Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 6:23 pm 

Nou, eigenlijk heb ik er maar 1 woord voor, WOOW!! Het was een super ervaring, maar ok ;)

Vanochtend stond ik om kwart over 10 bij Timo aan de deur. Hij was nog even ze koffie op aan het drinken en ze peuk aan het roken. Half 11 was het zover en vertrokken we richting Genk. Ik had er echt superveel zin in maar had achter gezien totaal geen TE hoge verwachtingen :) Toen we aankwamen stonden de maxxen al bijna klaar en was het SUPER rustig op de baan. Mijne was nog niet klaar. Nouja, even overall aangedaan van GKS (zo grijs MIR overalletje), helm en handschoenen in de aanslag, nog even, JAH :D Klaar! Op dat moment niemand op de baan dus dat zou wel goed moeten komen, toch?

Daar ga je dan, eens ff zitten, nou dat zit wel goed, niet anders dan ik gewend ben van het indoor karten eigenlijk, alleen had ik beter een ribprotector kunnen hebben, dan pastte ik echt perfect. Nouja, op die startknop en alvast de 1e meters maken. Even rustig in het begin natuurlijk, en dan het rechte stuk, GAS, wohooooooooooow dat lohooopt GOED :D Ik had het gewoon even niet meer, zo gaaf gevoel gewoon. Dan de 1e bocht weer vroeg gas los en beetje bijremmen. Na een ronde of 3 had ik het wel in de smiezen maar blijkbaar iets teveel vertrouwen erin, daarom ging ik aan het einde van het rechte stuk wat gelijk loopt met de grote weg iets te laat in de rem en van schrik dachtk shit dat haal je niet, en trapte ik wat te hard op de rem waardoor hij meteen om sloeg en ik rolde rustig het gras in, he shit :? Nouja, boeje starten en gaan maar weer :) Na 15 minuutjes gestopt en beetje nagepraat. En hoe vond je het? Super man :D Snelste ronde op dat moment 1:01:80 ofzo? Zoiets iig, een hoge 1:01:00.

De volgende 15 minuten gingen me al stukken beter af! Kreeg veel vertrouwen in de kart, bandenspanning was beetje aangepast omdat hij toch veel overstuurde en niet helemaal de grip had waarvan ik dacht dat hij wel kon hebben. Dus de monteur even laten kijken, ja idd zei hem, die bandenspanning kan iets omlaag zo te zien. Hoppa daar ga je dan voor de 2e 15 minuutjes. Toen bleef alles na 3 ronden onder de 1:01:00 en vrij constant. Kreeg het gas al veel beter onder controle en kon het uitkomen van de bocht al beter onder de knie krijgen, snelste ronde in de laatste ronde van die 15 minuten 59:90. YES dachtk! Nouja, dat ging wel snel dat half uur :( zo om. Toen ging Timo nog paar rondjes rijden en had hij ze tijd verbeterd door net onder de 1:01:00 te komen. Ik dacht, zou er nog beetje inzitten voor vandaag? Miss een tiende of 15 hondersten ofzo? Nouja, nog 5!! minuutjes dan. Dus eigenlijk 5 rondjes kun je wel stellen. Pits uit, en gas, me banden waren wel al vrij koud maar kreeg hem gelukkig de 1e ronde al heel laag in de 1:01:00, 2e ronde heeel laag in de 1:00:xx iets van 20 volges mij, maar de 3e ronde was het zover, 59:82! Jahaaa komop :D Volgende rondje maakte ik klein foutje met het uitkomen van de haarspeldbocht die naar het korte rechte stukje toegaat die evenwijdig ligt met de grote weg. Maar de laatste ronde konk toch nog er een 59.72 heenzetten alss snelste ronde van de dag :)

Helaas hadden we veeeeeeel pech met de camere waardoor mijn onboardfilmpje er niet op stond. Het 2e onboardfilmpje van Timo stond wel weer erop. Daarna heeft Timo de camera niet meer van ze helm gepakt maar gewoon weer op laten nemen en even achter mij gereden. Dat waren de laatste 5 ronden van mij in de max. Deze filmpjes kun je hieronder downloaden (rechterklik opslaan als ;) )

Fotootje van de laptimer met me 1e snelste tijd en daaronder de snelste tijd van vandaag :)

LET OP: het is nu 19:23 over +/- half uurtje staat alles online om te downloaden, moet de URL's nog even checken enzo, maar normaal moet dit kloppen
http://www.xs4all.nl/~hsawicki/genk/MOL013.ASF
http://www.xs4all.nl/~hsawicki/genk/MOL014.ASF
http://www.xs4all.nl/~hsawicki/genk/IMGA0306.JPG
http://www.xs4all.nl/~hsawicki/genk/Photo0196.jpg

Het was echt SUPER, ik ben er nu al 100% aan verslaafd en baal erg dat ik er gewoonweg de centen niet voor heb want ik kocht er liever vandaag nog 1 als morgen. Het was ook een hele leerzame en mooie dag :) Kortom, GEWELDIG!!

