Auteur |
Bericht |
954rr
|
Geplaatst: wo jan 07, 2009 7:27 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ik lees net op het forum ( viewtopic.php?uid=942&f=4&t=4662&start=0 ) dat er 31 januari de Prokart experience verreden word op de baan in Driebergen. Misschien dat er onder jullie (Frankje) wel mensen zijn die het leuk vinden om mee te doen, naar wat ik begrepen heb voor €35,00 all-in, de karts worden ter beschikking gesteld. Ik ben ook heel benieuwd naar de rondetijden die gereden gaan worden.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: wo jan 07, 2009 8:12 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Inderdaad, ik zag het ook vanmiddag en heb Bill ff gebeld.... was een leuk gesprek met een verrassend statement (). Maar dat daargelaten is het wel een leuk en goed initiatief en ik kom zeker kijken en misschien (in)rijden met Swiss als er plek is op de baan.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: wo jan 07, 2009 9:29 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Verrassend statement??
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: do jan 08, 2009 12:16 am |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
@Wilfred Tof dat de Swiss blokken binnen zijn!!! laat ff weten wanneer je de Shakedown gaat houden, (Denk dat ik dan wel ff kom kijken) Moet zeggen dat ik verbaasd ben van de grip van Energy frame, ik zat zondag 28 december op de 32.66 terwijl het nog wel een stukkie harder kan Ik was namelijk me race schoenen vergeten, en jah uhhh met bergschoenen had ik toch stuk minder gevoel:P En jah die frits maarrr knallen met ze wankel Welke joker wil je trouwens inzetten en wanneer? Watbetreft die statement, ja.. daar wordt ik wel beetje nieuwsgierig van @Allkart Jij en je broer nog thnx voor de hulp die dag met me remmen Vraag me echt af wat de biland t.ov de TKM doet, Laat me even weten als je gaat rijden.Wel met wat beter weer en mischien uhmm... met wat betere banden heheheh. Ik kon je nu nog wel bijhouden maar dat lag meer aan de banden, Goede maxxis Hg3 tegenover jullie versleten bandjes. Wel lkkr om achter je aan te rijden (blijf geluid biland heerlijk vinden). Moest wel ff wennen trouwens bumper op bumper met die snelheden, (heb nooit wat snellers gereden) Dus kreeg wel goede adraline kick, zkrz het inschatten met remmen moest ik toch echt ff aan wennen, zelfde heb ik ook nog met hoever ik kan gaan met de kart, Dit zonder de boel te slopen.
_________________ MS kart - RK1 Trulli Kart - Honda 390
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do jan 08, 2009 8:47 am |
|
|
@Frankje, Yep, Energy frame heeft goede grip en een hele goede balans vind ik. Dat laatste is ook een erg goed punt van het frame, ben benieuwd hoe mijn First zich gaat gedragen straks. Maar een 32.66 met die weersomstandigheden is meer dan OK... ik denk dat we jou maar gaan verbieden te rijden met mooi weer, want dan gaat het veel te hard ! En wat betreft de Biland vs TKM; dat zou de Biland normaal gesproken moeten gaan winnen met gelijke rijders etc. Maar we gaan het zien. Wat was er nou met de remmen, want ik blijf het raar vinden omdat de hele klauw nieuw is..... iets met de pomp aan de voorkant misschien of een lekje in de leidingen ? Tot later, Wilfred Ps: Die joker ben jij natuurlijk
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Allkart
|
Geplaatst: do jan 08, 2009 4:56 pm |
|
Geregistreerd: zo aug 17, 2008 7:04 pm Berichten: 163 Woonplaats: Doorn
|
@Frankje
graag gedaan hoor. de Fun-factor met de versleten banden was wel erg leuk. maar je ziet dat je er niets mee wint. te weinig (geen) grip. en het niet laat kunnen remmen. de banden zijn er nu af ,en zit weer een andere set op. maar als ik weer gaat rijden laat ik het je weten
gr ,Ronald
_________________ Mega1-Biland SA-250 / CRG RRR-Aixro
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: zo jan 25, 2009 9:39 pm |
|
|
Hey Wilfred, wanneer komt de vuurdoop van je nieuwe kart? Ik heb hem vanmiddag even staan te bewonderen, ik moet zeggen dat het er indrukwekkend uit ziet
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma jan 26, 2009 8:55 am |
|
|
He Et, Begint er inderdaad op te lijken ja, alleen wachten we nog op een paar onderdelen om hem af te bouwen, zo ook bij Ruud zoals je wel hebt gehoord naam ik aan. Ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een andere stalling, maar vooralsnog zal ie gewoon naar 3bergen gaan. En ja, wanneer de vuurdoop zal zijn is nog niet helemaal bekend maar Ruud stelde al voor met z'n drieeen te gaan, dan kunnen we ff de blits maken met de 3 nieuwe racemonsters..... soort van presentatie voor het TAC 2009 ! Ben wel heel benieuwd hoe die Birel-monsters van jullie gaan presteren.... aan de looks zal het niet liggen in ieder geval . Ps, je moet nog wel ff de foto van je nieuwe aanwinst aanpassen, want nu staat er een 2takt op.....
