Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2008 1:56 pm 

Er is op 15 Nov een prijsuitreiking op de baan tussen 15.00 en 17.00 ( er staat al een beker in de kantine, kan je zien wat je kan winnen als je seizoen winnaar wordt)
En gelijk een afsluit borrel wat betreft het eerste seizoen Timeattack.
Dus mensen hou de 15 Nov even vrij om naar de baan te komen en gezellig met zijn alle even na te borrellen over het afgelopen seizoen.
Komt nog een mailing van met de vraag of je ook komt.
Dit ivm of het de moeite waard is om dit te organiseren.
Verder krijgen de winnaars gelijk een te goed bon om voor het komende seizoen een dag met eigenkart te knallen

OKTOBER WORDT DE LAATSTE MAAND WAARIN NOG TIJDEN KUNNEN WORDEN GEZET VAN SEIZOEN 2008.
DAARNA WORDEN DE SEIZOEN WINNAARS BEKENT GEMAAKT, DE WINNAARS KRIJGEN EEN BEKER EN EEN TEGOED BON VAN 1DAG KARTEN OP DRIEBERGEN MET EIGEN KART, TE BESTEDEN IN 2009.
VERDER WORDT IEDEREEN OP DE HOOGTE GEHOUDEN IN DE KOMENDE MAANDEN VAN MOGELIJKE WIJZIGINGEN.
HET AFGELOPEN SEIZOEN WAS EEN GROOT SUCCES MET AARDIG WAT DEELNEMERS IN DE DIVERSE KLASSE.
WIJ HOPEN DAT JULLIE DAT OOK ZO EVAREN HEBBEN EN HET VOLGENDE SEIZOEN WEER ALLEMAAL MEEDOEN.
MOCHT JE EEN IDEE OF SUGGESTIE HEBBEN LAAT HET ONS SVP WETEN.

HET ATTACK TEAM

WAT IS DE TIME ATTACK COMPETITIE :

De Time Attack competitie of ook wel Rondetijd competitie is een competitie die puur om de snelst gereden ronde gaat. De naam zegt het al.
Deze competitie is geheel gratis en iedereen kan er aan mee doen wanneer hij of zij dat wil.
Deze competitie verplicht je tot niets, men mag namelijk de hele maand er overdoen om je snelste ronde te realiseren. En hoe vaak je het die maand wil proberen, is aan je zelf.
Deze competitie zal over een tijdsbestek van 6/7 maanden gehouden worden en elke maand komt je snelst gereden ronde van die maand op het Time attack tijdenbord te hangen , plus dat er een vermelding op de internet site komt. Aan het eind van de maand komt er een maand winnaar uit. Plus dat de 8 snelste van de maand ook punten krijgen voor de positie waar ze die maand zijn geëindigd
Na die 6/7 maanden (seizoen) komt er een seizoen winnaar uit. Dit is de persoon met de meeste punten .
Iedere maand krijgt de winnaar een medaille en aan het einde van seizoen is er een beker voor de seizoen winnaar PLUS EEN DAG GRATIS KARTEN MET EIGEN KART OP DRIEBERGEN

Omdat niet iedereen dezelfde kart heeft zijn er verschillende indelingen gemaakt (klasse)
Op de rondetijdenbord hangt een lijst waar op staat welk type kart onder welke klasse valt. (komt ook op de site en in dit topic)
Deze competitie is persoon gebonden , dit houdt in dat er verschillende personen in een zelfde kart mogen rijden.

Klasse overtzicht:
Mini – alle kinderkarts
O Klasse 2 : Eén motorige Honda GX140/GX160/GX200 (of vergelijkbare blokjes)
O Klasse 3 : Prokart GX160 standaard + GX390 standaard (13pk)
O Klasse 4 : Prokart GX200 + GX390 getuned tot 20pk + Prokart
GX160 getuned + RK1
O Klasse 5 : TKM + Biland + GX390 getuned > 20pk

Heb je een ander blok geef dat dan aan op het inschrijfformulier.

Verder moet men in het bezit zijn van een rondetijden meter (laptimer)
Deze zijn niet op de baan te verkrijgen of te huren en je zal dus zelf voor een metertje moeten zorgen.
Een stopwatch is niet toegestaan omdat dit te veel afwijking geeft en vals spelen in de hand werkt.
Voor aanvang van het rijden moet de teller wel worden gereset, zodat alleen de ronde worden opgeslagen van die dag. Als men met meerdere personen op 1kart rijdt is het handig als je meter daarvoor is in te stellen. (de meeste meters kunnen verschillende motoren aan, en zo dus eventueel voor meerdere personen worden ingesteld)
Wanneer men klaar is of er mee stopt, kan je snelste ronde worden ingevuld op een daarvoor beschikbare lijst.(dit zal meestal aan het eind van je kartdag zijn)
Op deze lijst vul je je naam in en de klasse en uiteraard je snelste tijd van die dag.

