Auteur |
Bericht |
SuperDave
|
Geplaatst: di apr 01, 2008 8:14 pm |
|
Geregistreerd: za maart 29, 2008 8:10 pm Berichten: 11 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
@954RR en msxx: we blijven toch een beetje kleine jongetjes als het gaat om snelheid
@msxx: is zo'n kart dan ook te huur voor bijvoorbeeld een half uur? Zou wel ideaal zijn! Dan ga ik het eerst proberen op Berghem op een 200cc viertakt, en daarna op Genk (denk dat het verschil wel erg groot zal zijn maar dat mag de pret zeker niet drukken!!). Heb ik een mooi vergelijk en kan ik ook beter bepalen wat het beste bij mij past.
|
|
Omhoog |
|
|
SuperDave
|
Geplaatst: di apr 01, 2008 8:30 pm |
|
Geregistreerd: za maart 29, 2008 8:10 pm Berichten: 11 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Heb het al gezien trouwens....
Rotax Max: 100 Euro voor 30 minuten, 185 Euro voor 1 uur rijtijd (*)
RM1: 120 Euro voor 30 minuten, 210 Euro voor 1 uur rijtijd (*)
Gaat helemaal goed komen!
|
|
Omhoog |
|
|
msxx
|
Geplaatst: di apr 01, 2008 8:42 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 10, 2008 6:26 pm Berichten: 5 Woonplaats: Helchteren
|
SuperDave schreef: Heb het al gezien trouwens....
Rotax Max: 100 Euro voor 30 minuten, 185 Euro voor 1 uur rijtijd (*) RM1: 120 Euro voor 30 minuten, 210 Euro voor 1 uur rijtijd (*) Gaat helemaal goed komen! Als je alleen zou gaan, laat dan even weten wanneer je precies gaat huren. Wellicht dat we samen kunnen gaan, ik wil namelijk ook eens gebruik maken van die mogelijkheid
_________________ Jaartje 'stage' lopen, info verzamelen, oriënteren.
Daarna aanschaf van vermoedelijk 'een' chassis met 2 takt Rotax Max Sr
|
|
Omhoog |
|
|
954rr
|
Geplaatst: di apr 01, 2008 10:05 pm |
|
Geregistreerd: za jun 09, 2007 9:36 pm Berichten: 1133 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Superdave schreef: @954RR en msxx: we blijven toch een beetje kleine jongetjes als het gaat om snelheid
Niks mis mee
_________________ Kartloos Spa - Genk - Driebergen - Eefde - Emsburen - Berghem - Veldhoven
|
|
Omhoog |
|
|
SuperDave
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 11:12 am |
|
|
@msxx: Doe ik! Houd er wel rekening mee dat deze karts niet in het weekend gehuurd kunnen worden.
|
|
Omhoog |
|
|
Kurtje
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 11:33 am |
|
|
Welkom welkom...
Die in Genk toch wel hoor, bedoel dan de maxen en de DD2's...
Want ik zie ze regelmatig tussen de karts op het groot circuit rijden...
Als je gaat, meldt het dan op het forum... We zijn regelmatig ook aanwezig daar omdat we practisch langs het circuit wonen...
|
|
Omhoog |
|
|
msxx
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 12:20 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 10, 2008 6:26 pm Berichten: 5 Woonplaats: Helchteren
|
@Kurtje: klopt, maar dat is alleen voor ervaren piloten. Voor de rest enkel door de weeks
_________________ Jaartje 'stage' lopen, info verzamelen, oriënteren.
Daarna aanschaf van vermoedelijk 'een' chassis met 2 takt Rotax Max Sr
|
|
Omhoog |
|
|
Kurtje
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 6:31 pm |
|
|
Euhm ik heb overlaatst toch enkele onervaren piloten zien rijden op een zondag toen het zo druk was dat ze er van ellende zelf zijn af gegaan!!!
Maar als jullie gaan rijden, laat iets weten want hoe meer zielen hoe meer vreugde
|
|
Omhoog |
|
|
Kratos
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 9:44 pm |
|
|
Ja,het word weer es tijd eh fons dat we gaan,want het kriebelt weer...HEHE
|
|
Omhoog |
|
|
SuperDave
|
Geplaatst: wo apr 02, 2008 10:10 pm |
|
|
@Kurtje: Zal ik zeker doen! Ik zou trouwens zelf niet willen rijden in het weekend hoor. Denk niet dat ik een rijdende chicane zal zijn maar ik vind het ook niet netjes naar de snelle jongens toe.
Als (kom er eigenlijk nooit meer) ik op een indoorbaantje rijd en ik zie gasten met een pakje/schoentjes en handschoenen aan (en ze zijn sneller dan ik) laat ik ze ook altijd passeren (tenzij ze me aan de kant willen beuken) daar waar het kan. Heb wel ervaring genoeg met (motor)racen dat ik echt wel in de gaten heb als er een sneller iemad achter me zit. Maar als ik in een kart ga zitten die ruim twee keer zo snel is als de karts waar ik ooit in heb gezeten.....neuh, laat mij dan maar lekker door de week rijden.
|
|
Omhoog |
|
|