Auteur |
Bericht |
954rr
|
Geplaatst: di jul 01, 2008 5:12 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Zaterdag de 19e zou nog kunnen zondag 20 niet. die weken daarna zijn we op vakantie.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: di jul 01, 2008 9:02 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Lijkt me een goede datum, nu nog ff checken of Ruud ook durft en of er andere Time Attackers kunnen.
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: di jul 01, 2008 9:51 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Ik ga me best doen om vrij te krijgen op me werk voor deze datum
Zomervakantie betekend voor mijn werk (indoor kartbaan) 7 dagen in de week open van 12.00 tot 23.00. Kortom ik ga me best doen en hopelijk zie ik jullie dan.
is de eindstand van juni trouwens al bekend?
(dan kunnen jullie rondjes om me heen rijden met jullie Tkm`tjes,.Kortom mensen met een 390 hup zelfde datum naar Driebergen dan kan ik ook nog ergens tegen rijden, i.p.v naar de achterbumper van Etienne, Ruud en Wilfred de hele dag kijken.
ps: Mocht er alleen maar TKM`s zijn mag ik dan mijn 390 aan jullie achterbumper binden?
Groeten
frankje
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: di jul 01, 2008 10:32 pm |
|
|
Ok; staat in de agenda, moet lukken de 19de
Kom maar op Wilfred, ik ben niet bang hoor!!! Ben toch sneller weg
Ps; deze maand is wel voor jou geloof ik, 31.26 is de snelste
Ik heb mijn best gedaan 31,73 is het uiteindelijk geworden, heb er alleen geen plaatsje mee gewonnen.
Kunnen we de ballans opmaken van juni denk ik. ga jij de lijsten nog ophalen?
Ik hoop dat als de eerste lijsten op de baan en op de site staan dat er wat meer animo komt.
En ik denk dat we de klasse 3 en 4 even onder de loop moeten nemen.
Er haken een paar mensen af omdat ze vinden dat ze met deze indeling nooit kans maken.
Trouwens goeie vakantie gehad? Weer frisse energie om te attacken
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: wo jul 02, 2008 11:52 am |
|
|
Leuk de 19e!
Ik haal de tijden eerdaags op en zal ze online zetten; de site is op een laatste check na klaar.
Het makkelijkste om klasse 3+4 te herzien is door de gereden tijden van de deelnemers te vergelijken; dus ik hoop dat men hun tijden heeft doorgegeven op de lijsten, dan kunnen we er iets mee. Er bestaat altijd een optie om het hele systeem door elkaar te gooien en over te gaan op tijdsintervallen ipv motorklassen. Maar dat is niet helemaal de bedoeling eigenlijk. Maar goed we zullen het bekijken maar zijn wel afhankelijk van input van de betreffende rijders die vinden dat ze geen kans maken. En één ding staat vast; niet meedoen is in elk geval geen kans; zelfs als je niet de snelste tijd neerzet maar wel elke maand meedoet maak je kans t.o.v. mensen die niet elke maand een tijd neerzetten....
Dus aan iedereen die op Driebergen rijdt toch het advies zich in te schrijven en de tijden door te geven, want dan kunnen we er iets mee!
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: wo jul 02, 2008 4:10 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Moet ik morgen de lijsten ophalen? ik zit toch in Driebergen voor mijn werk. Als er lijsten liggen tenminste, anders valt er weinig op te halen
@Frankje
Je mag aan de bumper hangen van de TKM met de snelste tijd, laten we zeggen dat dat ballast is om een eerlijke attack te kunnen realiseren.
Regel in ieder geval een vrije dag, dan kunnen we in ieder geval kennis maken, (ik ben benieuwd naar jouw "Bitch") en lekker de rondjes knallen.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: wo jul 02, 2008 5:06 pm |
|
|
Ho ho,
Wat lees ik daar nu weer voor competitie vervalsing @*(&^^@%*&! Niks aan de bumper hangen, want dat is vals spelen, gewoon op eigen kracht een tijd zetten! Sommigen proberen het door af te snijden en de bandenstapels daarmee te verplaatsen etc..... maar dat is ook niet echt gelukt tot nu toe geloof ik.
Enne we rijden niet in een tourwagenklasse o.i.d. waar er strafgewichten toegekend worden ? Volgens mij ben je zelfs lichter dan ik, dus heb je daar al een voordeel mee en daar hoor je mij toch ook niet over ... Ik begrijp t al hoor, je wilt natuurlijk ook eens winnen ! Ha ha. Komt wel goed denk ik, gewoon blijven trainen en goed naar Ruud en mij kijken, dan zie je hoe t moet.
