Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2007 7:20 am 

Ziet er goed uit flitser!! hoe rijdt deze kart nu? merk je veel verschil met andere merken.. kan je wat over de eigenschappen vertellen?

m.v.g.
Hendrik

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2007 11:28 am 

Hendrik1985 schreef:
Ziet er goed uit flitser!! hoe rijdt deze kart nu? merk je veel verschil met andere merken.. kan je wat over de eigenschappen vertellen?

Het chassis is een ideale oplossing voor de recreanten onder ons.
Goedkoop, makkelijk af te stellen en kwalitatief materiaal.

Hij ligt zeer goed op de baan al moet je er bij de basisversie rekening mee houden dat er geen excentrieken op zitten. Een kleine meerkost maar ik heb ze er toch meteen bij gekocht want het is toch altijd handiger als je je voortrein net dat ietsje beter kan afstellen op je eigen wensen.

In het begin had ik een Briggs&Stratton gemonteerd op het chassis om puur recreatief mee te gaan rijden. Eind vorig jaar schakelde ik dan over op een Rotax Max om dit jaar mee deel te nemen aan de "Belgian Max Challenge by GIRS" in de Gentleman klasse (+173kg).

Ik kwam daar met mijn "hobbychassis" terecht tussen competitiechassis van SwissHutless, PCR, Corse, Birel en Zanardi dus ik dacht; "Dit komt niet goed"...
Ik heb echter het tegendeel bewezen door vijf van de zes wedstrijddagen op het podium te eindigen. Jammer genoeg werd ik op de laatste wedstrijddag voor één manche onterecht gediskwalificeerd waardoor ik het kampioenschap verloor :(

Ik heb werkelijk alles moeten geven om steeds vooraan te eindigen daar waar de anderen iets relaxter in hun kart zaten. Maar wat wil je ook. Voor 1300 euro kan je niet verwachten dat je een chassis hebt dat even goeie eigenschappen heeft als eentje van 2600 euro.

Een Parolin Le Mans Motorsport heeft uiteraard meer afstelmogelijkheden en ligt nog iets beter op de baan dan de Parolin Kit-Kart maar voor een recreant hoef je toch echt niet die laatste tiendes van een seconde eruit te halen, of wel?

In elk geval, ik heb hier nog een nagelnieuwe Kit-Kart staan van mijn vriendin. Ze kocht hem vlak voor haar zwangerschap waardoor ze er maar één keer mee heeft kunnen rijden. Aangezien ik te groot ben (1m93) wordt het chassis verkocht en dan rijd ik volgend jaar de competitie wellicht met een Motorsport. Raakt de kart niet verkocht dan ga ik er terug mee naar de fabriek, laat ik het verlengen en rijd ik er alsnog de competitie mee mee. Ik heb dit jaar al bewezen dat het mogelijk is en aangezien het geld niet op mijn rug groeit hangt mijn keuze van chassis dus af van het feit of de kit-kart verkocht raakt of niet.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2007 6:29 pm 

aha t is dat ike r op het moment en het komende half jaar er geen geld voor heb anders kocht ik hem wel van je! voor 1000 euro toch? en dan in combinatie met een PRD fireball. maar als ik het dus goed begrijp is dit chassis dus ook gehomologeerd voor wedstrijden? dat zou helemaal perfect zijn! ik ben ook maar een recreant en reed met mijn 4 jaar oude CRG kalifornia basis model en rotax-max ook 4 jaar oud en 25 uur op de klok net een seconde langzamer dan de top. je moet idd alleen meer doen voor het zelfde resultaat.

gr
hendrik

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 3:43 pm 

Vanaf nu kan ik alle Parolin chassis leveren :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 7:22 pm 

Het is hier geen marktplaats!!!!!!!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 7:27 pm 

Meneer de agent, ik verkoop ze hier toch ook niet?
Aantal berichten terug ging het over Parolin dealers e.d.

Vandaar dat ik alleen maar laat weten dat ik ze vanaf nu kan leveren. Mag ik dat niet laten weten, dan hoor ik dat vanzelf van moderators. En daar hebben ze jou vast niet bij nodig.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 7:56 pm 

Sterk gesproken.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 8:49 pm 

hey igot wat kost deze chassis bij jou? ik heb je een ook een PBtje gestuurd.

m.v.g.
Hendrik

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 9:04 pm 

dick is sluik reclame.. [glow=red]h[/glow]ad ik [glow=red]o[/glow]ok keer gedaa[glow=red]n[/glow] om uit mijn zinnen met ro[glow=red]d[/glow]e letters een type merk van mijne k[glow=red]a[/glow]rt eruit te halen..

Ziet ge?

Aan de ene kant.. is het leuk voor de mensen om te weten dat hij het verkoopt en makkelijk. ( zo kan je het zien )
Maar je kan het ook zien als reclame mensen weten nu dat hij het verkoopt en gaan dus sneller bij Igot reageren..

Ik vind niet zo heeel erg hoor.. Wel makkelijk.
Moet die wel de goedkoopste zijn :lol:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2007 10:50 pm 

Tja Igot beantwoord gewoon een vraag waar er specifiek naar dealers gevraagd wordt, dat is in principe overal op het forum toegestaan:

Hendrik1985 schreef:
ehm ik heb het hele topic door gelezen maar kan de prijs nergens vinden.. kan iemand het hier gewoon ff schrijven die link www.parolin.com werkt nl niet bij mij!

Ik ken het merk ook al een aantal jaar en vind het inderdaad een mooie kart!

ik weet dat dit niet in deze topic behoort maar waar zitten er dealers in de buurt van nederland of NL zelf ( desnoods doe maar ff PM )

m.v.g.
Hendrik Pieters

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4