Ga naar pagina Vorige  1, 2




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 6:34 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm
Berichten: 471
Woonplaats: Emmercompascuum DR
Citaat:
@ Willie,

waar zie jij dat het een 35 of 40 mm as is, want ik zie het hele ding niet??
gewoon nieuwsgierig hoor hehe.


zie foto op link van marktplaats en de stuur hoorde bij 1 van de eerste
ms RC 20 chassis en die had een 35 mm achteras ,vandaar

_________________
MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr nov 07, 2008 10:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm
Berichten: 184
Woonplaats: Maastricht
Ok.. Hoop reacties.. Maar is een aardige deal voor 1100 euries? Maandagavond hebben wij een afspraak.. Dus..

Gegroet,

DH-Racing

_________________
MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299
----------------------------
http://www.dh-racing.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2008 9:11 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
Hoi,

Dit chassis is idd vanaf 1999, maar al met al is deze prijs (mits hij niet plat is) niet te duur, zeker als je bekijkt wat je er allemaal bij krijgt.

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2008 11:58 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm
Berichten: 184
Woonplaats: Maastricht
Ahh ok.. Jaa krijg een Alfano Pro erbij (nieuw waarde €299) + aanhanger en pitcar.. Het frame zelf is van 2001.. Maandagavond gaan we kijken en ben benieuwd.. Bedant voor de reactie!

Gegroet,

DH-Racing

_________________
MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299
----------------------------
http://www.dh-racing.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za nov 08, 2008 8:49 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm
Berichten: 471
Woonplaats: Emmercompascuum DR
denk dat de prijs redelijk is gezien wat er allemaal bij is

_________________
MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 1:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm
Berichten: 184
Woonplaats: Maastricht
Ja ok.. Bedankt! Nog een vraagje, hij loopt nu 120 km/u met die tandwielafstelling. Hoe hard kun je deze kart laten lopen denk je?

Gegroet,

DH-Racing

_________________
MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299
----------------------------
http://www.dh-racing.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 1:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 12, 2008 5:57 pm
Berichten: 488
Dat maakt bij karten 0,0 uit, het gaat erom dat je niet op het einde vh rechte stuk in de 4 zit en ook niet op de helft vh rechte stuk in de 6, op een circuit zal een icc (op genk bv) 140/150 halen denk ik?

_________________
Merlin - Rotax Max sr.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 1:52 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
In principe is de enige beperking van je topsnelheid de weerstand die je ondervind. Het grootste deel van de weerstand is luchtweerstand, aangezien het vermogen wat je nodig hebt om deze te overwinnen met een derde macht toeneemt loopt het vermogen dat je nodig hebt om boven de 200km/h te komen ineens heel erg hard op... Ik zou gevoelsmatig zeggen dat het bij een 180-200km/h toch écht wel ophoud (mits je rechte stuk lang genoeg is)....

Zoals Nick al zei is het voor op een kartcircuit totaal niet interessant wat je topsnelheid is, je moet gewoon aan het eind van het rechte stuk op topsnelheid zitten en zorgen dat je met je vertanding fatsoenlijk de bochten uit komt, daar heb je veel meer aan...

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 2:09 pm 

Geregistreerd: wo aug 20, 2008 6:38 pm
Berichten: 321
Woonplaats: genk
op genk zullen ze denk ik toch een dikke 150 halen met een icc of cross als het zelfs niet meer is !!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 4:40 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
er is nog een beperking en dat is als je te een te lange tandweilverhouding pak dan zal je motor na het overschakelen dood vallen (onder toeren) waardoor hij niet meer op snelheid komt

dat is ook de reden dat een crosser op lange circuits hogere snelheden kan halen die hebben immers een langer powerband en kun je dus langer gieren


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 6:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm
Berichten: 184
Woonplaats: Maastricht
Ah ok.. Begrijpelijk dat de topsnelheid niet van belang is.. Ben benieuwd, morgen avond hebben we die afspraak. Iemand nog tips of aanwijzingen waar we op moeten letten of specifieke vragen die we moeten stellen aan hem?

Bedankt!

Gegroet,

DH-Racing

_________________
MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299
----------------------------
http://www.dh-racing.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 6:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm
Berichten: 6411
Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
Kijken of het frame niet vlak is van onder.
Kijken of er geen lasnaden gescheurd zijn
Kijken naar staat van remmen
Kijken of as niet erg scheef is
Enz

_________________
Rotax Max Sr.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
LinkedIn| Facebook | Employer | Olie nodig? Onlineolie


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 6:54 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am
Berichten: 431
Woonplaats: Ter Apel
Je moet niet vergeten dat de mensen nog al verschillend denken over wat een revisie inhoud.

Bij mij houd een revisie in dat alle lagers en keeringen zijn vervangen.
Het bigend met drijfstang en zuiger ook.

Als ik een gebruikte kart of kart motor ga kopen hou ik altijd rekening met extra kosten van 500,-- euro voor een revisie.
En vaak red je het niet met 500,-- euro bij een icc motor.


Henri


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 7:09 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do nov 06, 2008 4:13 pm
Berichten: 184
Woonplaats: Maastricht
Ah ok.. Ik zal het onthouden.. Erg bedankt!
Ik laat morgenavond wel iets horen.. Ik heb zelf genoeg foto's van de kart.. Hoe kan ik die hier posten? Dan kunnen jullie zelf eens kijken..

Gegroet,

DH-Racing

_________________
MS-Kart 125cc ICC SGM blok #299
----------------------------
http://www.dh-racing.tk


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo nov 09, 2008 7:44 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm
Berichten: 471
Woonplaats: Emmercompascuum DR
kijken of de frame stoelsteunen niet gelast/gescheurt zijn
dat wil nog wel eens gebeuren bij deze chassis en als kan het frame goed van onderen bekijken

_________________
MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David