Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 52  Volgende




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 776 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 7:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm
Berichten: 1749
Woonplaats: Wijk bij Duurstede
Als ik ergens langs wil wacht ik op een moment dat het zo gezegd veilig kan ( kan eigenlijk nooit veilig ) maar op de momenten van rechtstuk of er netjes naast zetten in een bocht.. ik ga nooit douwen vindt ik ten eerste zonder van me voor bumper en ten 2e je bereikt er niks mee.. vind het losers die dat doen bij het recratief rijden.. Bij wedstrijden kan ik het me enig sins nog voorstellen...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 8:22 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm
Berichten: 260
Woonplaats: Vught
Jah ik snap jullie ook wel hoor en misschien hebben jullie ook wel gelijk hoor mr jah als je er een paar per ronde tegen komt en dan kijken ze om dan zien ze dat je eraan komt en veel sneller bent en dan gaan sommige van die gasten 'verdedigend rijden' :S en dan ben je ze voorbij en dan gaan ze je proberen in te halen en vervolgens schieten ze hard van de baan. En ik weet hoe zo'n tikkie voelt. Het is net alsof je over een hobbeltje rijdt en dan mis je de apex met ong. een halve meter.

_________________
LenzoKart


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 8:54 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
bij mij hebben ze zaterdag mn rechter zijkap met beugel krom gereden omdat ze me er gewoon niet voorbij wouden laten terwijl ik wel al haverwege voorbij was maar gelukkig verloor hij zelf de kontrolle en ging hij eraf

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 9:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
Citaat:
omdat ze me er gewoon niet voorbij wouden laten


maar wat is er gebeurt met het simpelweg: Inhalen?
als je er niet gemakkelijk voorbij kunt terwijl jij (volgens jou) sneller bent is dat toch juist een uitdaging?

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 9:41 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 04, 2005 7:49 pm
Berichten: 248
Woonplaats: Haarlem
Rv schreef:

Ik was zondag ook op emmen met mijn mac minarelli met de nieuwe crs p1 icc motor die ik ook aan het inrijden was.
toevallig reed ik achter jou toen je een vastloper kreeg en het staat ook nog is toevallig op film! leuke herrinering voor als het me lukt om op internet te zetten. een rooie rotax max ging mee het gras in ?!?

en wat ga je nu doen kwa motor? hoe ga je het oplossen of veranderen?


Ja ik dacht al dat jij het was, een mac minarelli en iemand met een "Stig" helm. Mooie kart trouwens! Het zou leuk zijn om dat stukje film te hebben, die rooie Rotax max ging idd mee het gras in. Ik had hem net ingehaald begin rechte stuk.
Het was gewoon een stomme fout, ik had toch even iets rustiger aan moeten doen met die motor. Maar die toeren schoten zo snel omhoog dat ie vastliep voordat ik `m kon af choken. Maar ja dat is achteraf praten.
Nu word de motor gehoond en gaat er een nieuw zuigertje in en dan ga ik het opnieuw proberen. De tandwielverhouding word flink aangepast en het mengsel gaat eerst op zeer rijk en vanuit daar verder afstellen, liever een vetgeslagen bougie dan een vastloper!

_________________
CRG Road rebel (2005)


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 10:33 pm 

Geregistreerd: do nov 02, 2006 6:42 pm
Berichten: 919
Woonplaats: roermond
rv ik was er langs en word alsnog geramd en dat is gewoon zwak!
ik word zo vaak ingehaald en ga ook niet zitten beuken

_________________
intrepid serius 2009 rotax DD2 2009


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 10:46 pm 

Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm
Berichten: 216
Woonplaats: @nl
niet vergeten dat er zondag op Berghem natuurlijk veel wedstrijd rijders waren ,om te trainen voor de wedstrijd over twee weken .
die proberen natuurlijk de ander niet voorbij te laten.
ja en als het dan zo druk is ,kan je wel eens een beukje krijgen he jongens.
ook mijn zoon ramden per ongeluk een hobby mini er af.
maar ja wat wil je als je de top 10 minimax tegen komt met trainen.
hij is in ieder geval wel sorry gaan zeggen later.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 10:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 13, 2005 11:30 am
Berichten: 769
Woonplaats: Utrecht
als je er voor bij bent heeft degene achter je de verantwoordelijkheid, iedereen let ten slotte op wat er voor zich gebeurt dus dat is inderdaad niet sportief.

