Auteur |
Bericht |
Ruud
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 6:46 pm |
|
|
Ok mannen
Je gelijk even inschrijven voor de time attack
Kan je gelijk meedoen en hoe meer mensen hoe leuker
Succes zondag, Vergeet niet even je tijd in te vullen aan eind van de dag
Ik ben er zondag niet, heb een feestje geloof ik.
Hou hem op 4 wielen en geluk.
_________________ SWISS 250 + BIREL 2007
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 7:05 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
Dat feestje zeg je maar af, rijden is belangrijker.... zeker als je mee wilt doen voor het overall resultaat ('t schijnt dat er iemand wil meedoen met twee TKM motoren op de kart!?!?)
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 7:47 pm |
|
|
Beetje lastig om het feestje af te zeggen.
Het is mijn eigen feestje.... zeggen ze.
Ik ga zaterdag wel even een bakkie doen op de baan.
Ik heb die gast met die 2 tkm's op zijn kart al omgepraat.
Hij is nu bezig om die 5cillinder uit zijn auto te meubelen.
Heeft i wat te doen... dat voorkomt gesloopte bushokjes.
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: vr jun 06, 2008 7:56 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Eigenlijk is het niet helemaal eerlijk.
In klasse 1 is alleen team schoenlepel , een (te) grote kerel in een (te) klein kartje die er dusdanig gevaarlijk uitziet dat overige kandidaten zich niet durven in te schrijven en dus na 1 rondje al overall winnaar is.
in klasse 5 zit team "doubleengine" ,een knappe kerel in een zwaar opgevoerde kart, die een dusdanig acceleratievermogen heeft dat het andere team (team Wilfred) geen schijn van kans heeft.
Jammer dat ik dit weekend niet kan, ik had graag de eerste tijd neergezet maar ik MOET zondag naar een verjaardag, ik denk dat die persoon een schoenlepel krijgt.
Even zonder gekheid, iedereen die in Driebergen een dagje gaat karten gewoon inschrijven en tijden vastzetten.
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: zo jun 08, 2008 9:29 pm |
|
Geregistreerd: vr mei 30, 2008 9:58 am Berichten: 529 Woonplaats: Woerden
|
Zo, kom net van driebergen af. Was weer gezellig druk met veel mensen met eigen kart en er kwam zelfs nog iemand met een biland tijd 31.54 jammer dat er niemand was met een TKM lijkt me leuk om de verhoudingen te zien. Ik heb me gelijk ingeschreven voor Time Attack, Was wel zo druk dat je weinig vrije rondes had, hoor je mij niet over klagen want hoe meer zielen hoe meer vreugd, anders had ik maar op een doordeweekse dag moeten gaan
Ik heb een tijd neergezet van 33.22 wat ook me nieuwe record is.
Als er nog rijders een keer met de regen gaan rijden laat het even weten, ben gek op water (k heb gister nog wanhopig een regendans gedaan
@pcjbraam, Ik heb je gezocht maar kon je niet vinden
Groeten
Frankje
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: zo jun 08, 2008 9:42 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
@frankje
Goed te horen dat het weer gezellig druk was vandaag.
Ik ben heel benieuwd wat voor percentage eigen rijders uiteindelijk meedoet aan de time attack.
Weet jij of die Biland zich ook ingeschreven heeft? zo ja dan moet ik de eerst volgende keer erg veel gas geven, haha.
De snelste tijd in klasse 5 die mij bekend is is 31:14 en neergezet door Wilfred met de TKM, maar helaas voor hem niet ingeschreven voor de Attack. (bestond toen nog niet)
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: zo jun 08, 2008 10:01 pm |
|
|
@frank
Hoi frank in welke klasse zit jij
het is best strakke tijd die je gezet hebt.
Als die billand heeft ingeschreven dan hebben Et en ik een zware kluif.
Wij dachten de buit van juni al te kunnen verdelen HAHA
Wilfred is namelijk met vakantie DUUUUS geen tijd voor hem deze maand
Ja Vakantie maakt meer stuk dan je hobby lief is
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: zo jun 08, 2008 10:57 pm |
|
|
Hey ruud,
Ik zit in klasse 3, dus honda gx390 (standaard)
Hij heeft wedstrijden gereden bij VKCT (2de hands)
Grappig was dus dat ik het dus tegen iemand zei die daar achter de bar helpte van me 33.22 en hij zei: Nee dat meen je niet!
plus ook dat ik eerder heb gevraagd wat nou de max tijden waren van driebergen Honda 390 jij zei 33 laag en 32 hoog.
was nu 5e of 6e keer op driebergen en ik moet nog beginnen met ideale bandendruk zoeken, sporing, verhoudingen enz.
Ik stond wel op nieuwe maxis Hg 3 denk dat dat het verschil maakt, ik reed hem wel einde van de dag met me banden ong over op de helft (versleten) .
Ben dus uiteindelijk me gaan invoeren op de lijst toen ik 33.22 had gereden (ben gelijk gestopt ik heb nog alfano met kleinste display alleen voor ronde tijden en rondjes (maar niet snelste volgens mij)
Zit ik te kijken zie ik dus dat ik van redelijk wat deelnemers redelijk hoog stond/ sta ik dus eerste van me klasse van die dag.
Was wel leuk zeker omdat ik het totaal niet had verwacht
Maar ja ik heb al een eerdere post gezien dat het in 32.01 kan met een standaart honda 390, Zeker wel knap, weet niet waar ik het vandaan zou moeten halen whahahaha
Trouwens was weer gezellig met al die rijders wel volle bak maar dan zie je dat iedereen toch naast en op de baan rekening met elkaar houd en elkaar netjes helpen.
