Auteur |
Bericht |
piquet
|
Geplaatst: za okt 25, 2008 11:06 am |
|
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:49 pm Berichten: 24
|
ik snapte al niet hoe je dat kon dichtdraaien, dat kan bij mijn carborateur niet, heb slechts een luchtschroef..Ik weet wel natuurlijk dat je met je gasnaald en sproeiers kunt gaan afstellen, maar ben daar een beetje huiverig voor. De afstelling van de carb. is namelijk nooit veranderd voor of na de grote revisie. Dus lijkt me het nutteloos daar mee te gaan klooien. Er zijn wel dikkere benzineslangen geisnstalleerd en ook is er een retourleiding aangelecht(die zat er niet op), ik zat al te denken in hoeverre doet dat iets met je benzine afstelling?
|
|
Omhoog |
|
 |
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: za okt 25, 2008 4:29 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Die retour zal zeer zeker wel uitmaken, als deze er eerst niet op zat dan zal die voorheen gewoon de benzine erin gepompt hebben en nu kan het door de retour weer terug....
Ik zou verwachten dat die nu te arm loopt, wat enigzins gecompenseerd word door de dikkere slangen maar dat is natuurlijk nooit zoveel als wat er door je retour teruggaat...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
 |
joris
|
Geplaatst: za okt 25, 2008 5:53 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
probeer het eens zoals die vroeger aangesloten zat ??
|
|
Omhoog |
|
 |
piquet
|
Geplaatst: za okt 25, 2008 6:47 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:49 pm Berichten: 24
|
De kartshop heeft het gedaan, de nieuwe leidingen etc, ze hebben mn kart zelfs nog getest op t circuit, en bij mij is het tot nu toe elke gedoe..
|
|
Omhoog |
|
 |
Henri
|
Geplaatst: zo okt 26, 2008 10:52 am |
|
Geregistreerd: di jan 17, 2006 4:31 am Berichten: 431 Woonplaats: Ter Apel
|
Het probleem kan veel oorzaken hebben.
Het lijkt mij er op dat het met de carb. en of brandstof toevoer/retour zit. Zoals ik gelezen heb is het probleem ontstaan na revisie.
Dus het kan ook nog ergens anders zitten.
Is de Squish nog hetzelfde? Staat de ontsteking nog hetzelfde ?
Op een testbank met een AFR sensor kan je precies zien wat het probleem is. Je zou bij mij langs kunnen komen.
En het lijkt mij niet een probleem met de powervalve.
Wat me wel opvalt is dat niemand weet wat een povervalve doet.
Een powervalve regelt geen druk. De powervalve regelt de uitlaatpoort timing.
Laat er een kundig persoon naar kijken.
|
|
Omhoog |
|
 |
piquet
|
Geplaatst: zo okt 26, 2008 2:37 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:49 pm Berichten: 24
|
Ik moet inderdaad gewoon mijn kart ergens op een testbankje laten testen met de data erbij. Supertof dat ik langs mag komen Henri maar ik kom zelf uit Gouda, das wel een heel eind af van Ter Apel (220 km!).
Weet iemand een waar je in de randstad je kart kunt laten afstellen op zo'n bankje? Want elke keer naar de kartbaan gaan en daar erachter komen dat het weer niet werkt is ook om gestoord van te worden.
|
|
Omhoog |
|
 |
willie
|
Geplaatst: vr okt 31, 2008 8:42 am |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Citaat: Want elke keer naar de kartbaan gaan en daar erachter komen dat het weer niet werkt is ook om gestoord van te worden.
en met al dat heen en weer naar de kartbaan ben je ook gauw 220 km onderweg 
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
 |