Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 87  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Met welke kart rijd jij op De Woerd??
GX160/200 15%  15%  [ 13 ]
Prokart 11%  11%  [ 10 ]
390 26%  26%  [ 23 ]
TKM K4S 4%  4%  [ 4 ]
Biland 6%  6%  [ 5 ]
RK1 17%  17%  [ 15 ]
B&S WF 3%  3%  [ 3 ]
Swissauto SA250 10%  10%  [ 9 ]
Vampire 8%  8%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 89
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2008 9:27 pm 

@Frankje

We zijn de 19e nog wel geweest maar hebben niet gereden. Het weer was erg slecht en vond het zonde om mijn kart toch op de baan te zetten.

Hoe was het vandaag? druk? en heb je nog een tijd in de TAC neer kunnen zetten?
Ik wilde eerst nog even langs komen maar door diverse familie verplichtingen ben ik er niet meer toe gekomen.

Waarschijnlijk a.s. dinsdag aan het einde van de dag nog maar even proberen

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 9:32 pm 

Hierbij een verslag van zondag

Kwam al eerder tot de conclusie dat ik weinig profiel had dus wou eigenlijk het liefst met slecht weer rijden, Toen we aan kwamen was het al behoorlijk nat. (Had me regenbanden thuis gelaten) Kart in elkaar en de baan op met die handel. Er waren nog 2 390`s waaronder Danny Schweers (aardige jongen) gelijk ff kijken of ik hem kon bij houden. en nog 2 pro-kartjes. Was veel glijden en glibberen in de regen maar wel harstikke gaaf om te doen. Ben tijdens een redelijke bui door blijven rijden toen er complete plassen op de baan lagen. Heb 1 keer door me eigen schuld omgekeerd gestaan. Rest van de dag alleen van de baan af als ik moest uitwijken omdat iemand voor me was gespinned. Afstelling eigenlijk niks aan gedaan omdat ik meer kwam om de boel te testen aangezien er een nieuwe as inzat. Tijd ben ik vergeten in te voeren voor de Time Attack en eigenlijk ook niet op gelet. Kan alleen helaas deze maand niet meer rijden. Was wel snelste op de baan in de regen met de minste fouten (Ben ik stiekem wel beetje trots op)
Hoop dat ik volgende maand aantal gezichten van het forum tegen kom :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 10:21 pm 

@frank
Als je wel de tijden in de timer hebt staan kan je die nu nog uitlezen.
Mail ze even naar Timeattack@live.nl dan zetten we die er wel bij.
Heb je in iedergeval een tijd staan en krijg je nog punten.
Dinsdag avond ga ik nog even proberen een tijd te zetten voor deze maand verder heb ik ook geen tijd.
en ik denk dat we in september maar eens een meeting moeten regelen MET!!!!!! een bbq
Lijkt me wel wat :LL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 21, 2008 10:37 pm 

En goed weer! :D

Had: BRM DK2 + Honda 390CC (conform VKCT reglement) uit 2002.
Startnummer: 116 bij Kartclub Twente

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 22, 2008 2:32 am 

@Ruud

Dat is pech ik reed met een alfano Cadet
Me mychron deedt het niet meer (Batterijen denk ik)
Ja goed idee van meeting in september, ik ben Highfly al een keer op de baan tegen gekomen, kwam ik alleen jammer genoeg later pas achter.

Voordat ik ging rijden ben ik maar even gaan vragen welke stukken van het gras nog gemaaid moesten worden :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 22, 2008 9:42 pm 

Net terug van een paar uurtjes knallen.
Baan was vrij glad ik denk door de vele regen die gevallen is, toch mijn persoonlijk snelste tijd weten te verbeteren nl. 32:26 dit is dan ook de tijd die is ingevuld op de TAC lijst voor de maand juli.
Deze maand komt het er niet meer van omdat ik lekker op vakantie ga, maar in augustus zijn we lekker uitgerust weer terug om wederom de tijden scherper te gaan zetten.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 23, 2008 11:07 am 

Zoals 954rr zegt; de baan was gisterenavond heel glad. Overal bij het insturen ging je glijden... Maar goed, dat is wel extra leuk en als je maar heel netjes rijdt kom je nog een aardig eind. Neemt niet weg dat mijn beste tijd 0,6 - 0,7 seconde langzamer was dan ik normaal kan rijden.

Maar ook mijn tijd weer op de tijdenlijsten ingevuld.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 23, 2008 9:23 pm 

Toch viel het me niet tegen gisterenavond, was wel gladder dan normaal maar ik had toch met de YJB achter en de RKM voor een redelijke grip.

Overigens zien de nieuwe huurkarts er gelikt uit, ik ben benieuwd of ze een beetje vooruit willen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 24, 2008 8:37 pm 

Ik had het erg moeilijk om een beetje grip te krijgen.
Vooral achter was ik hem snel kwijt.
Dit is ook terug te zien in de ronde tijden, en ben een sec. langzamer dan vorige maand.
Maar goed neemt niet weg dat het gezellig was en we in augustus gaan uitvinden waar die sec. in zit.
Voorlopig een derde tijd in JULI

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 09, 2008 1:24 am 

Gaat er iemand nog op zondag 10 augustus karten? Ik ben er iengeval weer te vinden, Met zon of regen en volgens mij wordt het weer Regen :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za aug 09, 2008 8:09 pm 

Vandaag ook nog even op Driebergen geweest om de laatste tijden voor de Time Attack Competitie op te hangen etc.

