Auteur |
Bericht |
Paulo27
|
Geplaatst: ma jan 26, 2009 10:46 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Leon,,
mooie samenvatting.... voor de rest was het niet belangrijk... jij wordt een echte journalist.
thx
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
DH-Racing
|
Geplaatst: ma jan 26, 2009 11:23 pm |
|
Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm Berichten: 184 Woonplaats: Maastricht
|
Een top-reportage
_________________ MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299 ---------------------------- http://www.dh-racing.tk
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: di jan 27, 2009 6:01 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Mijn excusses, ik bedoelde ook die met dat kortere haar waarbij de frieten bijna weer naar buiten kwamen.
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: di jan 27, 2009 9:14 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
@ Piking Die injectie motor is de swissauto SA250.
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: di jan 27, 2009 9:52 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
@the duke Hey Peter Een SA250 met injectie???? is dat een andere versie of een nieuw concept? De standaard SA heeft een carbu!!
Groet, Etienne
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: di jan 27, 2009 10:55 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Volgens mij heb ik in de fotocollage van vorig jaar ookal een vt250 met injectie gezien, of heb ik dat verzonnen?
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 27, 2009 10:59 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Nee dat klopt, toen was het een Vampire. Dit jaar heb ik de Swissauto met injectie trouwens over het hoofd gezien denk ik. De enige Swissauto's die ik gezien heb zaten in Sodi huurkarts
|
|
Omhoog |
|
|
the duke
|
Geplaatst: wo jan 28, 2009 4:03 pm |
|
Geregistreerd: za mei 20, 2006 7:52 pm Berichten: 578 Woonplaats: THORN
|
Klopt David, En dit waren injectie motoren. Een nieuw consept, wat men er mee gaat doen is mij nog niet duidelijk.
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: wo jan 28, 2009 5:57 pm |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Betere prestaties én minder belastend voor het milieu. Iets wat gebruikt kan worden als er weer ns iemand op het idee komt om de kartsport te verbieden wegsn té vervuilend...
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 8:27 am |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
de doelstelling van Injectie is: - goede verbranding bij iedere temperatuur - geen gedoe met sproeiers - minder kans op vastlopers - schonere verbranding en dus beter voor het milieu
Dus.... een goede zaak voor de Kartsport.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 11:12 am |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Zit hier dan ook een programmeerbare ontsteking op ofniet? Dan kun je namelijk écht een hoop winst mee behalen...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 4:47 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Die heb ik niet gezien..... de bedoeling is dat je hetzelfde krijgt als in een auto... daar programmeren we ook niets om de auto goed te laten lopen. De sensoren meten zelf de temp, luchtvochtigheid etc... en daarop wordt de ontsteking zelf bijgesteld.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 5:47 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
In een straatauto wel, in de wat serieuzere racewagens is inderdaad alles programmeerbaar. Hiervoor moet je wel de nodige centjes, en de nodige kennis hebben, ik denk dat het voor de budgetten in de kartklasses beter is om geen programmeerbare ontstekingen en injectiesystemen te gaan gebruiken.
|
|
Omhoog |
|
|
IncineratorX2
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 5:52 pm |
|
Geregistreerd: vr sep 26, 2008 4:39 pm Berichten: 2289 Woonplaats: Goor
|
SMD ontsteking 4 the win!!! Maar vergeet niet efficiëntere verbranding, minder benzine, minder verbruik, minder gewicht qua benzine nodig. Daarnaast meer vermogen met dezelfde inhoud qua cc.. en daarnaast de mogelijkheid om compressors/turbo's te gaan gebruiken.. *Inx2 draait door...* financiën zijn verre van aanwezig omdat te bekostigen in de kart sport.. doe mij maar NA motoren ( Natural Aspired), don't blame me for the spelling...
_________________ Zanardi 2014 - Honda GX390 vanKart Tomahawk '03 - TM K9 ICC '03 Mari Delta '08 - Honda GX390 http://www.wazda.nl - Private Cloud Hosting (Iaas), Hosted services, Dienst verlening in ICT http://www.mnmclan.nl - Lan-Party's 4 the win!
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: do jan 29, 2009 9:23 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
je kunt op een 2 takt trouwens ook injectie maken
|
|
Omhoog |
|
|