Auteur |
Bericht |
Fart
|
Geplaatst: ma jul 30, 2007 4:09 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Tony: Als je eerst de topics goed door leest en vraagt naar de bekende weg, dan kan ik het soms niet laten om een 'grappig' antwoord te geven.
Je vraagt of het fotoshop Pro (het is overigens Photoshop) is terwijl niemand het over pro heeft gehad dus dan weet je ook dat dit een programma is voor je PC.
Excuses voor het 'lollige' antwoord.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

|
|
Omhoog |
|
 |
Manders Racing
|
Geplaatst: ma jul 30, 2007 4:32 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
Kom op Tonykart, ouwe grijnzerd! Beetje lachen hè! Het is vakantie!
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
 |
Vincent
|
Geplaatst: ma jul 30, 2007 5:11 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Dit ontwerp is inderdaad met photoshop gemaakt  !
_________________  Jungleboy no more 
|
|
Omhoog |
|
 |
Tommeke
|
Geplaatst: di aug 07, 2007 3:40 pm |
|
Geregistreerd: ma maart 12, 2007 6:50 pm Berichten: 242 Woonplaats: Born en Driebergen
|
Tony zal wel in de war zijn met Paintshop PRO en Adobe Photoshop. Beide PC programma's met digitale kleurdoos natuurlijk
Maar dat terzijde, GOED NIEUWS!!!
Net terug uit 's Hertogenbosch, prijs afgesproken, design is al voor 99,5% klaar  Ik krijg deze week een aantal voorbeelden met hele kleine aangepaste details toegestuurd en dan zal ik die wel even posten. Ik twijfel alleen nog even tussen de helm
Bell RS 3 of de Arai SK-5, mja misschien kan ik dat nadat ik het design op de Bell gezien heb wel meteen beslissen
GreetZzZz Tom die nog eventjes af moet wachten maar dat niet kan 
|
 |
Tommeke
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 8:11 am |
|
Geregistreerd: ma maart 12, 2007 6:50 pm Berichten: 242 Woonplaats: Born en Driebergen
|
Nou, hier is ie dan  Mijn voorlopig helmdesign, misschien datk nog 1 klein ding verandert wil hebben. De dunne groene en blauwe lijn in het witte vlak. Daar twijfel ik nog over
GreetZzZz Tom
|
 |
alphaboy
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 8:19 am |
|
|
Ziet er knap uit als ik jouw was zou ik die dunne lijntjes ook wit laten denk dat dat mooier gaat uikomen
En toevallig een beetje laten inspireren door hamilton
Grtz
|
|
Omhoog |
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 8:29 am |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
zeer mooie helm tom,
Alphaboy,
klopt !! door hamilton en senna 
Omhoog |
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 10:16 am |
|
|
tommeke,
mooi design zeg.
ik zou het zo laten.
zeer mooi.
waneer is je helm klaar?
|
 |
Tommeke
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 11:29 am |
|
|
Dinsdag ga ik hem brengen en dan 2 max. 3 weken. Maar 2 weken moet normaal geen probleem zijn zei marcel.
@Alphaboy:
Ik wilde graag iets met de senna strepen hebben idd, hamilton had net iets ermee laten dopen wat mij wel wat leek. Nog btje aan maten passen en wo ist resultaat. De groene streep loopt voor gewoon door, daar heb ik nog kleine twijfels over en wat ik met de witte band zal doen weet ik nog even niet.
GreetZzZz Tom
|
 |
jvd
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 12:51 pm |
|
Geregistreerd: di sep 28, 2004 7:11 pm Berichten: 1610 Woonplaats: Zwolle
|
kon ik maar zo mooi painten
had ook graag is een ontwerpje willen maken op de pc, maar mij lukt dat niet echt
_________________ je kunt beter 2 keer spinnen dan 1 keer crashen
|
|
Omhoog |
|
 |
Tommeke
|
Geplaatst: vr aug 10, 2007 9:29 pm |
|
|
Nou, wat vinden jullie? Ik heb net even snel provisorisch (schrijfk dat goed zo  ??) de band met de streepjes bovenin doorgetrokken en me naam zwart gemaakt ipv blauw. Ik denk er nog over om me naam in ander lettertype te doen + het blauw lint linksonder hetzelfde te laten eindigen als hij doet rechts! Wat zeggen jullie?? Design is nog altijd door Marcel van MB he mannen, dat heb ik NIET zelf gemaakt.
Voor:
Edit:
GreetZzZz Tom
|
 |
Bobster
|
Geplaatst: za aug 11, 2007 8:04 am |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
tom,
als ik eerlijk moet zijn, vind ik ze allebei mooi, maar om te laten spuiten zou ik gewoon bij je eerste ontwerp blijven 
Omhoog |
|
 |
jeffrey1991
|
Geplaatst: za aug 11, 2007 9:16 am |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
Ik zou een andere kleur nemen op de helm
Rood wit blauw ?
Maar ik weet nie hoe jou smaak is dus volledig je eige keus
|
|
Omhoog |
|
 |
Tommeke
|
Geplaatst: za aug 11, 2007 10:31 am |
|
|
Het blijven deze kleuren, dat ga ik niet anders doen. Maar ik twijfel over een paar details dus dat moet ik nog even overwegen. Ik heb marcel al een mailtje gestuurd met wat kleine dingen die hij eens voor me mag aanpassen ter vergelijking dus dan zie ik wel verder. Als die klaar is zal ik die ook eventjes posten en vragen naar jullie mening.
GreetZzZz Tom
|
 |
tony kart racer
|
Geplaatst: za aug 11, 2007 10:33 am |
|
|
jeffrey,
hij gaf eerder al aan dat hij iets met de kleuren van de helm van senna wilde gaan doen.
dat is deze helm dus dan ook.
ik zou persoonlijk ook geen nederlandse kleuren in mijn helm willen.
ben je net verstappen.
die had dat eerst ook voor hij tot het ontwerp kwam wat hij nu heeft.
|
 |