Auteur |
Bericht |
Frankje
|
Geplaatst: za maart 28, 2009 10:11 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Is er al meer info of de Vt-250 nog op Driebergen mag rijden?
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
954rr
|
Geplaatst: wo apr 01, 2009 6:56 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ja hoor wij mogen daar gewoon blijven rijden zolang we maar blijven werken en zoeken naar een passende oplossing. Zoals het er naar uit ziet is de oplossing nabij, waarschijnlijk word er a.s. weekend getest, na komend weekend weten we dus meer. Inmiddels is al wel duidelijk dat het geluid naar beneden kan, wat de consequenties zijn qua vermogens verlies en/ of dip is nog niet helemaal duidelijk, we zullen zien. Ik begin weer een beetje positief te denken (ook de zon schijnt weer)
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: wo apr 01, 2009 7:00 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Positief denken, daar hou ik van want de dip van de afgelopen weken stond me niet echt aan ! Nu het asfals nog en alles is zonnig ![Applause =D)](./images/smilies/eusa_clap.gif)
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Frankje
|
Geplaatst: wo apr 01, 2009 9:11 pm |
|
|
Moet even kijken of ik zaterdag vrij kan krijgen , en dan ben ik er waarschijnlijk ook ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) op naar de 30.48 ![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif) Gaan we maar achter een maatje kleiner zitten kwa tandwiel ( Heb namelijk een piek gehaald van 11924 toeren)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 7:39 am |
|
|
He Frank, Ik zou voor de 30.44 gaan, want de snelste tijd met de Vampires was 30.45 geloof ik.... Enne, 11.924 is veel ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif) Het maximale van de TKM is 11.950 (ik ben tot 11.880 gegaan met dezelfde vertanding als jij nu rijd) dus het is inderdaad beter een kleiner tandwiel achter te monteren. En verder niet te veel overdrijven want je gaat al veel te hard - correctie: belachelijk hard - en er is geen klasse boven klasse 5 in TAC ! We denken er hard over om je bij voorbaat al een seconde straftijd mee te geven, want volgens mij is er lachgasinjectie op je TKM geschroefd, zo hard ga je ermee ![Liar :^o](./images/smilies/eusa_liar.gif) ! Ook een optie : je moet achter met tandwiel 66 gaan rijden, dan hebben we nog een kans tegen jou !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ruud
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 7:21 pm |
|
|
Hij kan ook gaan eten, misschien wordt hij dan wat zwaarder. Het blokje slaat op hol omdat het geen weerstand heeft Verder ziet het er met de demper heel positief uit, het geluid is duidelijk een stuk softer (even buiten getest) Het gaat hier om de honda fireblade 929cc en 954cc orginele demper van 2000 t/m 2004 (had ik nog liggen)(het gaat hier om een motorfiets voor de leken onder ons ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif) ) Ze worden op marktplaats ook aangeboden voor een paar tientjes, men heeft de demper vaak over ivm het plaatsen van een open demper ( zo heb ik hem ook over gehouden) Dit is dus een redelijke goedkope oplossing. Ik weet niet wat Ben er voor gaat rekenen maar is al snel duurder denk ik. Zeker als hij er aan moet ontwikkelen (tijd is geld en het is natuurlijk zijn boterham) Bekijk de advertentie: Uitlaat demper CBR900 Fireblade Dan heb je de orginele uitlaat met foto en weet je hoe hij eruit ziet. Ik zag dat er zo al een stuk of 5 opstaan, uiteen lopend van 50 tot 70 euro Dus is voor de hobby rijder wel interessant denk ik
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 7:48 pm |
|
|
He Ruud,
Dat zijn goede berichten !! Ga je er zaterdag mee testen op de baan ? Ik kom eind van de middag langs en ben benieuwd naar het resultaat.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
954rr
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 7:57 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Hey Ruud waar ken ik dat 954 toch van???????? ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) Laat ik nou ook zo'n dempert hebbuh ligguh
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ruud
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 8:07 pm |
|
|
Jip goede berichten. Zit wel in de planning om zaterdag even te gaan. Ik ben er pas tussen 12.00 en 13.00 De kleine man gaat eerst voetballen van 10.00 tot 11.00 ik wil dus alleen even een test rondje maken, heb dus geen zin om 35 euri neer te tellen (natuurlijk wel voor de kleine man ) Ik wil dus Bil vragen of het voor de test even mag, zodat hun en wij weten of het ok is.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Ruud
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 8:14 pm |
|
|
@Wilfred, Hoe laat denk jij er te zijn? Het is denk ik wel even handig als er iemand van ons,of meerdere even kunnen komen luisteren. Als ik aan het rijden ben kan ik het zelf niet horen natuurlijk, het zou niet eerlijk zijn als alleen mensen van de baan het horen, als je snap wat ik bedoel.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Frankje
|
Geplaatst: do apr 02, 2009 10:24 pm |
|
|
Iemand die a.s zaterdag gaat rijden en toevallig nog een tandwiel 74 heeft liggen (zodat ik die kan overkopen??) Anders houd het ff op en moet ik ff kijkken voor een andere datum @Ruud Mischien toch maar lood op de kart gaan zetten (hihihihii) Vreet al genoeg ongezond hoor ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Wilfred
|
Geplaatst: vr apr 03, 2009 10:31 am |
|
|
He Ruud,
Ik ben er om circa 16:30 uur, maar misschien is dat te laat voor jou ?? Ik wil graag mijn oor ter beschikking stellen om te luisteren naar het nieuwe geluid....
He Frank,
Gewoon iets minder gas geven, danheb je geen last van te hoge toeren...
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Frankje
|
Geplaatst: vr apr 03, 2009 2:47 pm |
|
|
Wat is nou eigenlijk het baanrecord in Driebergen? Ga deze week nog niet rijden mischien volgende week. (Hopelijk is het dan ook zulk weer) Minder gas geven.... nehhhh staat me op een vreemde manier niet echt aan. (kan wel eventueel die nos flessen eruit slopen) Zit ik waarschijnlijk weer ergens in de 1 minuut en 15 seconden over een rondje Ben blij dat er een oplossing is gevonden voor het geluid!! Nu nog het asfalt en parkeerplek en ze zijn weer klaar voor de komende jaren ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Deksel
|
Geplaatst: vr apr 03, 2009 4:05 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 17, 2006 7:56 pm Berichten: 1223 Woonplaats: Terborg
|
In een bericht op RaceXpress over de VT250 word geschreven dat de Vampires 8 tiende onder de absolute snelsteronde rijden toen zij laatst daar waren. Aangezien de jongens die toen aan het rijden waren ook op het forum zitten moeten zij jou dat vast kunnen vertellen. Dimitri of RJ? Wat reden jullie toen? Hier het berichtje, laatste regel: http://racexpress.com/index.php?nav=Artikel&nid=15386
_________________ ART TS-01 2013 met Rotax Max Sr.
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |
Frankje
|
Geplaatst: vr apr 03, 2009 4:30 pm |
|
|
@Deksel Ik weet dat de vampires 30.49 hebben gereden. Maar dacht mischien rebco met de wankel. Kon iengeval volgens Stegmoto nog stuk sneller. ze reden namelijk op oude banden. @Wilfred Kunnen we mischien gaan knokken om het baanrecord!! Op naar de 30 laag dan maar ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
|
Omhoog |
|
![](images/spacer.gif) |