Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 40  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 599 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 9:37 am 

Zeker ik heb er zin in, voor hun is het beter dat er veel Polititie is ze zijn het zelf schuld dat we zo denken!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 10:01 am 

Treurige reacties hier. De afgelopen tien/vijftien posts gaan alleen maar over hoe achterlijk we onze tegenstanders vinden. We hitsen elkaar lekker op tot een punt dat we het (bijna) goedkeuren dat ze worden bedreigd.

Gedraag je naar je leeftijd en leef je in in hun standpunten en visies (en nee, ze zijn niet zo belachelijk als je denkt). Probeer inhoudelijk de kritiek te pareren (over geluid, stank en ecologische hoofdstructuur) zodat er geen argumenten over zijn.

Deze week hoorde ik op de radio dat de paddestoelenclub in Nederland in Flevoland een eigen stuk grond krijgen om paddestoelen te laten groeien. Mijn eerste reactie was: "wat achterlijk!", maar eigenlijk is het net zo logisch als wij een circuit willen. Inleven is het devies.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 11:31 am 

@matthijs,
na jaren lang de gang van zaken te hebben gevolgd ben ik tot de conclusie gekomen dat met de millieu fed.limburg niet te praten valt
ik heb zelf ook al eens contact met ze gehad,
ze vertellen te willen mee denken en naar een goede oplossing te zoeken.
ze hebben alleen maar lopen treiteren net als de sp venray.
lees je eens in op bv. www.venray.sp.nl
er valt niet te praten al 10 jaar word dat geprobeerd,resultaat:0,00000
en een beetje zeiken op over en vooral tegen die lui doet me goed en ik denk vele met mij.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 2:07 pm 

Natuurlijk is het soms heerlijk om lekker te zeiken over je tegenstanders. Waar je wel over na moet denken is of je er goed aan doet om dit op een openbaar forum te doen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 2:12 pm 

ik bedreig niemand.
vrije meningsuiting noemen we dat in nederland

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 5:57 pm 

bas schreef:
dat word een leuke dag dan.
gaan we lekker mllieu-mannetjes putten. :twisted:
jij doet toch wel mee he frank???

Mwah ik moet Matthijs toch wel een beetje gelijk geven. Bovenstaande kan best als bedreigend geinterpreteerd worden.
Als een dergelijke opmerking op het Milieufederatieforum (geen idee of het bestaat) zou staan maar dan gericht tegen ons, zouden wij er ook aanstoot aan nemen.
Het gaat hier toch om het krijgen van een nieuwe kartbaan, en niet om het tegenwerken van de milieufederatie?
De milieufederatie bepaalt niet of er een nieuwe kartbaan komt of niet, dat doet de overheid. Alle argumenten moeten dus gericht zijn aan de overheid als je wat wilt bereiken.
Meestal snappen de milieuaktivisten heel goed hoe dit spelletje werkt, verspillen geen moeite aan kartforummers maar concentreren zich op de overheid, daarom hebben ze ook zo vaak succes.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 6:06 pm 

@david,
en toch is t leuk om over ze te zeiken
:P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 21, 2008 6:34 pm 

conclusie van mijn kant is voornamelijk dat ik heel blij ben dat er een nieuwe baan gebouwd word en dat ze daar nu mee bezig zijn,het vorderd heel snel, millieumannen hebben geprobeerd er iets tegen te doen maar is ze niet gelukt, vind dat de millieumannen behoorlijk hebben lopen te muggenziften en hebben laten zien dat er vaak niet reeel met ze te praten was, en dat zie niet open stonden voor dialoog,alleen hun kant van het verhaal wilden hebben. maar als de baan er dalijk eenmaal ligt dan zijn wij als karters, motorcrossers,stockarrijders en liefhebbers nog altijd de lachende laatste en dat is wat telt.
als er dan dalijk circuit volgens alle regels vrij te betreden is en goedgekeurd is, er 1 millieupersoon mij probeert te weerhouden om te rijden dan heeft die persoon een probleem, en dat is geen bedreiging maar een feit. ook mijn geduld houd een keertje op.
en wat die problemen inhouden......niet alles hoeft met geweld hoor, ook karters hebben rechten.
maar nogmaals,ik ben gewoon blij dat er weer een geweldig mooie sport uitgeoefend mag gaan worden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 9:31 am 

Ik bedreig hier niemand, maar wat ik niet zo fijn vind is als er op de opening van die Milieu Figuren daar stress maken, en veel mensen die dag willen verzijken met hun Demo's :evil:

Het is voor ons een speciale dag en dat moet ook zo blijven, Harry Maessen heeft dat gewonnen en goed is!

Maar die wetten niet van ophouden en dat vind ik niet I.O, ik vind het goed als er Mensen zijn die vechten voor de natuur te behouden daar sta ik ook achter maar hier is dat niet meer nodig alles is goedgekeurd en geen schandvlek in de Natuur.

En ik hoop dat alles glad loopt die dag,en als dat niet is sta ik Hellaas niet aan de kant van die Natuur mannetjes :wink:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 2:07 pm 

Vooralsnog denk ik dat jij de enige bent die stress verwacht, ik zou zeggen ga ff lekker relaxen, neem een kop kamillethee en ga straks fris en opgeruimd naar de opening van de nieuwe kartbaan :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 3:31 pm 

Ik zal weer eens even iets positiefs schrijven voor alle pessimisten onder ons.
Kom net van Venray af de bouw vorderd gestaag zelfs sommige tribunes staan er al gedeeltelijk.
Ze waren er vandaag geluidstesten aan het doen dit ivm nog wat lopende zaken en puur om deze zo vlug mogelijk van tafel af te vegen.
Harry was zelf ook druk bezig en er word haast non-stop gewerkt om er voor te zorgen dat er met pasen weer geracet kan worden.

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 3:58 pm 

krijg je toch kriebels van als je dat zo ziet 8)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 4:37 pm 

David zullen we weden?
Ik spreek uit ervaring, dat ik vaker voor de security Firma naar evenementen en openingen waar die lui verwacht werden, en ook kwamen er werd daar met bakstenen op ons geworpen of we werden met knuppels aangevallen!

Die mannen zijn niet zo onschuldig als het lijkt, we hebben vaak echte problemen gehat daar mee :shock:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 4:46 pm 

Ah het welbekende blauw met geel... Begint wel weer te kriebelen als je dat zo ziet :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 22, 2008 5:34 pm 

i kkan niet wachten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

www.senseofspeed.nl | www.stickerland.nl | www.active-parts.nl | www.teambrabo.nl |

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 599 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 40  Volgende