Er reed vandaag ook een Swissauto 250..... wat een gaaf blok en geluid !! Volgens zeggen circa 38pk en ik moet zeggen dat het erg mooi loopt en er snel uitzag =D) ! Ik weet wel wat ik wil hebben als ik m'n TKM niet meer uitdagend genoeg vind ! Beetje jaloers wordt je wel als zoiets ziet hoor, maar ik hoop dat deze blokjes aan gaan slaan, want hoe meer hoe beter (ook voor de prijzen wellicht).

Supermooi en ik zou er graag eens op rijden.... (dreaming :fff: ). Maar goed, ernaar kijken en luisteren is ook al een mooi begin. Nu binnenkort maar eens kijken waar ik het meeste verlies op zo'n SA250. Gelukkig heeft Driebergen niet echte lange rechte stukken dus wie weet blijft het verschil met m'n TKM binnen de perken, maar ik ben bang van niet....

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 11, 2008 1:48 pm 

Zo ik ben dus zondag op het Driebergen wezen kijken , Het had in de ochtend geregent en het zonnetje kwam door , Kart inelkaar gezet en rijden met die handel, Helaas waren er alleen maar 4 pro-karts en 1 getunede met 2x 200cc. Ik had me nieuwe banden erop en ben gaan rijden zat al vrij snel aan de 33 hoog daarna begon me Bitch steeds meer te stuiteren, wat bleek lager rechter fusee kapot :cry: Gelukkig heb ik hulp gekregen van degene die daar werkt (kom even niet op ze naam) Lagertje erin en kon al snel weer de baan op + gelijk weer wat geleerd
Einde van de dag was me snelste tijd een 33.43. Was weer harstikke gezellig maar helaas niemand om echt tegen te vechten aangezien de snelste pro-kart 36 laag reed. Kortom ik denk dat ik even nog een setje Maxxis Hg 2 koopt puur voor het testen want die HG 3`s zijn leuke banden maar ze slijten wel onder je reet vandaan :lol: Ik heb me ook nog ingeschreven maar tegen een 32.70 van Danny kan ik denk niet tegen op :lol: Volgende keer ga ik beginnen met afstellen van me kart en ga kijken of ik op een mooie dag een keer me record kan verbreken. Als ik vast kom te zitten met me tijd dan komt er een TKS superlight koppeling in en een openlucht filter en andere uitlaat. Kom ik er gelijk achter of het nou veel verschil is, of weet iemand dat hier? Ik denk zelf van niet aangezien danny alleen maar op het einde rechte stuk iets van me vandaan reed, voor de rest kan die jongen gewoon goed rijden :W

Voor de rest moet ik nog wel me Mychron uitvogelen want als ik na het rijden op mem/ok druk gebeurd er niks terwijl er bij een andere kerel een mooie data histogram tevoorschijn kwam waar je al je rondetijden op kon terugzien.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 11, 2008 2:59 pm 

Hi Frankje,

Leuk te horen dat je gereden hebt en meedoet met de Time Attack Competitie. En oefening baart kunst moet je maar denken, dus wie weet kun je na verloop van tijd Danny wel van de 1e plaats stoten... Wat betreft de HG3's: als je de afstelling goed hebt van je kart zouden deze bandjes ook wel een aantal dagen mee moeten gaan denk ik. Met HG2 rijdt ik gemiddeld 300 ronden op Driebergen en met de HG3 kom ik denk ik op zo'n 200 uit (heb m'n 1e setje nog lang niet op, nu pas 60 ronden mee gereden maar ze zijn nog nauwelijks gesleten). En je rijstijl bepaalt ook veel natuurlijk.

Ik was er ook even afgelopen zondag, laat in de middag. Toen reed er ook iemand (Kees) met een nieuwe Swissauto 250 (zoals hierboven reeds gemeldt). Heb je die ook gezien ? Mooi blok is dat zeg.

In ieder geval succes met je kart en laptimer en de we zien je rondetijden wel op de lijsten verschijnen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 11, 2008 5:22 pm 

Ik rij al snel 100 rondes op 1 dag dus kwa slijtage klopt wel, Voor me gevoel kan het inderdaad wel harder, Dat vind ik ook leuk dat je met de afstelling kan gaan spelen. Was tot nu toe helemaal aan het genieten van het rijden dus nog niet afgesteld :D

Nee heb helaas de swissauto niet gezien lijkt me inderdaad een gaaf blok, Mischien iets voor later (als ik het kan betalen) [-o<
Voorlopig lekker veel rijden en leren op me bitch waar het voorlopig beter gaat dan ik had verwacht :whistle:

als je de zelfde hoeveelheid deelnemers houd (Hopelijk komen er nog meer bij) Kan je beter klasse 3 en 4 bij elkaar voegen tijden zijn namelijk best wel gelijk aan elkaar.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 12, 2008 3:35 pm 

@ Wilfred,

Misschien ter overvloede:
(gemaild naar time-attack)
Afgelopen zaterdag (09-08-2008) gereden op Driebergen met een standaard 390 op Maxxis HGII banden, snelste tijd 34,73 sec

Groeten Piet

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1293 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 87  Volgende