Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 87  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za sep 06, 2008 9:37 pm 

Ja weten we gelijk welk plaatje bij naam hoort :P
Maar over concurrentie, Het is maar afwachten of ik die tijden natuurlijk haal he ;)
MIschien blijf ik wel in de 33 laag hangen
Ben blij dat jij iengeval TKM blijft rijden, En ik doe trouwens mee met je missie.
Oww.... uuuuh nee is fout etienne, Foei , laat wilfred zijn rondes gewoon rijden.

ps: Vergat even dat ik pas in november TKM van hem koop :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 07, 2008 4:33 pm 

He Frankje,

Met zulke opmerkingen gaat de marktwaarde van mijn TKM met rasse schreden omhoog, dat begrijp je natuurlijk wel :twisted: :lol: #-o

Maar goed, ik zie het wel hoe het loopt met mijn toekomstige kart, misschien kan ik er wel niet mee uit de voeten en rijden jullie me helemaal weg.... We zullen het zien volgend jaar.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 07, 2008 7:03 pm 

Citaat:
Met zulke opmerkingen gaat de marktwaarde van mijn TKM met rasse schreden omhoog, dat begrijp je natuurlijk wel

HaHaHaHa :ddd :ddd :ddd :ddd :ddd :ddd

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 08, 2008 11:17 pm 

Ha jongens,
Ga even door met de reclame voor TKM
Ik verkoop namelijk mijn reserve blok (moet sparen he)
is compleet blok met 34 uurtjes
er op bouwen en knallen maar
ik zet hem binnen kort op marktplaats met foto's

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 8:23 am 

He Ruud,

Aandelen TKM gekocht of zo ?? Ik zie dat je nu zelfs je avator van de Tal-ko site hebt gehaald :idea: !

En je gaat sparen..... dus het Swissauto virus begint bij jou ook al te knagen of lijkt dat maar zo ? Je kunt ook de TKM voor je zoontje houden, die gaat dan als de brandweer (weinig gewicht en lekker wat vermogen, kun je hem niet meer bijhouden... :shock:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 12:20 pm 

ey wilfred, wanneer ga je je Swissauto kopen? nog voor dat ik je TKm heb gekocht? MOcht je hem later kopen dan is het geen probleem om nog in de maanden november en december met mij rondes te rijden hoor , Kan ik gelijk je lijnen afkijken :wink:
ps: gaat nu de marktwaarde weer omlaag :lol:

Weet iemand hoeveel toeren het ong scheelt als je andere tandwiel achterop zet 56 of 57 ipv 55? Ik zit nu einde rechte stuk op iets meer dan 5000 toeren. Als die namelijkwat sneller wegtrekt in de chicane dan moet het voor me gevoel nog sneller kunnen. Het is met een honda 390 (standaard volgens het VKCT reglement)

@Ruud, ziet er inderdaad uit of je Aandelen hebt (whahahaha)
Maar wordt het sparen voor een swissauto toevallig?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 2:07 pm 

Met wat rijd jij voor Frankje? Ik rijd achter namelijk met 70 tands en voor met 20 tands. Standaard 390cc, met tks light koppeling.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 3:36 pm 

@ Frank,

Ik ga hem bestellen als jij mijn kart hebt gekocht in november en gelijk op zoek naar een bijpassend frame. Afhankelijk van de levertijd van de Swissauto is het dan de bedoeling in jan/feb het blok in te gaan rijden en daarna los te gaan op zoek naar een nieuw baanrecord... :) (tenzij Etienne met een dubbele TKM a la prokart op de proppen komt => Ruud heeft er een te koop dus wie weet...).

Dus vanaf november kun je aan de TKM wennen en dan gelijk volgend jaar vanaf het begin meedoen aan de nieuwe Time Attack met de TKM in klasse 5 (of welke er dan voor in de plaats is gekomen na herziening van de nu bestaande klasses). Wat betreft de marktwaarde: schaarse produkten nemen in waarde toe en TKM's zijn schaars tegenwoordig dus :mrgreen:

Wat betreft het verschil in toeren heb ik wel eens gelezen dat 1 tandje minder op het achter tandwiel gelijk staat aan circa 300 toeren minder bij dezelfde topsnelheid. Dit hangt natuurlijk af van de maat van het voor tandwiel, dus je het kan zomaar anders zijn. Ik ga de volgende keer met 75 tanden achter rijden i.p.v. 76 tanden en zal dan kijken wat mijn max. toeren zijn (was 11.880rpm met 76 tanden). Ik laat je wel weten wat het verschil in toeren is.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 8:24 pm 

Ja mannen lachen jullie maar!!!!
Je weet hoe het werkt indeze sport als je niet kunt winnen koop je gewoon wat snellers, maar wat moet je als de personen die al steeds winnen eerst wat snellers kopen??? ja dan heb ik een probleem en moet ik wel om bij te kunnen blijven.
Dus Wilfred je wordt bedankt!!!
Dus je hebt wat goed te maken, en dat kan je doen door mijn vrouw aan te horen als die te weten komt dat ik een andere motor wil :twisted: :twisted:
En of ik AANdelen heb in TKM? eehhh!!!! meer AFdelen want het geld vliegt je z*k uit, fijne hobby he :( :D

Ik ga een fons starten, help Ruudje sneller worden dan Wilfred

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 8:49 pm 

He Ruud,

Ben blij te lezen dat je het sportief opvat :^o !