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: ma jan 26, 2009 4:00 pm |
|
|
Haha, als ik er nu een foto van moet maken word het een foto van twee houten kisten vol met onderdelen Als we een week (misschien2 ) verder zijn dan is die denk ik wel strijdvaardig, foto's volgen dus nog
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma jan 26, 2009 4:30 pm |
|
|
Wellicht is de mijne (en die van Ruud) dan ook ready to attack, dus kunnen we dan gaan (in)rijden..... Eindelijk weer eens in een kart zitten kan geen kwaad na de winter !
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: zo feb 01, 2009 4:23 am |
|
|
Iemand nog bij de Pro-kart experience geweest? @Etienne Nieuw frame? Ziet er netjes uit Is dat dan het geheime wapen voor de 30`ers? @Wilfred En En staat je swissauto al op je kart? Watbetreft de remmen, koppelstuk van rem niet goed aangedraait. Wel 1 domme actie, belangrijkste bout te hard aangedraaid Zo, maar weer ff een potje Gtr spelen Kan nie wachten op Race Pro (lang leve simbin)
|
|
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: zo feb 01, 2009 10:23 am |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
Weet iemand hier of die AMB laptimers ook werken op Driebergen? Etienne had er ook zo een volgens mij.
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: zo feb 01, 2009 10:48 am |
|
|
@Frankje Lang niet gesproken, inderdaad een nieuw chassis, ben hem nog aan het opbouwen, maar word heel erg @Seb ik heb inderdaad een AMB laptimer alleen heb ik er nog nooit iets mee gedaan , heb mijn Alfano erop. Als die is uitgevoerd met een magneet opnemer dan moet die werken, dus geen infrarood opnemers daar heb je een losse transponder (baken)voor nodig. Laat me ff weten of die werkt, kan ik ook weer wat leren.
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: zo feb 01, 2009 11:47 am |
|
|
@Frankje, Long time no see (hear) ! Blok staat inderdaad op het frame en is erg mooi. Moet nog wel wat kleine dingen afmaken (we misten nog wat onderdeeltjes voor benzine leiding, motor steumklem etc) + sporing etc. nalopen maar het begint op een echte kart te lijken nu . Als het weer wat beter wordt gaat de shakedown plaatsvinden (waarschijnlijk met R&E, dan staan er ineens 2x Birel en 1x First chassis op de baan). Wel balen van die schroef (welke was het, op de remcilinder of zo) maar goed is redelijk makkelijk op te lossen. Enne er is niks mis met GTR (ik speel GTR2 regelmatig) hoor ! Tot later en jammer dat je gisteren niet meedeed op 3bergen.
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: ma feb 02, 2009 4:15 am |
|
|
@Wilfred
Was bout van olie (onderkant blok) Hopelijk is het beetje makkelijk te verhelpen, moet ik nog even naar kijken. En hopelijk ben ik volgende maand mischien alweer op de baan. Laat ff weten wanneer je weer gaat rijden.
|
|
Omhoog |
|
|