Als blijkt dat je om de een of andere reden veel sneller bent dan je mede karters in jou klasse, dan houden wij ons het recht voorbehouden om je naar een snellere klasse over te plaatsen.
Dit is er voor om in alle klasse een spannende competitie te krijgen.

We gaan er wel vanuit dat je eerlijk bent en je de tijd naar waarheid zal invullen of doorgeven.
Dit is ook de reden dat wij ons altijd het recht voorbehouden om je te vragen of wij ook even je rondemeter mogen zien.
Op deze manier hopen wij de competitie geloofwaardig te houden.

PS: deelname aan deze competitie is geheel op eigen risico

Als er eventueel vragen zijn dan kan je die stellen via email:Timeattack@live.nl

GO FAST EN WIN

Laatst bijgewerkt door Ruud op zo okt 12, 2008 10:49 pm, in totaal 14 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2008 2:24 pm 

Leuk plan ik kom vast en zeker een keer rijden

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2008 8:29 pm 

Nou dan ga ik voor een dagje gratis karten!!!!!!!! =D)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 01, 2008 9:05 pm 

Ik kreeg al een vraag van iemand.

De vraag luidt als volgt: Als ik mee doe ben ik dan verplicht iedere maand een keer te komen rijden?

Antwoord: Nee, je bent niets verplicht. dit moet je geheel zelf weten.
Ik kan me voorstellen dat als je van ver komt het lastig is om iedere maand naar Driebergen te komen
Je kan dus 1x meedoen als je wil en dan dus mee strijden om een maand overwinning.
Als je dan dus de snelste van de maand bent krijg je een medaille.
Je krijgt dan ook de maximale punten van die maand, maar het zal duidelijk zijn dat als je verder niet meer komt het lastig wordt om seizoen winnaar te worden.

Ik hoop dat dit duidelijk is, mocht je nog vragen hebben mail ze dan gerust naar Timeattack@live.nl of stel de vraag op dit Forum in deze Topic

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 2:13 am 

Wel 1 vraag, ik heb dus laptimer op me kart enigste probleem is dat ik niet me snelste tijd terug kan zien, Is dat een probleem?

Ps: Pro-kart monster laat me even weten wanneer je weer gaat rijden, mocht je niet meer weten wie ik ben: Ik heb nog Sprint op uitgeest tegen je gereden met team SKRV, hele race kon ik je niet inhalen :roll: , Bijhouden is 1 maar inhalen is 2 :wink:

Groeten Frank

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 02, 2008 11:12 pm 

@ Frank

Ja dat is wat lastig.
Maar wij gaan er vanuit dat de mensen eerlijk zijn.
Je moet tenslotte ook zelf je snelste ronde op een lijst invullen.
Wij houden ons wel voorbehouden dat we dan eventueel je meter mogen zien.
Dit laatste zou bij jou dan wat lastig zijn, maar we gaan er vanuit dat je eerlijk bent en het is anders eigenlijk je zelf voor de gek houden.
Dus als je het kan onthouden wat je tijd is, lijkt me geen probleem.
Cu op de baan

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 03, 2008 9:02 pm 

OK dan!!! we zijn van start!!!! \:D/

Vanaf vrijdag 6-6-08 liggen de Inschrijfformulieren in de kantine.
Die kan je daar invullen en ook daar weer inleveren.
Op dat formulier vragen we je naam en eventueel forum naam en een email adres plus wat voor een kart je rijdt.
Je email is er voor dat je iedere maand de stand van zaken krijgt wat betreft de rondentijden (ALLEEN ALS JE DAT WIL NATUURLIJK)
Verder gebruiken we dit formulier om te weten hoeveel mensen er mee doen en is het voor ons makkelijker om straks de lijsten te maken.

De inschrijf formulieren zullen altijd op de baan aanwezig zijn, maar als je wil kan het formulier ook via email naar je verzonden worden, laat dit dan even weten via Timeattack@live.nl
Dan sta je al in ons bestand en wordt je op de hoogte gehouden

Hier even de voorlopige klasse indeling:

Klasse 1 : Mini – alle kinderkarts
Klasse 2 : Eén motorige Honda GX140/GX160/GX200 (of vergelijkbare blokjes)
Klasse 3 : Prokart GX160 standaard + GX390 standaard (13pk)
Klasse 4 : Prokart GX200 + GX390 getuned tot 20pk + Prokart
GX160 getuned + RK1 + B&S
Klasse 5 : TKM + Biland + GX390 getuned > 20pk

Met deze indeling gaan we van start.
Mocht je motor er niet bij zitten of heb je een andere reden om in een andere klasse uit te komen, dan kan je dat op het inschrijf formulier laten weten.

