Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 12, 2008 5:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
De ontsteking was het geloof ik, die mocht ook iets vervroegd worden....

Mijn punt was dat je met een "echte" standaard motor totaal niet mee kunt komen...

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 13, 2008 5:57 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm
Berichten: 1497
Woonplaats: Ruurlo
klopt met een standaard motor kom je niet mee. Helaas hebben we moeten concluderen dat er bij VKCT niet veel rijders meer over zijn in de 390. zie site www.kartclubtwente.nl

groet Roeland


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di mei 13, 2008 8:17 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm
Berichten: 1317
Woonplaats: Ede
Oei, dat ziet er inderdaad niet best uit, zonde want vorig jaar hadden ze nog startvelden van 20+ man in de 390cc klasse...

_________________
Mac Minarelli 612 - Maxter ICC


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2008 10:24 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm
Berichten: 3601
Woonplaats: Assendelft
je en verder is er niet zoveel aan wedstrijden voor de 390 toch ?

_________________
MSkart - TM k8 ICC
Energycorse - Prokart
Honda CBR 600 RR

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2008 11:36 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo dec 26, 2004 1:04 pm
Berichten: 864
Wat ik begrijp word de rk1 DE 4t klasse die de 390 helemaal gaat vervangen, en dus geschikt is voor de recreant en de beginnende karter, vader en zoon.

De rk1 karts zijn zeer goedkoop in aanschaf, onderhoud en eenvoudig in gebruik (Estart) dus voordelen allom.

Ik ga mij occasions ook aanbieden icm met rk1, dus als er interessie is voor goed, goedkoop en jong gebruikte karts dan moet je maar even contact opnemen (dan kunnen we hier ontopic blijven)

_________________
Afbeelding
To finish first, you first have to finish!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 14, 2008 4:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm
Berichten: 447
Woonplaats: Nijmegen
Als er niks gebeurt om de 390's racende te houden zal inderdaad de rk1 zijn plek over gaan nemen. Maar ik vind toch dat de 390 nog niet afgeschreven mag worden.
Ik denk dat de VKCT en Casper Reinders maar eens met elkaar om de tafel moeten gaan zitten. Voor de 390GP is ongeveer een half startveld aan geintereseerden, en bij de VKCT hebben ze een half startveld wat steeds verder afbrokkeld.
Ik zou zeggen ga met zijn alle (rijders en organisaties) om de tafel zitten en kijk wat er te redden/opzetten is. Ik denk dat er dan genoeg rijders zijn die op een eerlijke betaalbare manier met elkaar willen racen.

_________________
Frame: Tony kart
Motor: TM Cross


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo mei 18, 2008 12:19 pm 

Geregistreerd: vr maart 07, 2008 10:30 pm
Berichten: 69
Bedankt voor alle reacties. Ik heb een BRM+390 uit het oosten gehaald en ik hoop er binnenkort mijn eerste ronden mee te rijden op Driebergen.

Afijn, het vervolg lezen jullie wel in het nieuwe Driebergen topic.

Maurice


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2008 5:38 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Nog een nieuwe viertakt, voor de mensen die goed zijn in italiaans:
http://www.gmengines.net/Kart/Griffon.html


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2008 5:40 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
goh, ik las het net ook idd

beetje veel van de tech-f1 heeft ie weg

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2008 8:30 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
lijkt inderdaad veel op de Tech1, maar wel met los oliereservoir a la Biland SA 250, en met de prijs van een Vampire.
Ook onderdelen (zuiger van Rolls Royce :roll: ) zijn zover mijn italiaans reikt, behoorlijk aan de prijs.
Maar...........laat maar komen met DSMB homologatie, hoe meer zielen hoe meer vreugd in de VT klasse. :LL

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 22, 2008 9:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm
Berichten: 1610
Woonplaats: Zwolle
p.s. tech-f1 gebruikt ook een los oliereservoir

_________________
je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2008 7:57 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 03, 2007 8:37 pm
Berichten: 1965
Woonplaats: Drunen
,
jvd schreef:
p.s. tech-f1 gebruikt ook een los oliereservoir

Kan helemaal kloppen, heb ik nog nooit zo op gelet, er rijdt er tenslotte maar één bij ons in de klasse mee en dan nog niet eens in junior-trim.
Zou het dan toch........, hij lijkt er dan inderdaad wel heel veel op.
Misschien kan RJ hier uitsluitsel over geven, hij heeft tenslotte met de Tech1 gereden. :??:

_________________
kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2008 10:36 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm
Berichten: 910
Woonplaats: Deventer
Yup klopt.

Dat deze motor sterk op die van Tech f1 lijkt is niet zo raar, het komt van de zelfde ontwikkelaar. Meningsverschillen over de opbouw hebben de twee bedrijven uit elkaar gedreven.

Verschillen behalve motorkaracter weet ik dat de uitlaat buitenom was (die van tech f1 is nu ook buitenom) en Tech f1 heeft tandwiel nokkenas aandrijving en GM net als bij Suter Vampire ketting.

Voor de rest moet ie eerst homologeren alvorens je er wat over kan zeggen. De eisen zijn zwaar voor homologatie en je kunt pas vergelijken als hij daar aan voldoet. Met de SA die nu verkocht wordt is dat het zelfde verhaal. Deze is nog niet gehomologeerd dus valt niets te zeggen of ie competitief is of niet.

De enige naar mijn weten gehomologeerde motoren zijn:

Suter Vampire
Oral
Tech F1 (rijdt niemand meer mee, te duur en niet snel genoeg)
Biland met airbox (in nederland is daarvoor een uitzondering gemaakt)

_________________
Afbeelding
http://www.rikvanbeek.nl


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2008 12:15 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm
Berichten: 582
Woonplaats: Eindhoven
en de Eco moto dan?

_________________
burn rubber not your soul


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 23, 2008 9:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 20, 2007 4:17 pm
Berichten: 367
Woonplaats: Emlichheim
@ fastshadow,

wat is dat Eco Moto, economische motor ofzo???:):):):):):):):)

_________________
Met vriendelijke groet,

BeNeDu-Racing
Stephan Osinga
0031-619822458
0049-59439853003

www.beneduracing.com
Check us on Facebook, Twitter or Instagram and like us!


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David