Auteur |
Bericht |
-Nick-
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:27 am |
|
|
Bas zal om 8:45 bij ons zijn, dus dan zullen we zo rond 10:15/30 in veldhoven zijn
|
|
Omhoog |
|
|
Bastard
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:29 am |
|
Geregistreerd: za jul 15, 2006 12:57 pm Berichten: 74 Woonplaats: La Haye
|
Tot zo!
_________________ 'Road rebel without a cause'
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:33 am |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
wordt gezellig al vielen hier de eerste druppels al :$
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:36 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
ik kom nog niet eens weg straat staat ineens vol met grote marktkraampjes enz
maja komt wel goe even de boel AFBREKEN :p
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Dick
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:57 am |
|
|
|
Omhoog |
|
|
Nuno
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:57 am |
|
Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm Berichten: 919 Woonplaats: roermond
|
prachtig weer hier in het zuiden man ik neem het zonnetje wel even mee
vertrek hier om 9.30
_________________ intrepid serius 2009 rotax DD2 2009
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 8:06 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
dick wij niet ... de karts wel hehehe
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:21 pm |
|
|
Nou, net terug van eindhoven...
Heb niet veel gerede maar dat was me dagje wel zeg na 5 maande nie karten.
Ik heb een uurtje gereden, toen schakelde ik op naar de 4e versnelling. Viel de motor stil en leek het of de zuiger ineens veels te veel compressie had.. dus wij in de pits het blok open gehaald, en het lag dus niet aan de zuiger maar vermoedelijk aan het lager van het big end.
Maar goed verder een leuke dag gehad. Hier en daar wat mensjes ontmoet, en voor de rest van de dag gefilmt (wat moest ik anders). Paulo, David en nog 2 mensen waren leuk aan het knokken op de baan.
Filmpje upload ik zo.
In ieder geval aanwezigen bedankt voor de leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar!
|
|
David
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 7:40 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Ben ook net terug, en het was echt een fantastisch dagje. Leuk om weer met veel kartforumleden kennis te kunnen maken.
Paulo's nieuwe kart kunnen bekijken, echt een mooi ding hoor.
Kart van Jeffrey liep ook erg mooi vond ik.
Zelf had ik alleen s 'ochtends problemen met mijn carburateur, maar toen regende het toch, toen het droog werd had ik de problemen opgelost, en daarna liep ie prima
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 8:01 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren,
Ja... ook ik ben dus net terug.... het was weer oergezellig... er waren zelfs meer forumleden dan op een geplande Kartforum Meeting....
Leuk om de mens bij de naam te zien... ik wil in het bijzonder Bas z'n vader bedanken... heb heel veel wind mogen lenen van hem.. om nog onverklaarbare reden lopen mijn achterbanden leeg..??? (nieuwe velgen, nieuwe banden)
Mijn kartje heeft zich goed gedragen, na de juiste inrijperikelen, kon hij echt laten zien wat hij kan... nou wat een verschil met de vorige motor... moet alleen nog even aan de Powervalve / Tandwieloverbrenging werken.... powervalve ging steeds te laat open, want dan moest ik alweer in de ankers.
Ik kan het niet laten.... WIE IS DE WEERMAN VAN HET FORUM ????? dacht het wel..... ik zei beetje regen rond de klok van 11:30 uur en dat klopte... 12:10 waren we alweer aan het rijden, daarna hebben we nog veel zon en wat wolken gehad... maar wel DROOG ! (p.s. andere leden.. wel iets meer Pietje Paulusma vertrouwen)
Ik ga 2e pinksterdag (12 mei) weer rijden..... heb de zin weer te pakken.
gr.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 8:06 pm |
|
|
Jaja Paulo had je toch goed gekeken he.! Ik dacht we gaan naar huis want t regende wel en lagen plassen op de baan. Maar DANK aan Jeffrey die mede de baan droog reed! XD
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 8:52 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
heuj mensen,,
Ik vond het een geslaagd dagje..
en inderdaad paulo... je had volkomen gelijk.
Om half 12 begon het te regenen ik naar onze weerman PAULO toe om te vragen hoe en wat.
De weerman zei toen dat het rond 12 uur op zou houden en dat hield ut.
Sommige hadden regen banden erop en reden dus toen de baan droog.
Ik vond het erg leuk om te zien tegen wat voor mensen je praat op het forum.
Paulo heeft trouwens een mooie kart gekocht.
@David, dankje. Al liep hij niet helemaal goed. hij kwam moeilijk ( stotterend de bochten uit )
Voor de rest reed ik volgens mij wel goeie tijden.
Ik heb niet precies kunnen klokken.
maar dat maakt niet uit. Ik heb veel plezier gehad.
Het weer zat mee.. Bijna geen problemen gehad ( 2 stuks ) dus valt mee.
Volgens mij waren er nu vergeleken bij een echt kartforum meeting vééél mensen er ?
haha
Groetjes...
daadelijk slapen en morgen de spierpijn ontvangennnnnn
|
|
Omhoog |
|
|
Basjuh
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 9:44 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
Gek genoeg ben ook ik thuis gekomen
Flink was lucht vandaag uitgedeeld, denk dat ik maar met compersors later ga handelen want er is wel veel vraag na
Ik was relatief vroeg daar met Nick. En de andere Bas was ook al daar. Dag goed doorgekomen en in begin wat problemen met de motor, maar dat hoort er nu eenmaal bij
Zal morge wel link posten met alle foto's (heb namelijk van iedereen wel foto geschoten) en natuurlijk link met de filmpjes waar ook diverse kartforum leden opstaan
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 10:10 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Hee das mooi, want ik ben zelf helemaal vergeten om fotootjes te maken, ben benieuwd
|
|
Omhoog |
|
|
Max
|
Geplaatst: wo apr 30, 2008 10:21 pm |
|
|
Hier alvast filmpje dat ik heb gemaakt.
http://youtube.com/watch?v=Ukb9tfAy64E
Wist niet dat de computer de kwaliteit zo slecht maakt .. op de camera ziet het er veel beter uit
|
|