Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ook nieuw
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 6:59 pm 

Nja, Tommeke is meestal me naam als ik op de baan aant karten ben. Maar Tom is me gewone naam.

Ik ben 18 jaar oud en studeer momenteel nog in Roemond motorvoertuigen op niveau 4 BOL. Ontiechelijke rot school dus daar vertrek ik na dit schooljaar en ga ik naar Driebergen om SCHOOl te volgen. Aangezien je dat bij Gilde, Leeuwenborgh of Arcus hier in de regio de leswijze geen school kunt noemen! Verder werk ik op de kartbaan in Maasmechelen als baancomissaris en ben ik regelmatig op de baan aan het rijden. Af en toe vind je me ook op Genk, beetje spectaten en misschoen een rondje rijden op de kleine baan met de 80cctjes.

Verder ligt er bij mij ook een grote interesse bij auto's (ook wel te zien aan me opleiding natuurlijk). Tuning is ook interssant maar dan echt het motorische, optische interesseert me minder tegenwoordig, leuk om te zien mja, allemaal gewicht en het valt op ;)

Nja, dan was het volges mij wel wat ik zo direct kwijt wilde. Iemand die vragen heeft, ik hoor het graag :)

EDIT: Mijn kartgeschiedenis (miss wel leuk om te weten ;))

Ik ben ooit es begonnen bij Cargo toen ik nog maar 6 of 7 jaar oud was. Lessen gevolgd en me licenties behaald om boven en beneden te mogen rijden op vol vermogen met de kinderkartjes die toen de 200cc honda 4 takt motoren hadden. Dit heb ik 3 jaar gedaan, helaas ben ik ermee moeten stoppen vanwege het financiële plaatje. Dit was toen ik net een beetje feedback kreeg van het personeel over goed indoort karten, mja je bent een klein jochie en je weet dan niet beter dan te rijden zoals altijd en dan toevallig aardig snel te zijn. Ben in die tijd ook een keer gevraagd om 2 avonden demo te rijden tijdens de "opendagen".

Dan bijna 10 jaar later, heb je een eigen helm, toevallig lekker verdient in de vakantie, je rijbewijs al een maandje in bezit en denk je, ey ik ga nog es terug naar de kartbaan waar het allemaal begonnen is en kijken of ik nog beetje de smaak in me heb. Totaal andere baan, heeeeeeeeeeele andere karts en wat een verschil met vroegâh! Er was kwa regels niet veel verandert. Toen stapte ik dus in de Sodikart RX7 270cc met 9 pk als ik me niet vergis :) Snelste rond 40.00 rond. Dan hangt er na 2 weken daar nog een paar maal geweest te zijn een blaadje om met Baancomissaris gevraagd. Meteen gereageerd en gevraagd hoe en wat. Nou kom maar proefdraaien :D Aangenomen en krijg dan wat korting met karten wat het stukken aantrekkelijker maakt. Ik ben nu zelf een maandje of 6 7 denk ik vrij serieus aant karten en volges mij aardig vooruit gegaan. Tijden zijn met bijna 2 seconden gezakt binnen deze tijd. Toen vond ik het wel es tijd om mezelf te testen op een andere baan. Kartbaan in Echt, oke het zijn niet de meest denderende karts. Rimo's met al hele oude 200GX motoren, mechanische remmen en niet de meest ideale zithouding. Maarja, boejend. Had me bodywarmertje aan van onze kartbaan en kreeg al meteen aanspraak van het baanpersoneel. Verdwaald? Nee hoor hahahaha :D Kom es hier karten aah ok, nou als je een hoge 36 rijdt voor je 1e keer ben je niet verkeerd bezig liet ik me dan vertellen. Ok, niet teveel verwachtingen voor mezelf maar ging toch naar huis met 36,86. Week erop wederom vies druk 36.6 ongeveer. Nou weer iets sneller als week ervoor. Er zit dan ook enorm veel verschil in de karts daar, of ze remmen en sturen niet, of ze hebben een goede motor, sturen aardig en remmen niet ;) Maarja, week erop nog es terug, carnavalszaterdag, totaal niet druk. Rijdt daar een jonge die na een kort gesprek al 10 jaar indoor ervaring had, voor PKE (race team van kartbaan in Echt toen de Dutch Indoor nog bestond ;)) gereden in de Dutch Indoor en aardig wat gewonnen, een 35.50, SOW das wel snel zeg! Nouja, ik gevraagd aan inmiddels een betere maat van me en volgens mij ook aanwezig op dit forum Timo :) of ik dezelfde kart mocht om es te testen of ik bij zijn tijd kan komen, ja hoor kerel! Hij reed met 4 maten van hem ik alleen, alleen is ook niet meest ideale, beste ken je toch met iemand die ongeveer even snel is meerijden vind ik persoonlijk maargoed. Na een heat gereden te hebben van half uurtje vrij kort bij de tijd in de buurt en uiteindelijk 35.57. Zeer tevreden achteraf gezien :D Heat erna reed hij weer en ging hij nog een stapje verder, 34.6 als ik me niet vergis :roll:! Maar dat maakte me geen moer uit, hij met ze kartervaring en ik maar met minimale.

Dit is het eigenlijk wel tot nu toe :)

GreetZzZz Tom

Laatst bijgewerkt door Tommeke op ma maart 12, 2007 9:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 7:04 pm 

Welkom Tom

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 7:51 pm 

Welkom op het Kartforum.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 9:04 pm 

welkom Tom :LL

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 9:09 pm 

tom welkom op het snelste kartforum van nederlandhoop dat je ej thuis zult voelen.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 9:35 pm 

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik me zeker thuis ga voelen hier!

Heb nog even me beginpost aangepast met korte geschiedenis van mijn indoor karten tot nu toe

GreetZzZz Tom

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 9:40 pm 

Tom, van harte welkom op dit fantastische forum.

greoten
Peter

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2007 11:11 pm 

Hey Tommeke...

Ook namens mij Welkom op ons gezellige kartforum.

Veel leesplezier toegewenst.

L8ter

CRG Dark Rider, 2011 - Rotax Max DD-2, 2011

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 12:12 am 

Citaat:
Driebergen om SCHOOl te volgen.

IVA zeker?!?

welkom op het forum..

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 7:22 am 

welkom Tommeke

veel plezier toegewenst !!

grtjs bobby ;)

Gebruikersnaam gewijzigd van Bobby_14 naar Bobster.

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 8:34 am 

Welcome

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 12:30 pm 

Welkom :)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 3:56 pm 

hoooooooooooooooooooooooooiiiiiiiii

Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 4:46 pm 

@ Rv: Idd, het IVA in Driebergen, kost een bak met geld maar me ouders hebben het ervoor over. Outdoor karten moet dan nog maar paar jaartjes wachten ;)

GreetZzZz Tom

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2007 5:55 pm 

veel plezier en welkom

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]