_________________
Afbeelding
ICC Kartracing*


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2007 11:06 pm 

Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm
Berichten: 4140
Woonplaats: lieshout
ik ben ook geen fan van dat gebeuk maar het hoort er een beetje bij als je op zo'n drukke dag gaat rijden (daarom heb ik m'n kartje mooi in de wagen laten staan)

om maar weer eens ontopic te gaan ik denk dat ik de zondag nog eens ga proberen maar dan op de landsard hoop ik


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2007 12:11 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am
Berichten: 2239
Woonplaats: Wijchen City
Dick schreef:
Ik ken Bo niet, maar zo te horen is hij er zoéén de gewoon nie kan rijden.


Dan ken je hem idd niet Dick.

Die jongen rijd ICC A voor Zanardi/ Maxter (Team PP Mechanics) en niet onverdienstelijk, en ja daar word wel eens een tikkie uitgedeeld.

_________________
Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!

Afbeelding


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2007 8:45 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 31, 2006 7:19 pm
Berichten: 263
Mooi, maar het gaat hier toch over een dagje trainen? Duwen heeft dan geen zin. Als een rijder echt snel en goed is, kan hij er ook wel zonder duwen langs. Dat zijn pas de echte toppers.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2007 9:50 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jan 24, 2005 7:03 pm
Berichten: 1303
Woonplaats: Nuland
Was Zondag op Berghem wezen kijken en kan het verhaal van Bo wel beamen.. er zaten coureurs tussen die van links naar rechts over de baan slingerde of iedere keer ver voor het rempunt al op de rem gingen staan.. daar moet je zo snel mogelijk voorbij en als je dan een paar keer een tikje uitdeelt (wellicht niet met opzet) dan ben je er in ieder geval langs en loop je niet meer het risico dat die brokkenpiloot jou meeneemt in een crash!

_________________
Koos Kartloos


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2007 2:12 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 04, 2007 9:41 pm
Berichten: 260
Woonplaats: Vught
Dick schreef:
Mooi, maar het gaat hier toch over een dagje trainen? Duwen heeft dan geen zin. Als een rijder echt snel en goed is, kan hij er ook wel zonder duwen langs. Dat zijn pas de echte toppers.


Maar als er een paar van die gasten midden op de baan rijden er je weet niet of ze naar links of rechts gaan en je komt ze net voor het bochtengedeelte tegen blijf ik er geen 10 seconde achterrijden hoor! En we hebben het niet over beuken he maar over een klein tikkje. En ga maar eens kijken naar 'toppers' hoe die trainen als het druk is #-o


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2007 7:01 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jun 24, 2004 6:00 pm
Berichten: 9713
Woonplaats: Puttershoek
Gelieve weer een beetje ontopic te gaan, het topic heet niet Jos Verstappen, of Bumperen, maar Trainen.


Omhoog
 Offline Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2007 8:14 pm 

Geregistreerd: di mei 23, 2006 7:13 pm
Berichten: 634
Woonplaats: Hoorn
Zaterdag op Berghem trainen voor de wedstrijd van volgende week. Nog anderen met een rotax max toevallig?

_________________
[color=#008040]Onze karts zijn groener dan die van de buren...


Omhoog
 Offline Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 776 berichten ] 

Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 52  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Basis voor Stijl: Frost & Ika © 2008 ShadowFlames Development | Portal: Board3 Portalconversie: David | Vertaling: phpBB.nl
Opgebouwd, aangepast en geoptimaliseerd door David