Maar nu ff alle gekheid op een stokje (of kartje), het lijkt me leuk om kennis te maken met andere T.A.C.'ers, dus allemaal komen de 19e (als t weer meezit natuurlijk).
@Et,
Ik rij morgen zelf wel langs, geen probleem.
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: do jul 03, 2008 10:47 am |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
Ik vertrek de 16e naar india dus kan de 19e niet.
Anders had ik graag gezorgt dat frankje niet de enige 390 was.
Mijn kart moet eerst nog gemaakt worden dus weet nog geen datum te noemen dat ik wel ga rijden. Maar ik ga er alles aan doen om voor dat ik weg ga nog een keer te rijden. En uiteraard mijn tijd achter te laten.
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 10:07 am |
|
|
Ik ga morgen rijden op driebergen.
Zijn er nog meer mensen van het forum die plannen hebben om naar driebergen te gaan?
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 11:48 am |
|
|
@Samuel,
Helaas moet ik morgen gewoon werken tot 15:30 uur; tot hoe laat ben je er ? Misschien kan ik dan nog net even langskomen.
Heb je je al ingeschreven voor de TAC ? Wel doen en een tijd doorgeven in de kantine !! Kan nog net voordat je op vakantie gaat.
Heb je de poll ook al ingevuld? Bijna de helft rijdt 390....
|
|
Omhoog |
|
|
highfly
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 12:44 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm Berichten: 94 Woonplaats: Hilversum
|
@Samuel,
Ik ben er morgen (vrijdag) samen met een vriend van mij. We gaan proberen onboard camera opnames te maken. Ben benieuwd of het lukt en als het lukt dan deel ik het eindresultaat met alle andere De Woerd rijders natuurlijk!
Tevens ga ik mijn digitale fotocamera nog even proberen. Dus TAC wordt het niet voor mij, maar dat ga ik zondag eens proberen. Nieuwe tandwielen zijn besteld, kijken of dat helpt!
Zie je morgen!
Groet,
HighFly
_________________ Heb: Parolin Kit Kart + Honda 390CC (conform VKCT reglement) Startnummer: 97 bij Kartclub Eefde
Had: BRM DK2 + Honda 390CC (conform VKCT reglement) uit 2002. Startnummer: 116 bij Kartclub Twente
|
|
Omhoog |
|
|
jeroenv
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 1:45 pm |
|
|
Ik kom morgen ook weer kijken op Driebergen, en gelijk even inschrijven voor TimeAttack.
Het heeft even geduurd, maar de kar is eindelijk in orde, dus die kan achter de auto en gaan.
Nieuwe banden ziiten eronder, olie is vernieuwd.
Ben erg benieuwd naar de Heidenau HLD banden.
Groet,
Jeroen
|
|
Omhoog |
|
|
highfly
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 2:46 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 25, 2007 8:26 pm Berichten: 94 Woonplaats: Hilversum
|
Hoor net dat het klimaat ons weer in de steek gaat laten, dus of de online beelden/foto's doorgaan weet ik niet, maar karten kom ik wel !
_________________ Heb: Parolin Kit Kart + Honda 390CC (conform VKCT reglement) Startnummer: 97 bij Kartclub Eefde
Had: BRM DK2 + Honda 390CC (conform VKCT reglement) uit 2002. Startnummer: 116 bij Kartclub Twente
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 5:02 pm |
|
|
Word er niet meer gewerkt op Vrijdag? Geintje, misschien dat ik morgen ook wel even kom kijken, dat zal dan wel rond vijven zijn, zijn jullie er dan nog?
@jeroenv
Leuk dat je weer gaat knallen, heb je een Alfano o.i.d. gekocht?
Ook ik ben benieuwd naar de HLD banden, eventueel weet ik nog een setje RKM te koop.
In ieder geval allemaal veel plezier morgen.
@hans ik ben benieuwd naar de onboard beelden, leuk idee.
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: do jul 10, 2008 10:22 pm |
|
|
Ik ben er s'ochtend 10:30 ongeveer, ligt een beetje aan het weer en mijn kart hoe lang ik blijf. Maar ik ga me zoiezo inschrijven voor de TAC! Leuk dat er meer mensen komen!
Tot morgen
|
|
Omhoog |
|
|