Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Begrenzer van gx390
BerichtGeplaatst: vr apr 10, 2009 2:49 pm 

Ben voor het eerst sinds tijden ook weer eens wezen karten (met een groep van simracing.nl), en dat beviel uitstekend (qua fun maar ook qua snelheid).
Dus nu ben ik me weer eens aan het oriënteren wat er zoal te krijgen is op kart-gebied.

Al vrij veel doorgelezen, en ben er al over uit dat 4-takt het beste bij mijn budget past, en ook omdat ik niet echt ruimte heb om zelf te sleutelen moet het een kart worden die tamelijk onderhoudsvrij is (op het preventieve onderhoud na dan).
Klassen/karts die mijn interesse hebben zijn: pro-kart (maar helaas geen individueel nk dit jaar... dus hoop op misschien een invalbeurtje bij 1 of meer races bij een team dit jaar), Rk1 of een 390).

Dus ik zie dit topic net, en ik vraag me dus ook 2 dingen af:
1. hoe hard gaat zo'n ding met begrenzer, en hoe hard zonder (dus niet qua rondetijden, maar qua top), en hoe zit het met de accelleratie, bijv in verhouding tot een pro-kart (dan heb ik een beetje een idee).
2. als je de begrenzer eraf haalt, mag je dan nog wedstrijden meedoen? (vraag is hierboven al gesteld, maar zag nog geen antwoord).

Gr Willem.

Offline Profiel  

Berichttitel: Re: Begrenzer van gx390
BerichtGeplaatst: vr apr 10, 2009 3:26 pm 

Hoe hard ie gaat ligt een beetje aan je tandwielverhouding en het gewicht van de persoon natuurlijk.............Voor de wedstrijden mag de toerenbegrenzer gewoon verwijderd worden...(in Eefde althans)....reglement staat op www.kartclubeefde.nl

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2