Auteur |
Bericht |
Pro-kart monster
|
Geplaatst: do jan 25, 2007 3:49 pm |
|
Geregistreerd: ma jun 05, 2006 6:44 pm Berichten: 3601 Woonplaats: Assendelft
|
is niet veel voor zo.n bus
_________________ MSkart - TM k8 ICC Energycorse - Prokart Honda CBR 600 RR
Bezochte circuits Amsterdam - Uitgeest - Venray - Driebergen - Berghem - Veldhoven - Emmen - Strijen - Vledderveen - Emsburen - Kerpen - Hahn - Genk - Spa -Teesside
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: do jan 25, 2007 4:40 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
TNX roger, dat is wat ik wilde weten.
Ik was bezig met een transporter, hij stond op
marktplaats.
hij is alleen al weg
hahaha
Kijk als ik dan alleen de voor bumper er af hoef
te halen, dan valt het wel mee, nu maar weer opzoek
naar iets anders
Niet duur trouwens die bus, is die zo oud en zoveel km's
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: do jan 25, 2007 4:44 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Bus is van 30 9 1992
Kenteken
Voertuigsoort Bedrijfsauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming BESTEL 0,8 D 45 KW
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1896 cm3
Vermogen 45 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 0
Roetfilter Nee
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.462 kg
Laadvermogen 858 kg
Toegestane Maximum massa voertuig 2.320 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 30-09-1992
Datum eerste toelating 30-09-1992
Datum aanvang tenaamstelling 24-03-2005
Vervaldatum APK 27-02-2005
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 700 kg
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd 0 kg
- autonoom geremd 0 kg
- middenas geremd 0 kg
Klopt he
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
Roger
|
Geplaatst: do jan 25, 2007 4:46 pm |
|
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 1:39 pm Berichten: 216 Woonplaats: @nl
|
thnx hank
ja zo mee nemen 1500 kan ook wel apk op maar dan wordt de prijs iets anders [er zou een andere uitlaat onder moeten]
verder goede bus met top motor
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: vr jan 26, 2007 8:52 am |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Hahaha,scherp hank
tnx voor het aanbod roger.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: vr jan 26, 2007 2:49 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Tja je moet weten waar je moet zijn he op het internet, daar staat zoveeel op he, en ik vind het leuk om te zoeken.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: vr jan 26, 2007 3:49 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Ja wat je allemaal niet kunt vinden
Ik heb trouwens maar het karting boek van Dennis v/d poel
aangeschaft.
Leuk boek met goede tips en prettig om te lezen
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: za feb 03, 2007 7:07 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Was ik weer met een vraagje
Hoe kun je zien hoe oud een crosblok is?
Ik ben vanmiddag voor die First kart weg geweest en nu is het
KTM blok er af en ligt er een TM blok op.
Wel is het een blok met iets van 8 of 9 imbus boutjes erop.
Maar ik dacht dat je dan praatje over een K9 blok, maar dat
schijnt dus alleen van toepassing te zijn bij een ICC blok.
Hoe kun je dan zien of het een ouder blok of een jong blok
is.
Hij zei dat het blok van 2000 was, maar hij had eventueel
ook nog een TM crosblok van 2002.
Ik heb het blok wel gezien, maar weet dus niet waar ik op
moet letten omdat verschil te zien.
Ook zat een hydrolische koppeling op met een niet normaal
koppelingshendel, is dat ook normaal??
Er zat zo'n zelfde hendel op als ik op mijn motor heb.
|
|
Omhoog |
|
|
joris
|
Geplaatst: za feb 03, 2007 8:04 pm |
|
Geregistreerd: ma jul 26, 2004 4:27 pm Berichten: 4140 Woonplaats: lieshout
|
las die al die imbusje heeft dan is het al het nieuwe type
fart weet wel waar je naar moet kijken wil je zien welk bouwjaar het is
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: za feb 03, 2007 8:22 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Check
Dacht ik ook al, maar dat blijkt dus van na '95 te zijn.
Het chassis was van 2001 volgens hem, maar omdat die
meerdere blokken had, kan het maar zo ook een ouder blok zijn.
Val toch nog vies tegen om overal tegelijk op te moeten letten
als leek zijnde.
wat me wel bij gebleven was en waar ik op gelet had waren.
Onder kant en stoel waren behoorlijk bekrast,
Rechter remschijf was aan de buitenkant een stukje afgebroken,
Ook was die niet in de versnelling te krijgen, maar dat zou volgens hem
aan een veertje kunnen liggen, hij zou het wel maken.
Ik heb hem horen lopen en dat deed die volgens mij wel goed.
Hij draaide twee keer aan de achterband en hij liep
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: za feb 03, 2007 11:03 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Je had het motor nummer even op moeten schrijven, en kijken naar het kapje van de powervalve aan de voorzijde van het blok boven de uitlaat, had er wat foto's van gemaakt, dan had ik je misschien wat meer kunnen vertellen.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 12:22 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Ik heb nog wel naar het nummer gekeken, maar heb het eigenlijk
niet opgeschreven.
Was volgens mij wel iets met 93 erin.
Die powervalve wel gezien, alleen zat daar geen kapje op.
Vandaar dat er zoiezo dat andere TM blok er op moet, die
zag er ook stukke beter uit.
|
|
Omhoog |
|
|
Fart
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 12:41 pm |
|
Geregistreerd: zo okt 24, 2004 10:17 am Berichten: 2239 Woonplaats: Wijchen City
|
Ik bedoelde niet het powervalve stangetje aan de zijkant, daar is meestal het kapje af zodat je kunt zien dat het veertje er nog opzit en wanneer de valve opent.
Ik bedoel het kapje voorop het blok, daar waar je de valve stelt met een schroefje. Hieronder een foto, dit is de mx2000 er is ook een mx 98.
_________________ Het tekort aan vermogen wordt goed gemaakt door de waanzin van de bestuurder!
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: zo feb 04, 2007 5:31 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Hmm eigenlijk niet op gelet.
Wat kan daar voor verschil in zitten dan?
|
|
Omhoog |
|
|
MG
|
Geplaatst: di feb 06, 2007 8:31 pm |
|
Geregistreerd: zo dec 03, 2006 10:18 pm Berichten: 272 Woonplaats: Nijmegen
|
Tony kart Gp uitvoering, met vortex CC1 blok.
Kan iemand mij hier iets over vertellen?
|
|
Omhoog |
|
|