Auteur |
Bericht |
David
|
Geplaatst: vr sep 24, 2004 10:00 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Citaat: Wellicht ben je een grote fan van TKT, maar neem vanmij aan dat er nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer dealers zijn.
Hee misschien is het handig om een paar van die dealers even op te noemen. Heb al even zitten zoeken, maar echt veel kwam ik er niet tegen, en noch Roosendaal, noch Enschede zijn echt in de buurt voor Rotaxmax11.
Overigens vind ik de prijzen van TKT wel meevallen, en als je daar toevallig hele goede ervaringen mee hebt, dan snap ik best dat je die dealer als eerste even vermeld (en terecht), al is het natuurlijk altijd handig om zoveel mogelijk prijzen met elkaar te vergelijken
|
|
Omhoog |
|
|
roy
|
Geplaatst: vr sep 24, 2004 10:29 pm |
|
|
David schreef: Citaat: Wellicht ben je een grote fan van TKT, maar neem vanmij aan dat er nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer dealers zijn.
Hee misschien is het handig om een paar van die dealers even op te noemen. Heb al even zitten zoeken, maar echt veel kwam ik er niet tegen, en noch Roosendaal, noch Enschede zijn echt in de buurt voor Rotaxmax11. Overigens vind ik de prijzen van TKT wel meevallen, en als je daar toevallig hele goede ervaringen mee hebt, dan snap ik best dat je die dealer als eerste even vermeld (en terecht), al is het natuurlijk altijd handig om zoveel mogelijk prijzen met elkaar te vergelijken Jij snapt het tenminste David En dan is er deze ook nog voor de Online bestellers als er niets bij hun in de buurt is http://www.kartsport-birel.de/shop/
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: vr sep 24, 2004 11:33 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Sorry dat jullie wel zo slim zijn ! (probeerde alleen maar te helpen)
Zal zwijgen in de toekomst, er is altijd een baas boven baas.
|
|
Omhoog |
|
|
peter
|
Geplaatst: za sep 25, 2004 8:04 am |
|
Geregistreerd: za aug 21, 2004 3:20 pm Berichten: 1359 Woonplaats: Fijnaart
|
Paulo27 schreef: Sorry dat jullie wel zo slim zijn ! (probeerde alleen maar te helpen)
Zal zwijgen in de toekomst, er is altijd een baas boven baas.
waarom zou je zwijgen ?
er is alleen een meningsverschil
je eigen menig hebben is juist een goede eigenschap
het is jammer als je weg zou gaan
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: za sep 25, 2004 11:17 am |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
eeh maar mara zou je niet bij je eigen dealer blijven
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: za sep 25, 2004 7:15 pm |
|
|
Beste Paulo en Roy, uit mijn vorige post bleek volgens mij wel dat ik het met jullie allebei eens ben. Jullie hadden samen toch 2 handige tips: een goede dealer aanbevelen, en alsnog verder kijken naar een goedkoper alternatief. Het een sluit het ander niet uit volgens mij, dus het lijkt me niet nodig hierover door te gaan ruzieen.
Ik hoopte stiekem dat Paulo een lijstje met dealers wist aangezien ik daar dus zo snel niet aan kon komen, en mara daar volgens mij wel bij gebaat zou zijn.
Tenslotte is het idee van Joris ook niet zo slecht. Ik weet niet wie je dealer nu is Mara, maar meneer Braam wist vroeger heel goed waar je wat zo goedkoop mogelijk kon krijgen in de kartwereld, en ik ga er eigenlijk van uit dat dat nogsteeds zo is
|
|
Omhoog |
|
|
Paulo27
|
Geplaatst: za sep 25, 2004 11:28 pm |
|
Geregistreerd: ma sep 06, 2004 8:35 pm Berichten: 7480 Woonplaats: Wateringen - Den Haag
|
Heren,
Zit wel goed. Mara is uiteindelijk degene die de Kart zal gaan kopen, hoeveel dealers we haar ook aandragen.
Mara... mocht je mij hulp nodig hebben...... je weet me te vinden !
|
|
Omhoog |
|
|
Remko
|
Geplaatst: zo sep 26, 2004 4:37 pm |
|
|
Hoe zit het eigenlijk met onze eigen vaderlandse produkten: kombikart en welldone? Heeft iemand hier ervaring mee?
Vind de nieuwste kombikarts er zeker heel degelijk en proffesioneel uit zien, maar ja, schijn kan bedriegen he
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: zo sep 26, 2004 5:11 pm |
|
Geregistreerd: wo aug 11, 2004 8:40 am Berichten: 897 Woonplaats: Wijchen
|
Ik heb dit weekend een intrepid van mijn teamgenootje getest.. Ik moet zeggen, ik was echt aangenaam verrast! . Ondanks dat ik er niet goed inpaste, ik de setup nie mocht veranderen en ik 13 kilo lood had (normaal heb ik helemaal geen lood)ging het best aardig!
Maar zo wordt de keuze wel erg moeilijk... !
De birel vind ik erg mooi eruit zien... lijkt me best goed, maar volgensm ij lijkt de intrepid er best op.
Hebben jullie ervaring met inrepid???
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: ma sep 27, 2004 5:58 pm |
|
|
Ik heb zaterdag een Intrepid getest.. ook niet verkeerd moet ik zeggen ! lag veel beter in de bochten dan mijn kart en dat met 13,5 kilo meer en geen optimale setup..
wordt wel een moeilijke keuze he
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: ma sep 27, 2004 6:01 pm |
|
|
Ok.. sorry mensen dat mijn berichtje er 2 keer staat.. maar mijn pc deed vaag.. en ik dacht dat mijn berichtje niet was verstuurd... (dom he ) maar goed.. dan weten jullie dat.
Kun je trouwens je eigen berichtjes wissen?
|
|
David
|
Geplaatst: ma sep 27, 2004 6:52 pm |
|
|
Je kan je berichtje niet helemaal wissen. Je kan wel de inhoud aanpassen, door rechtsboven in je berichtje op het knopje EDIT te klikken. Je kan bij dubbele posts bijvoorbeeld alle tekst uit 1 berichtje weghalen, dan zorg ik wel dat de rest van het berichtje ook verdwijnt
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: di sep 28, 2004 3:01 pm |
|
|
O... nou.. haha, thnx voor de info david!
En oja.. misschien een wat late reactie, maar Gerd Braam is niet echt een dealer voor een bepaald kartmerk. Als ik een CRG wil, zorgt hij dat hij aan een CRG komt. Wil ik een Birel, kan hij daar ook aan komen. Dus.. dat maakt de keuze des te moeilijker ! Maar goed. Ik mag zaterdag (of zondag, dat staat nog niet helemaal vast) waarschijnlijk een test met een MS op veldhoven maken. Ik ken die baan niet zo goed, maar ik ben wel benieuwd!
|
|
David
|
Geplaatst: di sep 28, 2004 8:34 pm |
|
|
Dat bedoel ik Mara, wat je ook wil hebben, hij zorgt er wel voor, wat het dealer zoeken een stuk gemakkelijker maakt
|
|
Omhoog |
|
|
rotaxmax11
|
Geplaatst: wo sep 29, 2004 6:00 pm |
|
|
haha, precies