Ik heb me iengeval weer vermaakt, Ik ga lekker pitten want ben zo verrot als ik weet niet wat.
(niet zo`n goede conditie)
Groeten
Frankje
frankje
Laatst bijgewerkt door Frankje op zo jun 08, 2008 11:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
|
Ruud
|
Geplaatst: zo jun 08, 2008 11:25 pm |
|
|
@Frank
Jou tijd met de 390 standaard is goed, dan behoor je zeker bij de snellere in jou klasse.
Ja die kleine mannetjes zijn prachtig om te zien, ik ben er ook nog wel eens met mijn zoontje, die is 5 en die maakt er al een sport van om de huurkarts in te halen
Mooi gezicht als zo'n klein ventje een volwassen vent in zijn huurkart voorbij gaat.
BBQen wordt zeker een keer geregeld.
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: ma jun 09, 2008 12:17 am |
|
|
Hhahaha mooi ruud dat je zoontje al de huurkartjes voorbij gaat!
Had je ook al gezien dat dat kleintje van 2 of 3 al in de kart elke dag 3 rondjes doet, Pappa in huurkart touw aan achterbumper en zo elke dag dat doen. En ik was er vorige maand en deze maand en je ziet dat die gewoon stuk harder gaat
Laat me anders keer weten als je gaat rijden, lijkt me leuk gezicht om je zoontje te zien rijden. En natuurlijk benieuwd naar de TKM ik heb ze nog nooit zien rijden namelijk. (vond wel dat de Biland echt een mooi geluid had)
Hoeveel dagen deed jij met je maxxis HG 3 op een TKM of GX 390?
Ik heb nu na vandaag gevoel dat ik nog 1 x kan rijden op zo`n dag als vandaag (behoorlijk warm) Maybe dat ik dan beter op hardere compound kan rijden als het zo warm is? Als ik er ben rij ik zowiezo 1 hele tank leeg (zo eentje tussen de benen) en afentoe anderhalf (ze sleten wel netjes zonder dat het ect allemaal op de zijkant van da band zat) Vorige keer waren me banden op na 1 dag met een te hoge bandenspanning (Ja moet nog veeel leren)
dan nog even iets over de Time Attack
Harstikke leuk en goed opgezet, nog prijzen ook, veel rijders, gratis en natuurlijk gezelligheid!
Heren en Dames die dit georganiseerd hebben
DANK U WEL
Groetjes
Frank
|
|
Omhoog |
|
|
Wilfred
|
Geplaatst: ma jun 09, 2008 8:57 am |
|
Geregistreerd: ma sep 25, 2006 1:08 pm Berichten: 3540 Woonplaats: Lopik
|
He Frank,
Goed dat je mee doet met de competitie en goede tijd! Ik moet denk ik maar even tijd zien te vinden om deze maand ook mee te doen (zoals Ruud al zegt, vakantie maakt meer kapot dan je hobby lief is ), ben helemaal fanatiek om mee te doen !
Ik zit eraan te denken morgenavond te gaan, dus als je tijd hebt en een TKM wilt zien dan ben je natuurlijk van harte welkom. Ik ga toch de inschrijfformulieren ophalen en gelijk maar ff rijden dan. En misschien kunnen 954rr en Ruud ook wel, dan zijn we met meerdere TKM's.... Zou ook gezelliger zijn.
Ik heb nog niet met de HG3's gereden (heb wel twee setjes liggen), maar met de Maxxis MM die er nu onder zitten heb ik circa 60 rondjes gereden en ze zijn over de helft... Met HG2 reed ik circa 4 weekenden en tot nu toe mijn snelste tijd. Het moet dus nog sneller kunnen. Met hardere compound kun je met het warme weer ook redelijk uit de voeten, als het onder de 18 graden is, zul je meer profijt (lees redelijke levensduur) van de zachtere compound banden hebben denk ik.
Tot ziens op de baan en succes met de Time Attack Competitie !
_________________ CRG DARK RIDER DD2 EVO15 32 (2016, opgebouwd met veel nieuwe 2018 onderdelen) + ROTAX MAX DD2 EVO (dec. 2018) ----------------------------------------------------------
|
|
Omhoog |
|
|
piking
|
Geplaatst: ma jun 09, 2008 2:55 pm |
|
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 3:49 pm Berichten: 333 Woonplaats: Emmeloord
|
Het lijkt me een erg leuke competitie.
En als me kart rijklaar is (volgende maand) kom ik zeker een keer tijden neerzetten.
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: ma jun 09, 2008 3:40 pm |
|
|
Ik ga ook ff overleggen om morgenavond te gaan knallen, ik kan Wilfred natuurlijk niet met de eer laten strijken zonder tegengas (lees sabotage ) te hebben gegeven.
Leuk overigens dat jullie enthousiast zijn over de Time Attack
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: ma jun 09, 2008 3:52 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
@Frankje: Ik reed met maxxis HG3 altijd zo rond de 3 dagen met de voorbanden en daarna nog 1 dag met de achterbanden... Op een standard GX390...
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
Frankje
|
Geplaatst: ma jun 09, 2008 6:43 pm |
|
|
Nog bedankt voor alle antwoorden. Nog wel 1 vraagje ik ben dus vrij dun gebouwd, wel stoeltje gepast maar ik heb nog steeds na een dag rijden blauwe plekken op me heupen en op me onder rug. Verhelpt een goede bodyprotector dit ook? Ik rijd nu namelijk zonder.
Ik weet niet zeker maar volgens mij had de biland zich ook opgegeven, zag volgens mij wel een klasse 5 op het papiertje staan
|
|
Omhoog |
|
|