Auteur |
Bericht |
wskart
|
Geplaatst: ma apr 20, 2009 7:28 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 7:13 pm Berichten: 17
|
Heey Kartliefhebbers Aangezien het bij onze wedstrijden vaak droog is, is het soms ook wel eens nat Nu had ik een probleem vorig jaar en dat hoef ik niet weer mee te maken.... We waren in Emmen en het drupte een beetje en dat was niet zo erg. Nu begon het alleen bij de wedstrijd echt te regenen. (niet met bakken naar beneden) Al na 3 rondjes had de kart problemen. Hij begon in te houden met opkomen rechte stuk en in sommige bochten was het niet egt zuiver.... Na de wedstrijd Carburateur eraf gehaald en gekeken. Vol met water dus. Leeg gespoten met hoge druk en toen weer een heat rijden. En alweer hetzelfde probleem... Helemaal vol. Iemand hier hetzelfde probleem gehad?(heeft) graag reageren op deze post Misschien dat er een kapje om het luchtfilter moet worden gemaakt.(moet niet ten koste gaan van de lucht toevoer). hoor het graag. thx
|
|
Omhoog |
|
|
Philipper
|
Geplaatst: ma apr 20, 2009 7:36 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 29, 2008 12:23 pm Berichten: 3158 Woonplaats: Hasselt
|
Hallo Misschien is er gewoon water in de luchtfilter gekomen en zo de carburateur in ! Wat voor luchtfilter zit erop ?
Grtzz
_________________ Zanardi - Rotax Max Sr. 2011
|
|
Omhoog |
|
|
wskart
|
Geplaatst: ma apr 20, 2009 8:00 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 7:13 pm Berichten: 17
|
Het is de Green Type K1.40 Op een Carburateur an RK1. Dat het regen via het luchtfilter binnenkomt is wel zeker. Moeten alleen weten hoe we er wat tegen kunnen doen. Wel zodat het vermogen niet verloren gaat door te weinig lucht Dus als iemand een goede oplossing ervoor weet
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: ma apr 20, 2009 8:19 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
zelfde raincover gebruiken als de B&S WF
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|
Lex
|
Geplaatst: ma apr 20, 2009 8:28 pm |
|
Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm Berichten: 1965 Woonplaats: Drunen
|
Yep, Jannes heeft gelijk, bij de WF hadden wij ook een Green luchtfilter en bij regen moet daar dus echt een regenkap op. Anders zuigt het papier zich helemaal vol, en dan is het snel over met de pret. Een K&N en ook het (foam) luchtfilter van onze Vampire schijnt hier geen last van te hebben.
_________________ kartloos
|
|
Omhoog |
|
|
wskart
|
Geplaatst: di apr 21, 2009 5:57 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 7:13 pm Berichten: 17
|
Ok. Bedankt voor de reacties. Nu wee tik iig zeker wat er moet gebeuren Moet ik de Raincover zelf maken of kan je die gewoon ergens via internet bestellen? als ie via internet kan pls post een link
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: di apr 21, 2009 9:52 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
zijn bij de meeste kartzaken tekoop die veel met viertakt doen, anders via webshop of bestellen.
groeten Roeland
|
|
Omhoog |
|
|
Plukkie
|
Geplaatst: wo apr 22, 2009 10:14 am |
|
Geregistreerd: do sep 25, 2008 12:25 am Berichten: 625 Woonplaats: Zoetermeer | Zuid Holland
|
Ik zou adviseren een andere luchtfilter te bestellen die dit probleem niet heeft! Overigens is er mijn één luchtfilter toegestaan bij de knaf.
_________________ Uithof KWM kart Racing Team < = link UIthof KWM Kartschool < = link Indoor Game & Kartcentrum De UithofRK1 Dealer en Servicepoint EKS Dealer en Servicepoint NK & GK4 viertakt Servicepoint
|
|
Omhoog |
|
|
wskart
|
Geplaatst: wo apr 22, 2009 12:53 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 7:13 pm Berichten: 17
|
@Energy 390 ok ik zou wel navragen bij een kartshop of ze hem ook verkope. @Plukkie Ik weet dat de green type is toegestaan en de standaard luchtvilter. Alleen de standaard is een stuk kleiner... dus miss toch maar voor een raincover gaan. @all Bdankt voor reacties.
|
|
Omhoog |
|
|
jvd
|
Geplaatst: wo apr 22, 2009 6:22 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
standaard, green filter K1.40 en de K&N RC2310 filter is toegestaan
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
|