Auteur |
Bericht |
willie
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 10:17 am |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
Citaat: Weer een heleboel forumleden tegengekomen, behalve de mensen die we om 12:30 bij de ingang aan hoopten te treffen (we troffen een niet bijzonder knappe man aan, en op de vraag of hij misschien Willie was antwoordde hij dat hem dat welliswaar al door 4 andere mensen gevraagd was, maar dat hij dus Jos heet). Maar ja ik was helaas de Kartforumsticker voor Ross1961 vergeten mee te nemen, en misschien dat dat ook gold voor het Audi/Shell-petje van Henrie
Die lelijke man was dus henri en met dat audi/shell petje was ik dus!!!!!!!
Nee sorrie maar we zijn helemaal de tijd vergetendus we waren niet op tijd bij de ingang
Die banden van bebe die je gezien had van bebe zijn de banden van Le Conte een italiaanse band die prijstechnies best interresand is voor de hobbyrijder
Ik wil hem binnenkort nog een keertje testen de LH club schijnt vergelijkbaar te zijn met de HG3 en kost rond de 120 euro per set
hier de site :
http://www.leconttyres.com/
Wij waren om kwart voor 9 binnen en moesten nog een kwartiertje wachten. om 14.00 uur hadden wij het wel gezien en zijn we naar huis gegaan waar we om 6 uur weer thuis waren
Mischien een idee om volgend jaar met een groep om vrijdagavond in een hotel af te spreken dan ben je als eerste binnen en kun je op tijd naar huis zodat de dag wat minder lang is ,het is ons teminste goed bevallen
en voor de kosten hoe je het niet te laten wij waren in een 2 pers kamer met 3 personen(stond extra bed bij op ) 82 euro per kamer kwijt en dat was incl een lekker ontbijt en dat kun je dan door 3 delen dus lekker onspannen aan de beurs beginnen
misschien een idee voor volgend jaar
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
Beire
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 10:35 am |
|
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 5:26 pm Berichten: 1098 Woonplaats: Kartland
|
Leuk verslagje en mooie foto's, wel spijtig dat je niet achter me gevraagd hebt maar was er zelf ook wat laat mee hé. In elk geval, vandaag ben ik er zoals je ziet niet.
Was wel serieus wat bekend kartvolk te zien. Vandaag word er wel minder volk verwacht dus zal er hopelijk wél plaats zijn op de grote parking die gisteren vanaf 10u al propvol zat. .
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 1:15 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Ja het was zeker een geslaagde dag, zeer gezellig, niet alleen onderweg maar zeker ook op de beurs zelf. (dus helemaal eens met het verslag van David)
Maar ja… waarom was het voor mij nou nog geslaagder……..
Nou, ik heb dus meegedaan met de F1 simulator, 3 rondjes op circuit Monza, Italy… ik heb dit spel thuis ook dus was toch wel enigszins bekend mee, dus heb ik me opgegeven. Toen ik mocht gaan rijden ging het direct al behoorlijk goed, dus alles zat mee en ik kon goed meekomen, (het ging niet om plaats, maar om de beste tijd van de dag)
Toch wel een leuke tijd neergezet 1e op dat moment, maar ja na mij kwamen er nog veel meer uiteraard,.
Wat schets onze verbazing wanneer wij om 17:45 uur weer naar de stand zijn gegaan om de einduitslag te gaan bekijken….????
BEN IK GEWOON 1e GEWORDEN !!!!!!!!!!!!!! te gek dus… (en ja, was voor mij ook niet te geloven, maar het was echt waar)
Wat ik gewonnen heb.???? Ja, ik geloof het nog steeds niet, maar het is echt waar. (heb de voucher in mijn bezit)
Een heuse TONY KART RACING…Kart (rollend chassis) wat een wereldprijs zeg.. ik ben nog steeds onder de indruk.
Maar ja….. ik heb net 3 weken geleden een hagelnieuwe CRG Road Rebel Racing gekocht, had ik dat nu maar even gewacht. hihiihi Ppfffff
Ik ga niet met 2 karts rijden uiteraard, dus ik ga deze te koop aanbieden en als er een leuke bod komt zie ik het wel, heb geen haast. (op de beurs is mij al 1.750 euro geboden,
volgens mij is zo’n 2008 Tony Kart veel meer waard. Ik zal Koene Racing is bellen voor wat prijsvergelijk.)
Dus het was voor mij zeker geslaagd…….. kijken of er iemand is die de Tony Kart wil overnemen, dus ik laat de biedingen wel op me af komen en op een gegeven moment hak ik de knoop door.
