Auteur |
Bericht |
bartmx3
|
Geplaatst: wo apr 18, 2007 2:42 pm |
|
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:04 pm Berichten: 131 Woonplaats: vianen
|
hallo allemaal ik ben bart uit vianen, en ik wil zaterdag voor het eerst met mijn eigen kart op de buiten baan gaan rijden. weten jullie mischien waar ik dan het beste heen kan gaan ik heb al wel vaker gereden binnen en ook wel buiten maar nooit echt op de baan.heb een gold kart met 125 cc iame motor water gekoeld automaat met vrijloop.
hoorde dat je op de baan zowieso een overall aanmoet en een goedgekeurde helm.(vrij logisch) maar hoe zit het met je uitlaat en je luchtfilter? weet niet of er verplichtingen zijn daarin?
groeten bart
|
|
Omhoog |
|
|
crg rr
|
Geplaatst: wo apr 18, 2007 2:53 pm |
|
|
Beste Bart
Bij sommige kartbanen wel zoals in uitgeest mag je eigelijk alleen met rotax max rijden en 4-takt
mischien is het handig om ff me site te checken bij outdoorkartbanen daar staan de regels en weet je het niet zeker er staad atijd en telefoon nummer bij dus dan kan je gewoon ff bellen
http://karting.jouwpagina.nl/
|
|
Omhoog |
|
|
fastshadow
|
Geplaatst: wo apr 18, 2007 3:31 pm |
|
Geregistreerd: ma mei 22, 2006 2:48 pm Berichten: 582 Woonplaats: Eindhoven
|
op berghem en de landsaart ben je verplicht om met een md demper te rijden
_________________ burn rubber not your soul
|
|
Omhoog |
|
|
mats
|
Geplaatst: wo apr 18, 2007 4:20 pm |
|
Geregistreerd: vr jan 07, 2005 5:02 pm Berichten: 917 Woonplaats: Alkmaar
|
crg rr schreef: Beste Bart Bij sommige kartbanen wel zoals in uitgeest mag je eigelijk alleen met rotax max rijden en 4-takt mischien is het handig om ff me site te checken bij outdoorkartbanen daar staan de regels en weet je het niet zeker er staad atijd en telefoon nummer bij dus dan kan je gewoon ff bellen http://karting.jouwpagina.nl/
Uitgeest mag je nu met zowat alles rijden.
Doen niet meer zo moeilijk aangezien ze weggaan.
_________________ [url=http://www.energycorse.com] Energy Corse[/url]
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: wo apr 18, 2007 8:53 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Als je de standaard, dikke uitlaat op je Iame hebt zitten, heb je geen MD demper nodig.
|
|
Omhoog |
|
|
Ross1961
|
Geplaatst: wo apr 18, 2007 10:44 pm |
|
Geregistreerd: di jul 04, 2006 11:31 pm Berichten: 269 Woonplaats: Nieuwegein
|
Hoi Bart,
Erg leuk dat buiten rijden. Ik ga komende vrijdag (20 april) naar Berghem. Kom zelf uit Nieuwegein. berghem (Oss) is echt een topbaan. De weekeinden zijn altijd erg druk op de banen vandaar dat ik bwust door de weeks ga (moet natuurlijk wel kunnen).
Succes in ieder geval!
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do apr 19, 2007 11:26 am |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
crg rr schreef: Beste Bart Bij sommige kartbanen wel zoals in uitgeest mag je eigelijk alleen met rotax max rijden en 4-takt mischien is het handig om ff me site te checken bij outdoorkartbanen daar staan de regels en weet je het niet zeker er staad atijd en telefoon nummer bij dus dan kan je gewoon ff bellen http://karting.jouwpagina.nl/mats schreef: crg rr schreef: Beste Bart Bij sommige kartbanen wel zoals in uitgeest mag je eigelijk alleen met rotax max rijden en 4-takt mischien is het handig om ff me site te checken bij outdoorkartbanen daar staan de regels en weet je het niet zeker er staad atijd en telefoon nummer bij dus dan kan je gewoon ff bellen http://karting.jouwpagina.nl/Uitgeest mag je nu met zowat alles rijden. Doen niet meer zo moeilijk aangezien ze weggaan.
op uitgeest mag je de laatste paar maanden met alle type karts rijden
zelfs ICC en 100cc
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
bartmx3
|
Geplaatst: do apr 19, 2007 3:07 pm |
|
|
hoi (ross) weet niet of dit je naam is ga je vrijdag middag of s'avonds ? moet wel werken overdag??
_________________ ms kart - 125cc tm cross
|
|
Omhoog |
|
|
Ross1961
|
Geplaatst: do apr 19, 2007 6:50 pm |
|
Geregistreerd: di jul 04, 2006 11:31 pm Berichten: 269 Woonplaats: Nieuwegein
|
Beste MartMX3,
Ik ga morgenmiddag rijden vanaf 12.00 uur. Ik heb al even met de exploitanten gesproken en heb begrepen dat het waarschijnlijk niet zo druk zal zijn. Vanaf 1 mei is Berghem ook op de donderdag geopend. Het schijnt dat het dan ook de eerste weken op deze dag niet erg druk is.
Met sportieve groet.
|
|
Omhoog |
|
|
bartmx3
|
Geplaatst: do apr 19, 2007 7:35 pm |
|
|
ik ga zaterdag moet werken morgen tot 5 uur
|
|
Omhoog |
|
|
MikeB
|
Geplaatst: zo jun 03, 2007 6:40 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 03, 2007 6:30 pm Berichten: 17 Woonplaats: Almere
|
hoi ik heb een vraagje , waar kan ik recreatief rijden met een 125 cc watergekoeld schakel ?? en wat zijn evt de regelgevingen daarover want ik kan er eerlijk gezegt vrijweinig over vinden , alvast bedankt
groetjes Michael
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: zo jun 03, 2007 6:50 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
andere demper hoeft niet
en bij somige baanen moet zoon nieuwe luchtfilter
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
MikeB
|
Geplaatst: zo jun 03, 2007 6:52 pm |
|
Geregistreerd: zo jun 03, 2007 6:30 pm Berichten: 17 Woonplaats: Almere
|
ja ok maar welke banen kan ik rijden dan ??
|
|
Omhoog |
|
|
bas
|
Geplaatst: zo jun 03, 2007 7:33 pm |
|
Geregistreerd: do apr 12, 2007 8:05 pm Berichten: 1624 Woonplaats: cuijk
|
hallo,
op sommige banen heb je een milleu luchtfilter nogig
berghem en veldhoven weet ik zeker maar verder weet ik ook niet vanray helemaal niet dat weet ik ook
suc6 met rijden
_________________ www.kart-parts.nl DE KARTSHOP VOOR DE HOBBY RIJDER
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: zo jun 03, 2007 7:58 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Berghem nieuw type luchtfilter, Veldhoven dacht ik niet.
Verder kan je (nog) terecht in: Amsterdam, Strijen, Emmen, Venray, Uitgeest, Vledderveen.
|
|
Omhoog |
|
|