Auteur |
Bericht |
Robert
|
Geplaatst: za maart 19, 2005 10:00 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 8:40 pm Berichten: 78 Woonplaats: Uden
|
GRATIS TESTEN VAN DE HEIDENAU RKM4 BANDEN
Heb je zelf een kart en zou je graag de nieuwste Heidenau RKM4 banden gratis willen testen en vergelijken met je huidige banden, ga dan naar de website van Kartband Online. Klik op AANMELDEN OM GRATIS TE TESTEN!, lees de informatie en maak gebruik van de mogelijkheid om je voor deze dagen aan te melden.
Ga snel naar www.kartband.nl en meld je aan, we hebben een beperkt aantal plaatsen.
Je kunt voor aanvullende informatie een e-mail sturen naar info@kartband.nl of telefonisch contact opnemen met de Heidenau dealers Boonstra Karts (+31) (0)655- 55141419 en Havel Racing Products (+31) (0)492 - 368866 .
www.kartband.nl
_________________ Kartband Online zegt niet alleen de kartsport goedkoper te maken maar doet het ook daadwerkelijk.
http://WWW.KARTBAND.NL
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: za maart 19, 2005 11:39 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Beste Robert,
Dat de 2 data's nou net vallen wanneer ik niet kan..... (grrrrrr)
10 april - werk
1 mei - (korte vakantie)
Wel een geweldig aanbod van jullie uit, dat zeker gewaardeerd wordt,
ik zou wel graag in aanmerking willen komen voor een rapport of verslag van de diverse vergelijkingstests van deze dagen (tztz) als dat zou kunnen aub.
Alavst bedankt
mvg
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Robert
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 8:29 am |
|
|
Paulo27 schreef: Beste Robert,
Dat de 2 data's nou net vallen wanneer ik niet kan..... (grrrrrr) 10 april - werk 1 mei - (korte vakantie)
Wel een geweldig aanbod van jullie uit, dat zeker gewaardeerd wordt, ik zou wel graag in aanmerking willen komen voor een rapport of verslag van de diverse vergelijkingstests van deze dagen (tztz) als dat zou kunnen aub.
Alavst bedankt mvg We zijn nog bezig met een mogelijke derde datum en hebben daar 15 mei voor gekozen.
Let op, dit is nog niet zeker maar wellicht dat het gaat lukken.
Voor wat betreft de testresultaten hebben wij al enkele tests en vergelijkingen gedaan en hebben onze ervaringen op de website staan. De testdagen zijn bedoeld om geïnteresseerden zelf te laten ervaren hoe de Heidenau banden op je eigen kart rijden zodat je niet hoeft te lezen hoe een ander vindt dat deze banden rijden.
Groet Robert
_________________ Kartband Online zegt niet alleen de kartsport goedkoper te maken maar doet het ook daadwerkelijk.
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 9:58 am |
|
Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm Berichten: 696 Woonplaats: Burgum
|
mogen we na afloop de banden houden
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 1:23 pm |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
ik wil niet zeiken maar stadskanaal en ijsselstein limburg liggen nou niet echt centraal
ik had graag willen testen maar dit is gewoon veel te ver weg
_________________ Driften kost tijd , het is alleen zo leuk
|
|
Omhoog |
|
|
The Iceman
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 1:53 pm |
|
Geregistreerd: za nov 20, 2004 3:53 pm Berichten: 696 Woonplaats: Burgum
|
Stadskanaal is voor mij lkkr dichtbij :D
_________________ Licht is sneller als geluid daarom zien mensen er slim uit totdat je hen hoort spreken!!
|
|
Omhoog |
|
|
BaraCuda
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 1:59 pm |
|
|
Helaas beide te ver weg
Op eindhoven wil ik graag testen
|
|
Omhoog |
|
|
Robbifumi
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 8:15 pm |
|
Geregistreerd: do dec 30, 2004 11:59 pm Berichten: 385 Woonplaats: Drenthe
|
Ik heb me zojuist aangemeld (natuurlijk voor m'n thuiscircuit Vledderveen)
@ Robert; enig idee wanneer je na aanmelding uiterlijk bericht ontvangt over deelname?
_________________ * Het feit dat je paranoïde bent wil niet zeggen dat je niet achtervolgd wordt.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 8:45 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Robert,
Bedankt voor de info over 15 mei, wanneer je wat zekerheid en locatie
weet, laat het dan nog even weten aub.
Ik ben toe aan nieuwe Banden, weet alleen nog niet wat ???
(ben de Maxxis HG-3 gewend)
Thx
|
|
Omhoog |
|
|
Robert
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 9:56 pm |
|
|
Citaat: Robert,
Bedankt voor de info over 15 mei, wanneer je wat zekerheid en locatie weet, laat het dan nog even weten aub.
Ik ben toe aan nieuwe Banden, weet alleen nog niet wat ??? (ben de Maxxis HG-3 gewend)
Thx
Als er nog een datum bijkomt zal ik dat zeker op dit forum melden.
Als je nu al toe bent aan nieuwe banden en je de Maxxis HG3 gewend bent, dan kun je beter voor de Heidenau RKM4 banden kiezen. Geld in je zak houden en toch langer harder rijden.
Voor verbeteringen zul je toch moeten veranderen. Doorgaan met het zelfde zal je immers nooit niets beters brengen.
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 10:00 pm |
|
|
Robert,
Een goed advies is veel waard zegt men altijd..... ik wil ze wel aanschaffen, maar dan heb ik nog even wat vergelijkingsmateriaal
nodig en wat is beter dan met je eigen kart de banden testen.
Zoals het er nu voorstaat zal het ongetwijfeld Heidenau worden, maar ik
hou van zekerheid waarvan je woord al 50% de goede kant op is.
bedankt voor je info.
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 10:01 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ik ga zeker proberen om 1 mei in Venray te gaan rijden. De kans is groot dat aan het eind van dat dagje rijden het huidige setje banden dan ook aan vervanging toe is, dus dan weet ik meteen wat ik moet kiezen
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 10:02 pm |
|
|
David......
Ik wil een verslag AUB ok in vergelijking met wellicht andere banden
die daar dan zullen rondrijden.
thanks
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 10:04 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Tuurlijk, das vanzelfsprekend
|
|
Omhoog |
|
|
Robert
|
Geplaatst: zo maart 20, 2005 10:05 pm |
|
|
Citaat: Helaas beide te ver weg Smile
Op eindhoven wil ik graag testen
Wij hebben gekozen voor kartbanen welke niet "bandenmerk gebonden zijn" er zijn namelijk een aantal kartbanen in Nederland welke eigendom zijn van bandenimporteurs of er bijzondere afspraken mee hebben. Eindhoven is zo'n kartbaan.
Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Het zou ook niet erg chique van zijn van Kartband Online om juist daar de testdagen te organiseren.
Groet Robert
|
|
Omhoog |
|
|