GreetZzZz Tom

Laatst bijgewerkt door Tommeke op do apr 12, 2007 9:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 6:43 pm 

Leuk verslag :LL
Helaas doen de plaatjes en filmpjes het niet (bij mij).

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 6:46 pm 

Heb ik het goed......heb je een max gehuurd op het circuit?

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 6:51 pm 

Idd, gehuurd ja, filmpjes moeten nu werken :)

GreetZzZz Tom

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 6:53 pm 

Tommeke schreef:
LET OP: het is nu 19:23 over +/- half uurtje staat alles online om te downloaden,

@David: bij mij ook niet , bij jou zat het half uur er nog niet op toen je als een bezetene op de links zat te klikken :P .

Idd een leuk verslag. gebruikte camera was zeker een Panasonic SV-AV30?

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Fart op do apr 12, 2007 6:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 6:55 pm 

dat klopt idd FvRoij in genk heb je de mogelijkheid om de rotax max of de Rm1 ( Rotax DD2 ) te huren, wat hiervan de kosten zijn moet je even voor bellen. voor de Rotax Max dacht ik 194 euro voor 1 uur en 210 euro voor de Rotax DD2 voor 1 uur.

idd een heel leuk verslag ervan gemaakt !! en super voor jou dat je er ook nog een mooie en goede tijd hebt kunnen neerzetten !!

ook vind ik het heel erg leuk dat je er veel plezier in gehad hebt.

groetjes bobby !!!

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 7:07 pm 

Ik snap alleen de snelste tijd niet helemaal, er staat idd 59,72 op, maar de snelste tijd die er met deze alfano is gereden is 55.50, er staat onder de 59,72 nl + 4,22. Hebben er meerdere met deze alfano gereden of heb je hem niet op 'nul' gezet.

Ene niet de halve baan afsnijden he (in het begin van het filmpje!) [-X

Afbeelding

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 7:25 pm 

Wij moeten vanaf daar de pits op als je de kart huurt :) En de alfano wordt idd niet op nul gezet. Iemand anders had er ook mee gereden. Mijn snelste tijd is die wat je linksboven zit staan op dat moment. Ik denk dat ze de alfano's niet op 0 zetten om de totale draaiuren te laten "onthouden" door de timer. Kweet niet of hij dat ook eruit gooit maar ok ;) Vind het jammer dat ik geen uitdraai kan krijgen van de hele drive van vandaag :(. Tegen mijn tijd toch iets kopen met een sd kaart erin of de mogelijkheid om uit te lezen :o

GreetZzZz Tom

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 7:41 pm 

leuk verslag, wel jammer dat de filmpjes het bij mij niet doen :(

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK RK1 Junior
2009: NK RK1 Senior 4e
2010: Rotax rec

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2007 7:46 pm 

Bij mij doen de filmpjes het nu wel (rechtermuisknop->opslaan als), zijn leuke filmpjes. Krijg meteen weer zin om naar Genk te gaan :D

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 9:41 am 

Tommeke,
Bij mij doen de filmpjes het ook niet ;)
wel jammer zou de filmpjes wel eens willen zien us kijken wat jij er van bakt op genk :P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 12:28 pm 

@Chevy_Joris,

ik stuur ze je wel via msn door :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 1:04 pm 

leuk verslag mooi dat het goed bevallen is en dan nu een eigen kart ?

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 1:44 pm 

hij wilt na zijn studie een kart kopen, omdat het er dan beter mee zit kwa tijd en geld.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr apr 13, 2007 3:43 pm 

Idd, na me studie komt er 1 met alles wat ik nog erbij moet hebben aan uitlijnspullen en noem maar op. Ik hoop dat de max dan nog altijd populair is of iig nog gemaakt wordt e.d. Niet dat het straks zover is als met de Biland als ik eindelijk wil gaan karten. Mja, dan zullen er wel weer andere zijn. Eerst maar es goed leren rijden met een automaatje en daarna een ICC erbij pakken. Na die studie hebk toch een vaste baan wat goed gaat betalen :D

GreetZzZz Tom

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Ga naar pagina 1, 2  Volgende