En je weet hoe het gaat he: je wilt altijd wat snellers er voor terug dus ik kan er ook niks aan doen. En stuur gerust je vrouw langs hoor, maar ik denk dat dat het alleen maar erger maakt. Maar goed het was jouw idee.

En ik kan er ook niets aan doen, want eigenlijk is het de schuld van Kees, want die is er mee begonnen (Swissauto aanschaffen bedoel ik dan).

En zo veel kost die TKM nu ook weer niet in de kosten vind ik. En jij hebt nog niet eens een revisie gehad....

Maar goed, ik steun je wel met het Ruud Fonds (van de wal in de sloot natuurlijk, want ik wil ook volgend jaar de T A C winnen natuurlijk).

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 8:51 pm 

hey Wilfred, weet je al waar je hem gaat kopen?
Of ga je hem zelf halen in Zwitserland? (als je toch op wintersport gaat)
@Ruud
Ik wist niet dan Fons start problemen had!!!!!!!!!!

Het word rustig in klasse 5 Frank, al die patsers vertrekken naar de nieuwe klasse 6 in 2009 (alles boven de 21 PK)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 9:07 pm 

Citaat:
En stuur gerust je vrouw langs hoor, maar ik denk dat dat het alleen maar erger maakt. Maar goed het was jouw idee.

Dan ken jij zijn vrouw nog niet!!!!!!!! Het is een enorme ****** en kan heel erg @#@*&*& als ze d'r zin niet krijgt, maar heeft enorm lekkere ***** en kan enorm lekker ******* :whistle:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 9:31 pm 

Even bovenstaande post wat gekuisd, gelieve in het vervolg niet meer dergelijke taal te bezigen, en een foto en telefoonnummer van dame in kwestie erbij te posten :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di sep 09, 2008 10:32 pm 

Dan ken jij zijn vrouw nog niet!!!!!!!! Het is een enorme (aardige vrouw) en kan heel erg (goed koken) als ze d'r zin niet krijgt, maar heeft enorm lekkere (passie voor karten) en kan enorm lekker (zingen)

@david
ik zie het probleem niet :)

En iedereen met swissauto moet gewoon met Maxxis HG 1 rijden of een andere band die ze onder huurkarts gooien :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 10, 2008 8:33 am 

Nou nou nou, wat een taal en wat een rare stellingen worden er ineens ingenomen hier... :??:

Ik ken Ruud R. zijn vrouw niet persoonlijk, maar zal best meevallen denk ik want normaal gesproken heeft Ruud genoeg praatjes.... En kom maar op met die foto's zoals David al aangaf - of nog beter plak die op je kart dat maakt misschien indruk :sick:

En het verbaasd me dat er ineens eisen gesteld gaan worden aan de banden van bepaalde rijders in de Time Attack : Dit riekt naar competitie-vervalsing cq het voortrekken van andere personen. Maar dat zal niet nodig zijn want het wordt rustig in klasse 5; alleen jammer voor Et dat hij concurrentie van Frankje krijgt (kan ie misschien nog niet winnen).

@Et,
Wat betreft die patsers met >21pk ; ja als je niet met meer vermogen om kan gaan ga je natuurlijk dit soort dingen zeggen ! En mijn aanbod staat nog steeds: als ik de Swissauto heb moet je er maar eens op rijden en dan praten we wel verder... Ik ga inderdaad wel wintersporten in Zwitserland, maar dat is pas in januari; dan hoop ik het blok reeds te hebben (hoewel de prijs wel lager is in Zwitserland) en de auto zal wel vol zitten ben ik bang (hond moet ook mee weetje...).

Een ander idee is om met z'n allen eens in de huurkarts te stappen; dan kunnen we zien wie er het snelste is met gelijkwaardig materiaal ! Misschien een idee voor op een regenachtige zondagmiddag binnenkort ? In de regen zijn de huurkarts nog enigszins een uitdaging en komt het rijderstalent - of gebrek eraan - wel boven drijven. WIE DURFT ? B:B ?

Ps: De Fons is zo cool, die heeft toch nooit startproblemen :?: :?: :?:

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 87  Volgende