Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 9:54 am 

Citaat:
Nou nou Bobby, laatst deed iemand dat bij jou op Genk, en had je toch behoorlijke schade, en ik kan me herinneren dat je daar geen goed woord voor over had, wat ik overigens terecht vind.

David, dat klopt maar dit was iets anders, ik haalde hem in, ik maak een remfout ( omdat ik veel te laat rem ) en rijd hij dus vol tegen me op zonder te remmen.

Citaat:
Als je een snel rondje wil rijden, dan moet je gewoon zorgen dat je de ruimte hebt. ff een rondje inhouden, en dan knallen is ook een optie.

RaceKabouter. Dat kan natuurlijk ook, alleen heb ik daar geen zin in om voor 1 iemand me in te gaan houden 1 rondje lang. ik duw wel maar ik ga niet iemand in de bochten deraf duwen, ik geef ze op het rechte stuk een klein tikje meestal dat ik laat weten dat ik er ben en er langs wil, dat is alles.

Citaat:
@ bobster jij hebt een zeer agressieve insteling over deze sport en dat kan zeer ongezond worden als je de mensen van de baan duwt!

Ik denk niet dat jij op de wereld kwam en je was #1 in de kartsport ook jij heb moeten leren en ik weet zeker dat je veel fouten hebt gemaakt net als iedereen die begint.

Powerspayk, natuurlijk heb ik eerst heel veel dingen moeten leren, voordat ik pas beter kon gaan rijden, daar leer je van.

Citaat:
Agressief, en bumperen is 2.

Als je sneller bent dan haal je gewoon in, vaak is het niveauverschil dusdanig hoog dat het zonder slag of stoot gaat.

Is het snelheidsverschil weinig en heb je een slaapkopje voor je, dan je bumper er even tegenaanleggen moet geen probleem zijn. Echter onder voorwaarde dat je hier capabel voor bent en niet iemand de ruimte in lanceerd. Het is slechts een corrigerend veegje

RJ, dat doe ik ook, ik zal nooit iemand er zo hard af duwen dat hij super hard crasht, enkel hem met de voorbumper even duwen tegen de achterbumper,

Mensen, ik geef toe dat mijn reactie een beetje extreem was, maar jullie moeten niet denken dat ik iemand er letterlijk en figuurlijk vol hard af zou duwen, enkel een tikje op een recht stuk zodat ik laat weten dat ik achter hem zit en of hij me voor wilt laten, omdat ik dan misschien op het rechte stuk net een beetje snelheid te kort kom om hem te pakken.

verder heb ik hier geen boze bedoellingen mee om iemand extra zijn kart kapot te rijden of om de rijder zelf angst of andere dingen toe te brengen, dit is ook niet leuk als het bij je zelf zou gebeuren.

maar aan jullie de mening, ik vind dat een klein tikje met de voorbumper tegen de achterbumper moet kunnen,

er kan ook wel eens iets perongeluks gebeuren, laatst heb ik ook een kleine aanvaring gehad met een GKS rijder Yves Vaes, hij haalde me in en remde veel vroeger dan mij, en ik zat er een heel klein stukje achter en kon dus niet meer optijd remmen en schoot dus onder hem in, waar ik absoluut niets aan kon doen.

als ik iemand perongeluk duw, ga ik er naar toe in de pitstraat en bied ik mijn excuses aan.

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 10:31 am 

ik vind eigenlijk dat het hele topic niet klopt

als me'n goed leest wat bob zegt

"zonder hem een tikje te geven dat je sneller bent en dat je langs wilt"

(woorden als prutser ed gebruiken is inderdaad fout)

maar wat ik wel niet snap

waarom zou je iemand op het rechte stuk stikjes gaan geven

dat kun je dr toch makelijk langs als je sneller bent :wink:

ik hoor wel als k iets verkeerd heb gezegd

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 10:32 am 

je komt soms op het rechte stuk wat snelheid te kort, dus kom je hem niet altijd voorbij.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 11:32 am 

als je er niet voorbij komt ben je ook niet sneller en zul je het of op een ander punt moeten proberen of hem in de fout lokken. :-k

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 11:36 am 

en als je hem dus duwt, lok je hem in de fout ;)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:01 pm 

nee dan duw je hem in de fout

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:02 pm 

Door te pushen mag je iemand de fout inwerken, maar niet letterlijk duwen! En als je er zo kort achter zit, rem hem gewoon uit! Wat zil je nog meer?

Maar je moet nu niet het verhaal van de meeting verdraaien he ;) Je zei meteen al dat hij je er per express afgeduwd had, nu zeg je weer dat het jou fout was. Als dat al zo was had die fransman dat wel vertelt ;)

Niet om je onderuit te halen, maar wel vertellen zoals het is.

GreetZzZz Tom

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:06 pm 

Tikje geven doe ik eigenlijk nooit, weet ik veel hoe de (onervaren) persoon voor me gaat reageren. Als het echt te riskant wordt om er voorbij te komen laat ik me gewoon terug zakken tot ik weer een vrij stuk heb, je rondetijd is immers toch al verprutst. Een tikje geven, race ongelukje, inschattings foutjes of wat dan ook wat mij schade oplevert word ik niet pissig om....maar als je mij echt duwt heb je wel een groot probleem.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:06 pm 

doe ik toch ik denk toch dat ik het beter dan jou weet of niet ?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:14 pm 

Je weet nooit wie voor je rijd, is het een onervaren rijder en hij schrikt dan veel plezier daar kun je echt grote ongeluken mee veroorzaken dat is het niet waard om een sec. sneller te zijn en de andere rijder in het ziekenhuis licht.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:45 pm 

Mijn mening is dat de sfeer met recreanten altijd veel leuker is.
Wedstrijdrijders zijn regelmatig redelijk opgefokt op de baan.

Ik probeer gewoon te rijden op banen waar het volgende weekend geen wedstrijden zijn. Dan heb je geen last van die lui en kun je gezellig met andere hobbyisten rijden.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 12:50 pm 

ik ben ook een wedstrijdrijder hoor maar ik rij gewoon normaal ik geef aleen duwtjes in een wedstrijd

dat maken wij tijdens de kings of karting vaak mee als je een team op 1 of meer rondjes zet gaan ze blokken wat zo 2 sec per ronde kan schelen dat is vervelend dan geef ik ze gewoon een douw

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 4:46 pm 

Topic opgeschoond en heropend.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 4:49 pm 

had voor mij niet meer open gehoeven.
maar we zien wel wat er van komt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 09, 2007 5:33 pm 

ik heb zelf ook wel eens wat tikjes gehad en ook wel eens wat grovere tikjes meestal zijn een paar woorden dan genoeg tegen de baan eigenaar

maar de meeste irritatie komt voor uit een snelle piloot op een max tegen een mindere op een icc de max loopt dan in op ronde tijd maar kan er niet voorbij omdat de icc op het rechte stuk gewoon harder loopt het eenige wat de max dan kan doen is een tikje geven zodat hij ervoorbij kan

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende