Auteur |
Bericht |
igot
|
Geplaatst: za feb 03, 2007 10:47 pm |
|
|
Helaas geen trainen voor mij morgen... gescheurde cilinder. Dan ga ik direct voor een 2007 motor
|
|
Omhoog |
|
|
Roger
|
Geplaatst: za feb 03, 2007 11:34 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm Berichten: 216 Woonplaats: @nl
|
gescheurde cilinder
hoe kan dat
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 9:51 am |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
prachtig kartweertje voor vandaag, vanmiddag naar de landsard
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 5:40 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Was inderdaad lekker weer, ben daarom vanmiddag
even wezen kijken bij landsard.
Zag er wel weer gaaf uit, sommige knalde er flink op
los.
Nog iemand gesproken daar, ik weet niet of dat die van hier
kwam, zijn zoontje was ook aan het rijden.
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 6:47 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
idd landsard was fijn op me manke mentjes naar en 2 x voor grasmaaier spelen
[edit] joris bedankt voor alle hulp en die handschoentjes natuurlijk {edit}
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 7:45 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
heerlijk gereden vandaag de aller eerste keer met een TM K9b special motor op asterdam
wat gaat dat hard zeg
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 8:54 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
het was inderdaad mooi weer heb lekker gereden ondanks dat m'n kart voor meter lag ik kreeg er ook geen fatsoelijke tijd uit ik dacht zelfs een paar keer dat m'n alfano kapot was
maar goed het was wel gezellig mandes had een pech dag geloof ik hij had maar een paar rondjes gereden dacht ik
en fun racer had een goede eerste dag dacht ik want kleinig heidjes zijn er altijd wel maar hij heeft geen serieuze probelemen gehad
en het weer zat al helemaal mee ofwel een geslaagd dagje karten
|
|
Omhoog |
|
|
pulles
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 9:57 pm |
|
|
hey pro kart monster had jij nou last van je afstellingen van je kart of niet?
|
|
Omhoog |
|
|
fun racer
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 10:32 pm |
|
Geregistreerd: ma okt 16, 2006 8:43 pm Berichten: 795 Woonplaats: jamaica JAH MANN
|
inderdaad mooi weertje joris
ma laatste half uur ging egt super toen alle kleinig heidjes weg waren
en was jammer van manders jah
was wel leuke mini-forummeeting :P
_________________ BROODJE FRIKANDEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Omhoog |
|
|
Pro-kart monster
|
Geplaatst: ma feb 05, 2007 1:54 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
pulles schreef: hey pro kart monster had jij nou last van je afstellingen van je kart of niet?
ja hij lag niet geweldig hij was een beetje overstuurt
maar het was mijn eerste keer met een ICC dus ik was vooral onder de indruk van de snelheid
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
pulles
|
Geplaatst: ma feb 05, 2007 5:51 pm |
|
|
ja dan weet ik wie het was die me om tips kwam vragen
|
|
Omhoog |
|
|
Manders Racing
|
Geplaatst: ma feb 05, 2007 7:16 pm |
|
Geregistreerd: wo sep 20, 2006 11:00 pm Berichten: 512 Woonplaats: Heb tijdelijk geen kart
|
heb wel 15ronden gereden en mn motor heeft totaal wel 34minuten gedraaid.......... klote dag!
eerste 5 ronden gingen lekker hard, toen begon ie te pruttelen, en trok ie niet meer door, carburateur open gemaakt, zat vol met verkristaliseerde benzine, zuiver gemaakt, toen weer rijden, ging lekker, er een keer goed hard eraf geschoten tijdens inhalen op start/finish, daarna begon de koppelingslager of krukaslager keihard te tikken en te ratelen (kwam niet door die schuiver), hebben we maar genegeert..., daarna ontzettend hard gegaan, haalde enkele maxxen in en hield de 125 schakels bij in het bochten gedeelte, op het rechte stuk zijn ze helaas wat sneller.
Even daarna begon de motor sterk in te houden en hield er mee op, geen compressie meer en de bougie kurkdroog, wit en parels erop...... dus stond ie veel te arm. Ik had wel de sproeierstand hetzelfde staan als normaal. Misschien dat ie nu te arm stond omdat ik 2 kleine gaasjes van de filter heb gehaald...
I.i.g. het blokje heb ik er net al vanaf gehaald en gaat een totale revisie krijgen.
_________________ "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
|
|
Omhoog |
|
|
ms kart
|
Geplaatst: ma feb 05, 2007 7:46 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 04, 2006 8:31 pm Berichten: 131 Woonplaats: marum
|
ben gister wezen rijden op pottendijk was de eerste keer weer op mijn 125cc dit jaar nu ze de baan hebben omgedraaid is ie veel leuker geworden alleen aan het eind van de middag liep mijn big-end eruit helaas niets aan te doen ik heb het blok ook nog niet zo lang en wist ook niet hoeveel uur het er al in zat heb vanmorgen gelijk nieuwe besteld plus lagers en keeringen vanmiddag het blok uit elkaar gehaald dus nu wachten op de onderdelen en dan kan ie weer in elkaar voor de volgende keer
|
|
Omhoog |
|
|
symenmanzzz
|
Geplaatst: di feb 06, 2007 3:43 pm |
|
Geregistreerd: wo okt 18, 2006 1:41 pm Berichten: 181 Woonplaats: winterswijk
|
@ms kart
ik zag je nog rijden!!
_________________ >>>>>> www.symenwiggers.nl <<<<<<
CRG+MAXTER!!!:D
|
|
Omhoog |
|
|
jeffrey1991
|
Geplaatst: di feb 06, 2007 5:16 pm |
|
Geregistreerd: za okt 21, 2006 8:13 pm Berichten: 1749 Woonplaats: Wijk bij Duurstede
|
De baan omgedraaid ?
Rijd je de baan nu andersom... ?
|
|
Omhoog |
|
|