Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo mei 06, 2007 8:16 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
koop maar gewoon een aanhanger want je krijgt een prokart er echt niet in ik heb het mensen zien doen in een Porsche Cayanne en dat ging net als de wielen er af waren
ik weet verder niet wat voor auto je hebt maar die 10cm werk je echt niet weg door hem schuin te zetten
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: ma mei 07, 2007 1:48 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Een prokart is een stuk breeder dan je denkt, heb ook bij een audi Q7 gezien dat een mini-max er net in past en dat is al een stukkie kleiner.
Anders kan je altijd wel een aanhanger huren, dat kan voort overal.
Houd ook rekening dat je schade kan rijden, maar het komt allemaal goed
Grz, JB
_________________ Jungleboy no more
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma mei 07, 2007 3:55 pm |
|
|
je kunt ook gewoon die truck van SKRV lenen daar passen wel 10 karts in het JB
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: ma mei 07, 2007 5:24 pm |
|
Geregistreerd: do maart 22, 2007 1:03 am Berichten: 706 Woonplaats: Eindhoven / Cadier en Keer
|
Pro-kart monster schreef: je kunt ook gewoon die truck van SKRV lenen daar passen wel 10 karts in het JB Haha, Pro-kart monster.
Er zullen ongetwijfeld wel 10 karts in die truck passen maar dan moet de hele werkbank eruit en moeten we de karts keer op keer in elkaar zetten alvorens we weer willen rijden. We nemen naar elke training 4 karts mee die rijklaar zijn waarvan 1 een 125cc 2T. Maar vervoer is een belangrijke punt bij het karten die wel eens over het hoofd wordt gezien.
@Seb: heb je al aan imperials/dakbeugels gedacht?
|
|
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: ma mei 07, 2007 5:58 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
nee lijkt me erg lastig omdat zo'n kart best zwaar is en misschien raak je iets onderweg en dat zou zonde zijn. Dus aanhanger zal helaas wel aangeschaft moeten worden
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: ma mei 07, 2007 7:09 pm |
|
|
Seb schreef: nee lijkt me erg lastig omdat zo'n kart best zwaar is en misschien raak je iets onderweg en dat zou zonde zijn. Dus aanhanger zal helaas wel aangeschaft moeten worden Als je een beetje goed kijkt heb je voor rond de 200 a 250 euro al een aanhanger waar een kart op past en waar je nog is spullen kan stoppen.
|
|
Omhoog |
|
|
Seb
|
Geplaatst: wo mei 09, 2007 1:50 pm |
|
Geregistreerd: wo nov 08, 2006 8:29 pm Berichten: 954 Woonplaats: Coevorden
|
betere aanpak, misschien wel duurder maar makkelijker.
er zijn ook pitboxen te huur op pottendijk dus dat doe ik. Volgens mij was dit 30 euro.
_________________ http://www.sebracing.nl 2007: Kampioen KBO KCT 2008: NK RK1 Junior 2009: NK RK1 Senior 4e 2010: Rotax rec
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo mei 09, 2007 3:16 pm |
|
|
heb ik ook en het is echt perfect
|
|
Omhoog |
|
|
Vincent
|
Geplaatst: wo mei 09, 2007 3:54 pm |
|
|
Ja maar jammergenoeg dat t circuit weg gaat pro-kart monster
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: wo mei 09, 2007 3:56 pm |
|
|
ja helaas we zijn opzoek naar een grote dichte aanhanger dan kunnen we de kart mee naar huis nemen afkoppellen en de kart erin laten staan
we wonen in een boerendorp dus dat kan makkelijk
scheelt een hoop sjouw en sleep werk op hem de schuur in de krijgen
|
|
Omhoog |
|
|