De Lijsten om je gereden tijd op in te vullen liggen ook vanaf Vrijdag in de kantine
Dit betekend dat er dus vanaf vrijdag tijden gezet kunnen worden voor de maand Juni
Omdat we net beginnen bestaat de mogelijkheid dat we aan het eind van de maand besluiten om juni en juli samen te voegen, dit heeft te maken met het aantal inschrijvingen

Dit is ons eerste seizoen dat we dit proberen.
Als er dus op of aanmerkingen zijn vertel het ons, zodat we eventueel aanpassingen kunnen doen om het voor iedereen een leuke competitie te maken

DOE MEE EN WIN DIE GRATIS DAG KARTEN MET EIGENKART :LL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 08, 2008 10:18 pm 

Vandaag drukke dag op Driebergen
Veel eigenrijders en diverse inschrijvingen
Lastig om snelle ronde te zetten, maar wel weer een gezellige dag

Verder is er wel een discussie ontstaan over de indeling van klasse 3 en 4.
Ik wil even zeggen dat die 2 klasse zeer lastig zijn om een goede indeling te maken. Wij willen even aankijken hoe het met de tijden verloopt en met welk type kart.
Het is nu zo dat iedereen wel een mening heeft, en een eigen indeling heeft.
Volgend seizoen zullen er zeker aanpassingen zijn en misschien wel eerder als blijkt dat een bepaalde type karts ver boven de ander uitsteken of achterblijven. Dit kan pas als we meer tijden tot onze beschikking hebben.
Wij doen ons best om de competitie zo spannend mogelijk te maken, dus denk vooral met ons mee
Dat stellen wij alleen maar op prijs

Ik heb dit van horen zeggen, ik was er zelf helaas niet bij

Even update: ik heb al een proefje van hoe de site eruit komt te zien, en ik kan jullie zeggen het ziet er gelikt uit.
En als dan straks jou naam daar tussen staat is niet verkeerd

Helemaal Top leuk dat jullie mee doen. :LL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2008 12:42 am 

wat mischien een leuke toevoeging is foto`s . Ik bedoel dus niet van de rijders hoofd (die van mij hoef je nou niet echt op je site of in kantine te hebben) maar van dege in zijn kart. Weet je ook gelijk met wie je leuk kan rijden aangezien je kan zien welke kart het is en hoe snel diegene rijd. En anders ga ik gewoon iedereen zijn naam vragen kom ik er ook vanzelf wel achter.

hahahhaah

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2008 3:49 pm 

@Frankje

Zoals je weet is het net van start gegaan en ook ik heb bepaalde ideeen om ook met foto's te gaan werken.
We hebben echter de keuze gemaakt om in ieder geval de komende tijd te ervaren wat men er van vind en kijken of er wel voldoende animo is om eventueel wat dingen uit te kunnen breiden.

Dit soor suggesties zijn uiteraard van harte welkom om zo te kunnen polsen wat de deelnemers ervan vinden, en te kunnen beoordelen wat er in de toekomst veranderd zou moeten worden.

Blijf meedenken!!!!!!!!!!!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 09, 2008 6:17 pm 

Ik kan niet meer nadenken, ik wil rijden... attack !

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 10, 2008 10:28 pm 

Jordy heeft zijn eerste tijd al gezet. jammer dat zijn kartje niet goed liep. Carburateur revisie nodig denk ik. maar toch 45,93.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 7:49 am 

He Dennis,

Ik heb je inschrijfformulier gisteren meegenomen; we (Ruud, Etienne en ik) zijn gisterenavond gaan rijden. Dit was voor ons de enige mogelijkheid deze maand en konden we ook nog meedoen aan de T A C. Tot nu toe hebben we - eerste weekend na de start van de competitie - reeds 14 inschrijvingen. En er komen er nog vele bij als ik de reacties zo hoor !!

Dus kom op allemaal, kom naar Driebergen, schrijf je in en doe mee met de T A C ! :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 1:30 pm 

Kunnen jullie mischien hier de standen neerzetten van de Time Attack? Dan weet ik wanneer ik me kart weer gereed moet maken en harder moet gaan rijden,

@Wilfred

Stond ik nog in klasse 3 hoog?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jun 11, 2008 3:42 pm 

Gisterenavond even wezen knallen en heb letterlijk een hoop stof doen opwaaien!!!! :oops:

Ondanks dat toch mijn snelste tijd scherper gezet (nog niet scherp genoeg) , ben nog aan het googelen met de banden.

Goed te zien dat de T.A.C. goed word opgepakt.

C.U. On track

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende