Auteur |
Bericht |
*Sven*
|
Geplaatst: ma feb 18, 2008 9:37 pm |
|
Geregistreerd: do feb 07, 2008 9:35 pm Berichten: 234 Woonplaats: Rijswijk
|
Ze gaan tegenwoordig steeds meer kartbanen sluiten.
Dus ik hoop dat hij nog gebruikt kan worden  Dat zou dan mooi zijn.
p.s Perlowa als je bericht terug hebt zou je dan even hier kunnen plaatsen wat ze hebben gezegt. Ben ik namelijk wel benieuwd naar 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: di feb 19, 2008 5:00 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
zolang wij er maar naartoe kunnen voor de wedstrijden
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: vr feb 29, 2008 11:49 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 9:03 am |
|
|
Ik had het op de tv gezien, zoals ze het daar zijden ga ik er niet van uit dat het open gaat, want ze zijden alleen dat ze toestemming hadden gevraagd voor 2 races en dan lijkt het me dat er niet meer gekart kan worden 
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 9:34 am |
|
|
pff lekker is dat ik ben benieuwt of wij de sprint en de kings of karting er nog kunnen rijden
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
 |
bas
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 11:04 am |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
ik heb vanmorgen mevrouw meassen gesproken,
dat nieuwe circuit wat ze hebben [gevonden] word een indoor baan voor stockcar en [outdoorkarts] daar worden de paas een pinkster races gereden.[er komt dus een hal overheen]
de oude baan gaat niet meer open.
aan de overkant gaan ze wel bouwen. alles ligt nu ter inzage als het allemaal goed gaat zal er binnenkort met de bouw begonnen worden.
als er nieuws is meld ik dit.
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 5:39 pm |
|
|
Dat was al bijna zeker dat we daar niet meer konden rijden, ben ik echt benieuw of die indoorbaan er komt!
Eerkijk gezegt heb ik er weinig vertrouwen in, niet in H. Meassen maar in die baan!
Waarom kan ik jullie ook vertellen, dat idee hebben al meerdere mensen gehad met een overdekte Kartbaan waar ook 2 Takt Motoren rijden.
Het probleem was de afmetingen van de overkapping, de afzuiging van de
uitlaatgassen, de lawaai, de stank, ik ben benieuwt of dat lukt!
|
|
Omhoog |
|
 |
-Nick-
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 6:36 pm |
|
|
Dus als ik het goed begrijpkaner in de overdekte baan gewoon met eigen 2 takts gerden worden?
|
|
Omhoog |
|
 |
fun racer
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 6:43 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
nick het word gewoon een normale stockcar baan en kart baan alleen dan met een heel groot dak erover
of dit gaat werken hep ik ook zo mijn twijfels over
bijvoorbeeld als je kijkt bij de indoor rc stockcar races (in een best grote hal) kunne de afzuiger het amper tot niet aan en dan ook nog dat geluid dat galmd
laat staan met een hoop brullende V8 monsters of hoop krijsende kartjes
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: za maart 01, 2008 9:51 pm |
|
|
.....
Laatst bijgewerkt door tony kart racer op zo jan 25, 2009 11:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Enzodino
|
Geplaatst: zo maart 02, 2008 9:54 am |
|
Geregistreerd: vr mei 04, 2007 7:34 am Berichten: 476 Woonplaats: Zaanstad
|
Weer een lekkere rotzooi dus. Straks gooit hij zijn eigen ruiten in en mag hij helemaal niks meer. Dan zijn we van wel heel veel banen af in 1 jaar. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
En een overdekte kartbaan, dan moet je wel heel goede afzuiging hebben, als je wilt voorkomen dat iedereen een co2 vergiftiging krijgt. Maar stockar, dat zijn toch mega dingen, hoe breed wordt die baan dan wel niet? Bedoelen ze niet gewoon RC stockcars?
_________________ Maak het af, voordat het jou afmaakt!!!
Energy Kinetic (2006) + Rotax Max jr. (2005)
|
|
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: zo maart 02, 2008 11:21 am |
|
|
.....
Laatst bijgewerkt door tony kart racer op zo jan 25, 2009 11:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Basjuh
|
Geplaatst: zo maart 02, 2008 11:45 am |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 12:48 pm Berichten: 6411 Woonplaats: Eys (Z-Limburg)
|
15m breed is de baan voor de stockcars
iemand die van raceway racing af weet weet dat, dat breed genoeg is
en als Harry een loods er over heen bouwd zal ik het hem niet tegen houden.
Tractorpulling wedstrijden worden ook steeds vaker binnen gehouden.
Juist voor het geluid en het mileu.
Dus ik zie het wel zitten
in tegen stelling tot allemaal maar "zie ik ook totaal niet zitten" want daar zet je geen stappen mee vooruit
|
|
Omhoog |
|
 |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo maart 02, 2008 1:33 pm |
|
|
ik vind het juist wel wat hebben een mege indoorbaan als we maar op gewoon asfalt rijden en er ook maar uitloopstukken zijn.
niet zolas op de meeste indoorbanen alleen maar vangrails
|
|
Omhoog |
|
 |
powerspayk
|
Geplaatst: zo maart 02, 2008 3:16 pm |
|
|
Wat zou kunnen is een constructie als die voedbal stadions waar men het dak van kunt openen.
[glow=red]Het nieuwe race-circuit in Venray is niet illegaal, zegt eigenaar Harry Maessen. Omdat er zeer waarschijnlijk niet meer geracet mag worden op zijn oude circuit De Peel heeft Maessen op indrustrieterrein de Blakt zelf een cicuit aangelegd, zonder te overleggen met de gemeente. Op de nieuwe baan moeten met Pasen en Pinksteren races plaatsvinden. De
gemeente Venray wil pas dinsdag reageren, als het college heeft vergader.[/glow]
Als ik dit lees dan legt Harry zich zelf een strop om zijn hals en die nieuwe baan als maar onwaarschijnlijk word, ik bleef rustig als ik hem was tot alles gebouwt is.
Dus toch weer naar Oss en Kerpen jammer
|
|
Omhoog |
|
 |