Auteur |
Bericht |
Paulo27
|
Geplaatst: ma jan 28, 2008 11:14 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Nieuwe komt 1e/2e week van Februari, motor volgt de week er op.
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di jan 29, 2008 12:18 am |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
oke
nu even dit! ik zag op de foto's een aantal nieuwe 125cc motoren:
Comer KF:
.
MRC XTR:
Iame Reedster:
Dino KF moter:
1. wat zijn de specificaties en prijzen van deze motoren?
2. Zijn deze ook voor de 125cc TAG klasse te gebruiken?
3. en wat zijn de verschillen tussen de KF en TAG motoren? ( qua vermogen en onderhoud )
Ik heb me namelijk nog niet echt in dat nieuwe KF gebeuren verdiept! vind het offtopic zowiezo jammer dan de benamingen veranderd zijn ik KF-blabla ipv ICC, ICA, FA e.d.
groetjes
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: di jan 29, 2008 5:33 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Grootste verschillen tussen de KF motoren en ovrige TAG's zijn de carburateurs, en de ontsteking. De ontsteking is universeel, dus iedereen is verplicht dezelfde ontsteking te gebruiken.
De KF klasses zijn weer onderverdeeld in KF1 t/m KF3 (KF4 bestaat ook, maar weet niet of daar ook mee geraced wordt). De verschillen zitten em in de diameter van de carburateur, het maximale toerental, en de aanwezigheid van een powervalve.
KF klasses zijn de vervangers van ICA, dus sneller dan "Hobby" TAG's zoals de Rotax Max, en ook meer onderhoud.
|
|
Omhoog |
|
|
Hendrik1985
|
Geplaatst: di jan 29, 2008 9:55 pm |
|
Geregistreerd: vr aug 24, 2007 6:34 pm Berichten: 2473 Woonplaats: Eelde-Paterswolde ( DR )
|
oke thnx! weer wat geleerd
_________________ GK4 | BEKC | ------------------------------------------------------------------------------------ [b][size=110]"Karting is the most pure form of motorsports"
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: wo jan 30, 2008 10:24 am |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
Heeren,
Ik reed een speedway race met mijn kart in Kiel, dus kon niet naar Offenbach.
Wat mij aan de foto's opviel was de Vampire van Diegowie, heeft iemand hier navraag naar gedaan.... Wat een raar ding. De nieuwe kop is een mix van cilinderbus en kleppen en kop wat nooit in dat kleine ding kan passen!
Hoe de fuck moet dat kunnen werken, of is het voor de show?
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo jan 30, 2008 5:49 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Wij stonden er ook al bij te fantaseren wat daar nu allemaal in zou zitten, maar helaas er stond geen info bij. Helemaal vergeten na te vragen ook, dus we zullen nog wel even nieuwsgierig blijven
|
|
Omhoog |
|
|
R2P KimiMatt
|
Geplaatst: wo jan 30, 2008 6:17 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 11, 2008 11:35 pm Berichten: 10 Woonplaats: Amstenrade
|
@ paulo : waarom is er in limburg nergens een kampioenschap forza 2, ik ben eerste van de wereld daarin . Mooi dat je die kart hebt gewonnen, had ik ook graag gewonnen lol.
|
|
Omhoog |
|
|
RJ
|
Geplaatst: wo jan 30, 2008 6:28 pm |
|
Geregistreerd: di apr 12, 2005 5:14 pm Berichten: 910 Woonplaats: Deventer
|
@ David,
Mijn teambaas en VAMPIRE importeur (John ad Stegge) STEGMOTO, was ook zeer verbaast de foto te zien. Dus complimenten dat jullie die hebben gemaakt!
Wij zijn zeer nieuwschierig hoe dat in godsnaam moet werken. Want waar zit de nokkenas, kleppen, klepveren?
|
|
Omhoog |
|
|