Sorry, maar ik heb nog nooit wat gewonnen en nu ineens dit… geweldig gewoon.
Oh ja… heb ook nog wat tandwielen, kettingspray, sjaal, tas en muts van Maxxis, handschoenen en een benzinefilter.
Ppppffffffffffff een lang verhaal dus..
Volgend jaar gaan we zeker weer…..
L8ter
_________________ Hell was Full..... That's why I came back !
CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011
|
|
Omhoog |
|
|
Clercqske
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 1:34 pm |
|
Geregistreerd: do aug 10, 2006 5:40 pm Berichten: 1130 Woonplaats: Torhout
|
jij dikkkkkeeeeeee gelukzak
proficiat
|
|
Omhoog |
|
|
Bask
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 1:36 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 2:59 pm Berichten: 709 Woonplaats: Bad Bentheim
|
Goeiendag wat een prijs zeg.
Van Harte gefeliciteerd Paulo.
nu op de baan nog laten zien dat je het ook in het echt kunt, en niet alleen in de simulator
zonder gein, super prijs.
van harte.
gr Bas
_________________ MS Kart 08 ft. TM K9bspecial
BoBaArt Kartracing
Ik vertrouw iedereen, het is alleen de duivel in hen die ik niet vertrouw...
|
|
Omhoog |
|
|
willie
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 1:56 pm |
|
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:58 pm Berichten: 471 Woonplaats: Emmercompascuum DR
|
super zeg gefeliciteerd
_________________ MS Blue Falcon EVO 2015 met Modena KK1 `R`
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 2:03 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Bask....
Ja, ik ga m;nbest doen, ook op de baan.
Ik ben niet de snelste (kan ook niet met mijn gewicht) maar ik laat nog steeds heel veel rijders achter me en at voor een 40 jarige....
Thx
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 2:12 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Heej Paulo gaaf man, je bent dus sneller in de simulator dan in real life ,
Vette prijs man, is het een gewone of een schakelchassis? Als het het laatste is heb ik wel interesse.
Lucky Basterd, ik gun hem je van harte!
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 2:50 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
he paulo,
beter word het niet he.
veel rijpleizier ermee
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 3:28 pm |
|
|
Heren,
bedankt voor de felicitaties.. heb hem nog niet (over 2 weken pas)
@Fart...
Sorry, het is een 100cc frame. (ze weten heus wel wat ze weggeven)
Thx
|
|
Omhoog |
|
|
Samuel
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 6:58 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 05, 2007 3:07 pm Berichten: 447 Woonplaats: Nijmegen
|
Gefeliciteerd Paulo,
Zo kan het wel uit een weekeindje naar de kartbeurs
_________________ Frame: Tony kart Motor: TM Cross
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 8:12 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
prachtige prijs man gefeliciteerd
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 9:18 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
ha ha paulo nou heb je 2 chassis en geen motor won je maar een motor dan was je kueze voor de motor wat makkelijker voor je
maar toch mooi mischien kun je dat chassis wel ergens inruilen voor een motor
@ willie
ik heb immidels al 3 setje's leconte lh versleten en het zijn fijne bandjes even snel zoniet sneller dan de hg3 en ze bouwen bijna niet af
|
|
Omhoog |
|
|
marlon_ruchtie
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 9:19 pm |
|
Geregistreerd: di aug 14, 2007 6:11 pm Berichten: 1317 Woonplaats: Ede
|
Kijk aan, dat zijn de berichten!
Gefeliciteerd
_________________ Mac Minarelli 612 - Maxter ICC
|
|
Omhoog |
|
|
Energy 390
|
Geplaatst: zo jan 27, 2008 9:22 pm |
|
Geregistreerd: ma nov 29, 2004 9:36 pm Berichten: 1497 Woonplaats: Ruurlo
|
Hoi allemaal,
Dit jaar voor 't eerst mee geweest naar de kartbeurs. Zeker een zeer geslaagde dag! Heel erg gezellig!!!! Ga zeker vaker mee naar uitstapjes. Heb op de beurs weer vanalles gezien en bewonderd.
Dat Paulo dan met zo'n racesimulator een complete kart wint dat is echt niet te geloven.
Heb ook mijn eigen nieuwe chassis zien staan, vrk, hadden een behoorlijke stand. Ook mijn nieuwe motor stond er (vt400).
Verder was het gezellig op de beurs onder de nederlanders.
groeten Roeland
|
|
Omhoog |
|
|