los gegaan vandaar dat ie het nu weer niet deed
|
|
Omhoog |
|
|
MarcoPolo
|
Geplaatst: ma mei 25, 2009 12:37 pm |
|
|
T was een leuk dagje. Aanvankelijk heel veel last gehad om deftig rond te rijden op Veldhoven, m'n kart deed alles wat ik net niet wou! Beter dan een "uitschieter" van 52.5 zat er niet. Dan zag ik de oorzaak van mijn afzien...de banden waren totaal opgereden, linksvoor zat het loopvlak al op de draad...Vervolgens een gebruikt(zo'n 10-20 ronden) setje Mojo D2's laten opleggen in de shop en op aanraden van Peter m'n tandwiel aangepast naar 12-82. Al tijdens het volgende warmrijden merkte ik een groot verschil(logisch )...Eindelijk kon ik mij concentreren op het vinden van de de ideale rempunten en lijnen. Uiteindelijk afgeklopt op 48.64s. Sluit mij aan bij David dat het bij momenten iets te onverantwoord was op de baan. Die meiden in t-shirt Special thanks to Peter de Jager, TaxMax en David voor het helpen.
|
|
Omhoog |
|
|
Paul
|
Geplaatst: za jun 13, 2009 3:26 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 21, 2007 9:11 am Berichten: 985 Woonplaats: blerick
|
Over 2 weken is het dan weer zover de meeting op Emsburen. Ik heb vernomen dat het een 2 daags evenement wordt, vrijdag en zaterdag. Vrijdag verzamelen en opbouwen voor s'avonds een gezellige bbq te houden en heel veel sterke verhalen te vertellen. Raceafstellingen en tactieken doornemen Zaterdags de hele dag knallen,ik moet zelf eerst even mijn nieuwe speeltje inrijden en dan kan ik ook eens voelen wat hij doet vergeleken met mijn x30. Zelf ga ik dan zondags nog rijden in Holdorf dus voor diegene die zaterdags nog niet genoeg gehad hebben follow me. Dus bij deze zal ik het lijstje starten; Paul&Kevin
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: za jun 13, 2009 4:19 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Helaas zal ik deze meeting niet bij wonen. Erg jammer ! Wordt steeds gezelliger.. Met dezelfde club enzo. En op die baan heb ik nog nooit gereden. maar had sins Januari al iets anders staan waar ik voor betaald had Is tevens ook erg leuk, maar stiekummmmmmm haha... had ik toch liever dit gewild denk ik. iig veel plezier ! En zie de foto's verschijnen !
|
|
Omhoog |
|
|