Auteur |
Bericht |
Fart
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 4:17 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
jeffrey1991 schreef: Moet je hem waarschijnlijk ook nog honen Ik ga er da van uit da het aan de binnekant is
nee de buitenkant!!
nicasealen bedoel je waarschijnlijk, een genicasealde cilinder kun je volgens mij niet eens honen.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
David
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 4:22 pm |
|
Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm Berichten: 9713 Woonplaats: Puttershoek
|
Volgens mij kan je een genicasealde cilinder wel honen, maar heb je daar een speciale hoonsteen voor nodig, en kan kan je ook maar een heel klein beetje honen.
Je zou trouwens Henri even een kunnen sturen, hij rijdt ook met Pavesi volgens mij (vermoedelijk nog wel meer mensen, maar ben even kwijt wie allemaal).
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 4:56 pm |
|
Geregistreerd: do jun 08, 2006 9:24 am Berichten: 1526 Woonplaats: South-Garda
|
voor vragen over pavesi kun je terecht bij www.vaza.nl
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 5:44 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Ze honen de cilinder nadat de nikasil wand opnieuw gezet is, puur om hem op maat te krijgen naarmate de te plaatsen zuiger, zoals David al zegt is dit minimaal, Als je een genikasilede cilinder daarna NOG een keer hoont ga je waarschijnlijk je wand beschadigen.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 6:20 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
je moet een nicasil inderdaad met een speciale doorn honen (der zit dan diamant bij dacht ik) maar als je cilinder baschadigd is en er dus een kras door de nicasil zit dan zul je de wand er uit moeten bijten in een zuurbad vervolgens netjes honen en dan weer nicasilen
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 6:41 pm |
|
|
Kijk anders hier even!
klik
en hier klik2
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 6:44 pm |
|
|
Beste Fart,
1 klein putje kan dat veel schade aanrichten ?? als het een heel klein iets is zal het toch wel mee vallen of niet ?
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 6:49 pm |
|
|
@Bobby,
fun racer schreef: oh jah ik hep de cilinder in zonlicht nog bekeken en ik zie nu over de hele cilinder kleine putje zitte lijkt net op steen aanslag op 1 auto of helm ofzo
Er staat over de hele cilinder kleine putje?¿¿? Neem aan dat funracer gemakshalve een s'je is vergeten.
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 7:02 pm |
|
|
nou hij legt het soms anders uit dan hij bedoeld dat ben ik gewend van msn
Omhoog |
|
|
BaraCuda
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 7:23 pm |
|
|
msn/sms taal zou verboden moeten worden
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: ma maart 26, 2007 11:21 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
idd fart die powerseal daar had ik er vandaag nog over met mense uit de scootertunning wereld en zou alleen maar posiief zijn en de putjes zijn niet diep ze zijn niet door de nicacil heen gegaan dus gewoon niewe nicasil erin en vercrosse ma ik zag die putjes pas 1 dag later toen de oliefilm in de cilinder weg was dus ik denk dat die olie het steeds opgevuld heeft
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: di maart 27, 2007 2:57 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
Maak dat blok nu direct in orde en verkopen die handel.
Met zo'n roterend (en het is al een ouder) blok blijf je aan het kloten.
Laten maken, kijken of ie mooi loopt en weg doen. Doorsparen voor een betrouwbaarder ding als een Max of een TAGmotor
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: di maart 27, 2007 3:24 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
niks verkopen blok mag dan wel oud zijn maar heeft wel nog zijn orginele boring en hij liep eenmaal super fijn
en ik hep het schakelvirus als je eenmaal die power voelt wil je niks anders meer
ik haal 1 nieuwe zuiger en naaldlager en ik zet 1 nieuwe wand in het de cil lijkt net nieuw
trouwens weet iemand waar 1 pavesi dealer is of waar je zuigers krijgt ??
thnx kenneth
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: di maart 27, 2007 3:27 pm |
|
|
|
|
Omhoog |
|
|
Bobster
|
Geplaatst: di maart 27, 2007 3:44 pm |
|
|
zoals ik dus al aangaf